Emorsian Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Löytyykö kesällä 2012 Knuutilassa häitä viettäviä?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna12 Kirjoitettu May 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2012 Entä löytyykö 2012 häitä viettäviä? Tämä paikka kiinnostaa mua kovin. Täytyy soittaa ja tiedustella tilannetta:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest L Kirjoitettu July 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2012 Me vietimme häät heinäkuussa 2012 Knuutilan tilalla Kutalassa. Mieletön paikka..- Lämpimästi suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joanska Kirjoitettu February 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2013 Heipparallaa kaikki! Onko vuonna 2012 häitään viettäneillä jakaa kokemuksia? Itse olen menossa naimisiin kesällä 2014 ja nyt olisi viimeistään aika alkaa varailla hääpaikkaa ja haluaisin tietää nykyiset tiedot Knuutilan tilasta, tässä olen vuonna 2008-2009 kirjoitettuja tekstejä lueskellut ja paikka vaikuttaa erittäin miellyttävältä, mutta haluaisin silti kuulla että mitenkä asiat ovat tällä hetkellä Onko vierailla mahdollista jäädä paikanpäälle yöksi ja jos on niin kuinka monelle majoitus onnistuu?Paljonko on tämän hetkiset tilavuokrat ja onko paikan päältä saatavissa pitopalvelua? Minkä hintaisia bussikyytejä/ taksi kyytejä olette vieraiden tulolle ja poistumiselle järjestelleet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizi Kirjoitettu March 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2013 Minäkin haluaisin tietää vähän enemmän kyseisestä paikasta :-) onko siis kukaan lähiaikoina vietellyt juhliaan siellä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gondul Kirjoitettu July 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2013 Ajattelin hintatietoja päivitellä tähän ketjuun. Eli tällä hetkellä viikonlopun vuokra on 1000e, josta varausmaksu on 250e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallakaisla Kirjoitettu August 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2014 Meidän häät Knutilassa 2016 - tarkoitus ei ollut varata paikkaa vielä ainakaan ennen vuodenvaihdetta, muttamutta... Tämän hetken hinta 1100€, josta varausmaksu 275€. Onko kenelläkään ollut vihkimistä paikan päällä? Tai osallistunut Knuutilassa häihin, jossa näin olisi? Meille tulee luultavimmin vihkiminen siellä ja olen miettinyt paikkaa. Jossain ulkona tietysti voisi, mutta haluan "näyttävän sisääntulon", ei niin, että vaeltelen jostain talon kulman takaa paikalle. Toisena vaihtoehtona mietin tanssilattiaa: vihkijä lavan lähelle, sisääntulot ruokailutilasta, ehkä niin, että siinä tanssi- ja alakerran ruolailutilojen välillä olisi jonkinlainen verho. Tämä sopisi oikein hyvin koristeluteemaammekin, mutta mietityttää kyllä kokonaisuus vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
brbu Kirjoitettu September 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2015 Löytyykö ketään viime aikoina häitään Knuutilan tilalla viettäneitä tai varauksen tehneitä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts