aurora_borealis Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Me ollaan nyt varattu alustavasti toinen paikka, ettei jäädä kokonaan ilman paikkaa. Mieli kyllä tekis tuo Tervaniemi käydä katsomassa paikanpäällä. Pari paikkaa ollaan nyt käyty katsomassa, mutta jotenkin ovat olleet "kulahtaneita", vaikka toinen niistä täälläkin kehuttu. Taidan olla liian ronkeli, kun tuntuu että tämän alueen edullinen tarjonta on aika onnetonta. Mielestäni juhlapaikan ja pihan tulisi olla hoidetun näköinen vaikka vuokra oliskin edullinen.meidän mieleen lähes kaikki muut paikat olivat juuri kulahtaneita, ulkoa, sisältä tai pihalta. suosittelen todella että käytte katsomassa, me ainakin ihastuimme täysin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Osaako kukaan sanoa löytyykö tältä alueelta järvenrantapaikkoja (joki, lampi jne käy myös paremman puutteessa)? Kesärannan tiedän ja Tervaniemen sekä Laakasalon. Onkohan muita?hämeenlinnassa katajiston kartano on melkein rannalla. itse en tosin ihastunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Laine Kirjoitettu July 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2007 Osaako kukaan sanoa löytyykö tältä alueelta järvenrantapaikkoja (joki, lampi jne käy myös paremman puutteessa)? Kesärannan tiedän ja Tervaniemen sekä Laakasalon. Onkohan muita?Hirvihaaran kartano Mäntsälässä on joen rannalla.Tanssimusiikkia ja bilemusiikkia häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninzukka Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Keskustelua Riksun juhlapaikoista? Itsellä hakusessa noin 20hlön juhlapaikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Chrissie_* Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Onko kellään kuvia Hausjärven Maisalasta? Ensi kuussa juhlat sielä ja pitäis alkaa koristeita miettimään, olisi kiva jos löytyisi vinkkejä kyseiseen tilaan! Aina yhtä ajoissa liikkeellä... En tiedä kuuluuko tähän ketjuun mutta aika liki Riihimäkeä kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katiz Kirjoitettu February 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2008 Onko kellään tietoa Kolmilammin lavasta? Millaiset sisätilat siellä on? Löytyykö sisävessat? Entä millaiset keittiötilat? Olisiko mahdollista järjestää vähän reilun sadan hengen häät? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Raksu_* Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Kokemuksia Lopen Riihisalosta häidenviettopaikkana? Minkälainen vuokra? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jontsu Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 Moikka, olisi tosi kiva kuulla Kolmilammilla tai Eräsavussa häänsä pitäneiden/vieraana olleiden kommentteja. Olen käynyt Kolmilammilla humpalla, mutta miten siellä mahtaa tuo keittiöpuoli toimia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 Jos joku etsii viihtyisää paikkaa pienille häille, suosittelen lämpimästi hausjärven Serafiinaa ("pihvipaikka" Oitin kupeessa). Meidän häät vietettiin siellä huhtikuussa ja paremmin juhlat eivät olisi voineet onnistua. Hinta oli edullinen huomioiden, että se sisälsi ruuat ja koristelun eikä paikasta mennyt mitään maksua Ruokalistaa saimme muuttaa mielemme mukaan ja koristelussakin kaikki toiveemmme huomioitiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kinda Kirjoitettu October 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2008 Oitin urheilutalo oli suht kiva, kävimme äskettäin sitä katsomassa. Sali ja keittiö on viime vuosien aikana remontoitu täysin, ja seuraavana rempataan kuulemma eteisaula ja kahvio. Vuokra oli halpa: 200€ jolla paikan kuulemma saa käyttöönsä keskiviikosta seuraavan viikon alkuun, jos muita varauksia ei ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu November 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2008 Minä suosittelen tännekin koko sydämestäni Tervakosken Tervaniemeä, kaikki sujui kyseisessä paikassa loistavasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pippurinen Kirjoitettu December 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2008 Onko kokemuksia Hyvinkään työväentalosta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indica Kirjoitettu January 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2009 Kokemuksia kaipailisin Ridasjärven nuorisoseurantalo Päivölästä? Tämän lisäksi jos jollain on kokemuksia seuraavista paikoista niin saa kertoa - Kaukasten juhlatalo- Hyvinkäänkylän työväentalo- Pitopalvelu Arolammi- Herajoen työväentalo- Seurantalo MaisalaTällä hetkelle kuvien perusteella eniten kiinnostaa tuo Päivölä ja Kaukasten juhlatalo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HensQ Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Mua kiinnostais tossa Savelan Pitokartanossa, että paljon siinä olis nykysin vuokra? Entäpä miten sitten jälkien siivous, siivooko he, vai pitääkö ite mennä siivoamaan? Entäpä koristelu edellisenä päivä, miten onnistuu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villans Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Minä suosittelen tännekin koko sydämestäni Tervakosken Tervaniemeä, kaikki sujui kyseisessä paikassa loistavasti Käytiin tsekkaamassa paikan päällä ja oli aivan loistavan näköinen paikka. Juttu kariutui vain siihen, että sinne ei saa omia viinaksia ja lisäksi he tarjosivat vain punaviiniä ja yhden pullon hinta oli aivan älytön. Joten unohdettiin se paikka... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaizla Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 Mua kiinnostais tossa Savelan Pitokartanossa, että paljon siinä olis nykysin vuokra? Entäpä miten sitten jälkien siivous, siivooko he, vai pitääkö ite mennä siivoamaan? Entäpä koristelu edellisenä päivä, miten onnistuu?Omat kokemukset on jo vuodelta 2000... Silloin siivous kuului hintaan ja edellisenä päivänä vietiin mm. lapsille tv+videot, alkoholijuomat ja pöytiin tulleet ruusukoristeet paikalle. Varmaan riippuu vähän varaustilanteesta, kuinka paljon aikaisemmin pääsee hääräämään. Silloin ainakin palvelu oli tosi joustavaa ja kaikki järjestyi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 Minä suosittelen tännekin koko sydämestäni Tervakosken Tervaniemeä, kaikki sujui kyseisessä paikassa loistavasti Käytiin tsekkaamassa paikan päällä ja oli aivan loistavan näköinen paikka. Juttu kariutui vain siihen, että sinne ei saa omia viinaksia ja lisäksi he tarjosivat vain punaviiniä ja yhden pullon hinta oli aivan älytön. Joten unohdettiin se paikka...paikalla on a-oikeudet ja alkoholi ei ole silloin ilmaista. me oltaisiin ainakin saatu mitä tahansa juomia, ja vaikka valkata ja tilata viinit. otettiin kuitenkin talon punaviini ja valkkari ruoan kanssa, loput alkoholit vieraat ostivat itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurem Kirjoitettu April 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2009 Olisiko kenelläkään laittaa tuoreita kuvia Savelan pitokartanosta?? Netistä en löytänyt ainuttakaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lajatu Kirjoitettu September 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2009 meillä oli kesällä Hausjärven Omalla Kodilla häät ja mielestämme oli erinomainen paikka meidän häille. Paikka on todella idyllinen ja kaunis ja kaikki toimi paremmin kuin hyvin. Vieressä oli rypsipelto, jonka laitaan pystytimme ulkoteltan ja jonka laidassa meidät myös vihittiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marm Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 Löytyykö 30-50 hlön hääseurueelle Hyvinkää+lähiympäristö kivaa paikkaa ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinttiäinen Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Miten tuo Lopen ERÄSAVU, onko kenelläkään kokemuksia? Onko siellä astioiden vuokraus mahdollista tai kuuluvatko ne paikan vuokraan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chili78 Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Eräsavussa astiasto muistaakseni n.100hengelle. Kesällä vietämme siellä häät kaveripiirissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinttiäinen Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Eräsavussa astiasto muistaakseni n.100hengelle. Kesällä vietämme siellä häät kaveripiirissä.Mä olin näkevinäni jossain maininnan että siellä olisi astiasto mutta en löytänyt nyt sitä tietoa mistään. Täytyy varmaan ottaa puhelin kouraan ja kysellä vähän milloin sopisi paikkaa mennä katsomaan. Mekin vähän tuonne alustavasti suunnittelemme häitä.Vieläköhän hintatiedot pitää paikkaansa, 250€ vrk, 400€ vkl..? Tälläset hinnat vilahteli jossain silmiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chili78 Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Hinnat nykyään 270e eka vrk ja siitä seuraavat 100e, siivous 50e(muistaakseni..) Olen itsekin vasta menossa katsomaan, vaikka paikka on jo varattu .Meillä hääpäivä määräytyi sen mukaan, mistä saadaan tila vuokrattua..Eräsavussa sitten oli vielä tilaa kesäkuussa. Olen kuullut tuttavilta paljon positiivista, siksi uskalsin näkemättä varata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vecanna Kirjoitettu March 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2010 Heippis!Joku kyseli Savelan pitokartanosta kokemuksia? Hyvä paikka ja pitopalvelu tunnetaan läheisesti, tosi hyvä Kartanoahan ei voi vuokrata ilman pitopalvelun palveluita. Kartano on muuten todella ihana, mutta siellä joutuu istumaan ns. eri huoneissa.Meillä itsellä häät Ahjolassa, oma koti oltaisiin myöskin huolittu ( olen asunut erkylässä, joten se on tullut läheiseksi), kummatkin vanhoja ja suht ok kuntoisia, mutta tiloille saa tehdä itse melkein mitä vaan ja vuokra-aikakin yleensä to-su.Maisalaa on juuri rempattu! Hyvällä paikalla mäen päällä!En tiedä onko kenellekkään mitään apua, tulí vaan jotain asioista mieleen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts