S.Rouge Kirjoitettu November 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2013 hanna11: Hei! Voisitko kertoa lisää varuskuntakerhosta? Olemme menossa itse katsomaan paikkaa reilun viikon päästä, olisi kiva kuulla enemmänkin kokemuksia paikasta, menuista+hinnoista yms! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
millah90 Kirjoitettu February 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2014 Hei!Etsinnässä juhlapaikka Mikkelin läheisyydestä(max 50km) seuraavin kriteerein: *n.50 vierasta yhtenäiseen tilaan*saa viedä omat juomat Auttakaas hintojen kera Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rianna_ Kirjoitettu February 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2014 Hei!Etsinnässä juhlapaikka Mikkelin läheisyydestä(max 50km) seuraavin kriteerein: *n.50 vierasta yhtenäiseen tilaan*saa viedä omat juomat Auttakaas hintojen kera Osissa paikoista on varmaankin hinnat nousseet, ja tässäpä nyt tämän vuoden tietoa niistä, joista olen kysellyt itse ja jotka tuohon mainitsemaasi kategoriaan menee Läsäkosken kartano: Noin 30 km:n päässä Mikkelistä tms. Kartanorakennuksen isoon saliin mahtuu 50-60 henkilöä ja sivuhuoneisiin lisää. Siellä ei ole pitopalvelua eikä anniskeluoikeuksia eli ruoat ja juomat saa viedä itse. Hinta tänä vuonna 1100e, johon kuuluu se päärakennus ja tanssinavetta, joka on tosi iso ja tilava. Ei ole aikarajoitusta juhlinnalla eli vaikka aamuyöhön saa siellä navetan puolella kukkua. Korpimaja: Remontoitu viime vuonna ja tosi hyvässä kunnossa nyt. Sinne rakennettu mm. vesivessat sisälle ja nekin tosi siistit ja tilavat. SIellä isoimpaan huoneeseen mahtuu kyllä ainakin 50 henkeä. Kävimme katsomassa itsellemme ja hieman mittailuksi menee kun meille 80 henkeä tulossa. Olisko jollain tarkkaa tietoa paljonko tuonne mahtuu max? Saapi viedä omat tarjottavat. Hyvät ja rempatut keittiötilat emännälle löytyy Hinta 350e. Seurojentalo Koivula: Tuonne mahtuu käsittääkseni vaikka 100 henkilöä yhteen tilaan. Iso hirsinen sali sisältäpäin ja samassa tilassa pystyy vielä tanssimaan. Bändillekin oma koroke. 500e vuokra. Myyrylän kartano on mielestäni kuntoonsa nähden aika kallis. 1000e. Tuosta löytyy kuvia netistä niin en siitä enempää selittele. Siellä on erikseen ns. se ruokailusali+sivuhuoneet ja sitten hirsinen pirtti, jossa voi vaikka tanssia. Tosin siellä pirtissä on eläinten taljoja ym seinillä, kun on metsästysseuran omistama. Luulisin että ei tarvitse edes jakaa ihmisiä eri huoneisiin kun se isoin sali on niin tilava. Urpolan kartano: Tuo keskustassa olevan kartanon vuokra on 500e. Mielestäni parempikuntoinen ja siistimpi kuin tuo Myyrylä, mutta toki pienempi. Luulisin että siinäkin isoimpaan huoneeseen menis se 50. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eveliinamanda Kirjoitettu June 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2014 Onkos täällä eloa enää ollenkaan..? Meinasimme järjestää häät Myyrylän kartanossa, mutta todettiin ettei 80 vierasta mahdu ruokailemaan samaan tilaan. Tämä olisi meille kuitenkin suht tärkeää. Muutenkin paljon pieniä huoneita, itse pidän enemmän suuresta yhtenäisestä tilasta. Kuka mistäkin tykkää. Onko kellään kokemuksia Riuttalanhovista? Varsinkin ruokapuolesta. Lueskelin aikaisempia kommentteja ja ilmeisesti ennen on saanut valita, mistä pitopalvelun ottaa. Nykyään se tulee heidän kauttaan, ainakin näin minulle sanottiin. Mutta hyvä asia on se, ettei heillä ole a-oikeuksia! Joka tapauksessa, käytiin tänään katsomassa paikkaa. Aivan ihana! Rakennukset ulkoapäin vähän ränsistyneitä, mutta omaa silmääni se ei haitannut lainkaan. Sisällä iso sali, johon mahtuu helposti ruokailemaan ja myöhemmin tanssimaan. Ja majoitustilaa riittää siisteissä huoneissa, todella hyvä asia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rianna_ Kirjoitettu August 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2014 Onko sulla Riuttalanhovista kuvia? Olis kiva nähdä se paikka kun ei tullut sitä käytyä katsomassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsmaikku2016 Kirjoitettu August 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2014 Hei!Täällä myös yksi pari, joka tuskailee hääpaikan kanssa (Mikkelin seudulla tai max 30km kauempana).. Juhliin olisi tulossa noin sata henkeä ja olisi kiva, jos kaikki saataisiin sijoitettua samaan tilaan. Ja paikan pitäisi olla sellainen, jossa ei ole a-oikeuksia. Ei meinaa Mikkelistä oikein vaan sellaista löytyä :/ Puuskanniemi olisi kiinnostanut, mutta heillä ei ole tämän vuoden jälkeen enää tiloja välttämättä vuokrattavana. Anttolan Koivula kiinnostaa, mutta joku paikassa tökkii (en tiedä mikä ). Onko vielä mitään kivaa maalaisromanttista juhlapaikkaa lähistöllä kellään tiedossa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hecate Kirjoitettu December 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2014 Hääpäivää ei ole päätetty, mutta kovasti paikkaa mietitään rock-henkisille häille.Kriteereinä:Ei hirvenpäitä, ei yltiöromanttista.Yöpymismahdollisuus, saunamahdollisuus ja tilaa alle 50hengelle.Ei A-oikeuksia, ei omaa pitopalvelua.Mahdollisimman likellä Mikkeliä koska kulkeminen on rajallista (toki tää on joustettavissa).Edullinen.Kellään mitään vinkkiä paikaksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miimuu Kirjoitettu December 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2014 Hecate, oisko tämä: http://kakkaramaki.blogspot.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caissa Kirjoitettu January 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2015 Heippa!Täällä hääjuhla suunnitteilla heinäkuulle 2016! Onko kukaan järjestänyt häitään Riuttalanhovissa? Saatiin sieltä tarjous joka 42e/hlö, minun mielestä aika suolanen hinta.Kovasti on koitettu etsiä juhlapaikkaa max 20km Mlin keskustasta koska osa vieraista tulee eri paikkakunnalta. Toiveena viedä omat juomat, ruoka voi tulla joko paikan päältä tai tilataan muualta. Tilavuokra mielellään alle 500e.. Vaihtoehtojahan on mutta se päättämisen vaikeus vinkkejä saapi kertoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiiina_ Kirjoitettu March 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2015 Täällä myös häät suunnitteilla kesäksi 2016 ja Riuttalanhovi ollut yksi vaihtoehdoista. Mitä tuo 42e/hlö pitäisi sisällään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnnmpa Kirjoitettu January 21, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2017 Pohdinnassa on häiden pitopaikka joko Varsinais-Suomessa tai minun kotiseudulla Etelä-Savossa, riippuen siitä löydämmekö Mikkelin seudulta sopivaa juhlapaikkaa 80 hengelle. Olen useampi vuosi sitten ollut häissä paikassa, jonka ruoka-/juhlatilana oli kivinavetta (hieman matala sellainen) ja aivan pihapiirissä isompi lato, missä luonnollisesti tanssittiin. Pihapiiri ei ollut mikään suuren suuri ja juhlapaikalta oli muistaakseni järvinäkymä. Hienoisella aasinsillalla toivoisin apua, että mikä ihme tämän paikan nimi mahtaa olla? Mikkelin tuomiokirkolta oli vartin-puolen tunnin ajomatka osin metsätietä pitkin, muusta ei muistikuvaa. Kyseessä ei ollut Kyyhkylän kartano, vaan huomattavasti pienempi paikka. Saa myös kertoa vastaavanlaisilla spekseillä, jos löytyisi joku muukin tanssilato-kivinavetta -yhdistelmällä oleva juhlatila. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yrmy Kirjoitettu February 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2017 Häät suunnitelmissa kesälle 2018 ja olen todennut, että hirmu hankalaa on löytää ajankohtaista informaatiota Mikkelin alueella toimivista hääpaikoista ... Senpä takia täällä tiedustelisin, että mitä paikkoja on toiminnassa seuraavilla kriteereillä; - Mikkelistä maks. 45km päässä - Vieraita alle 120 - Omat ruuat ja juomat saisi tuoda - Bändille löytyisi soittotila Plussaa olisi, jos juhlapaikasta löytyisi sauna ja järvi. Hinnat olisi myös jees Puuskanniemestä olin haaveillut, mutta ei taida olla toiminnassa ? Kaisa / Mutkia Matkassa 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu February 12, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2017 Meillä on keväällä hääjuhla Korpimajalla, täyttäisi nuo Yrmyn vaatimukset. En ihan tarkkaan tiedä, paljonko porukkaa mahtuu, mutta jos on kivat ilmat, niin ulkonahan voi olla myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts