maarilyn Kirjoitettu May 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2006 Kiitos dump, yritän löytää edit. löytyihän se vihdoin... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK Kirjoitettu May 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2006 No, sitten kävi tuuri, Erkylän Oma Koti oli vapaana vielä...Moni sitä on täällä haukkunut, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että se on ainakin tuhat kertaa parempi kuin Lehmushovi. Ympäristö on ihana ja matkaa sinne on sopivasti. Mitä lähempänä hääni ovat, sitä tyytyväisempi olen Omaan Kotiin paikkana häille. Se on tosin kai noiden arvostelujen jälkeen kunnostettu...Jees, Oma Koti maalattiin ulkoa viime kesänä. Aikaisempina vuosina on tehty muuta remppaa. Kesäaikana iso ja rauhallinen pihamaa tuo lisäviihtyvyyttä. Lähinaapureita ei ole, viljapellot ympärillä. Tai mitä siinä nyt tänä vuonna onkaan. Joskus on ollut sokerijuurikastakin .Vaikka ei minulla ole mitään Lehmushoviakaan vastaan. Hyvin sekin toimii, mutta on tietty eri tyyppinen kuin seurojentalo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bohemian Kirjoitettu May 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2006 Niin sen verran vielä, että lehmushovi on ulko"tiloiltaan" ihana paikka, mutta minun tuurillani olin varma, että hääpäivänäni sataa...ja sisältä mielestäni paikka on katastrofi..ja tosiaan olisivat kestittäneet samoissa tiloissa hautajaiset häidemme kanssa päällekäin..kun meidän vieraita on "vaan viitisenkymmentä". Ja lehmushoviin ei voinut viedä omia juomiaan...eli olisi joko pitänyt maksaa ökyhinta heidän omatekoisesta laimeasta boolistaan, tai vieraiden olisi itse täytynyt maksaa juomansa... > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameletontti Kirjoitettu May 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2006 Onko kytäjän kartanossa kukaan pitänyt häitään? ymmärsin netistä lukiessani, että vuokraavat myös tiloja esim.häitä varten(?) vuosi olisi vielä aikaa mennä naimisiin ja paikka on vielä hakusessa. Ollaan asuttu hyvinkäällä vasta puoli vuotta ja ei ole oikein paikkakunta tuntemusta (suomeksi meni kaikki paikat ihan ohi mitä tässä ketjussa käsiteltiin) :-? hejlppiä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest empputemppu Kirjoitettu May 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2006 Ihan vaan vinkkinä: Kolmilammin lava. Olen ollut siellä useasti juhlimassa erilaisia juhlia ja paikka on aivan ihana! Sori jos on jo mainittu, en jaksanut lukea koko ketjua läpi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameletontti Kirjoitettu June 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2006 Häänsä Savelan kartanossa pitäneet, miten ja minne olette bändinne laittaneet?? Varasimme paikan, häitä tanssitaan syyskuussa, mutta nyt myöhemmin mietittynä, mihin ihmeeseen sinne tanssiliiteriin bändin kamoineen saa ängettyä? dj;tä olen etsinyt, mutta onhan heilläkin paljon tavaraa keikalla mukana. En halua kuitenkaan paikka varausta perua, mutta silti bändi asia kummittelee nyt jo mielessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monalisa Kirjoitettu June 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2006 Meillä oli bändi sijoittunut tanssilattian reunaan. Kun tultiin "rappuset" ylös, niin suoraan siinä nurkassa. Ihan hyvin mahtuivat ja jäi hyvin tilaa tanssia. Päivi muistaakseni ehdotti toista reunaa bändille, mutta bändi itse sijoittu siihen. Se oli ihan hyvä kohta koska me tanssiittiin eka tanssi alakerrassa ja nähtiin siitä alhaalta kuitenkin bändi. Meidän mummo ei olisi millään päässyt sinne ylös asti, joten ratkastiin asia tanssimalla alhaalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsian~08(Guest) Kirjoitettu August 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2006 Löytyisikö keltään (tuoreita) kuvia Erkylä Omalta Kodilta? Ollaan mietitty sitä yhtenä vaihtoehtona, mutta en löydä mistään kuvia... :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bohemian Kirjoitettu September 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2006 Tässä tyylikkäästi muokattu kuva, suosittelen Omaa Kotia : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henna82 Kirjoitettu September 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2006 Suosittelen LÄMPIMÄSTI, Riihimäen Lehmushovia! Vietimme elokuussa sielä hääjuhlaamme, ja kaikki meni niin täydellisesti ja ihanasti! Vieraat olivat aivan ihastuksissa paikkaan, niinkuin tosin mekin..heti ensinäkemältä, mutta niiiin ihanaa oli sielä omia häitään viettää. Paikan vastaava..emäntä on vähän omalaatuinen, mutta ei kannata häntä pelästyä, henkilökunta oli tosi ammattitaitoinen ja mukava. Sisätiloissakin kaikki toimi hyvin, vaikka meillä 80 vierasta. Puheet pidettiin tilan keskiosassa mikrofoonia käyttäen, niin kaikki näkivät ja kuulivat. Ruuan ja kahvittelun jälkeen kaikki siirtyivät ulos tanssipalviljonkiin..missä oli tanssit, leikit ja muu ohjelma. Ja meille onneksi sattui yli aurinkoinen ja kaunis päivä. Mutta tämä tanssi paikka on siis katettu, eli ei kastu vaikka sataisikin;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bohemian Kirjoitettu September 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2006 Suosittelen LÄMPIMÄSTI, Riihimäen Lehmushovia! Vietimme elokuussa sielä hääjuhlaamme, ja kaikki meni niin täydellisesti ja ihanasti! Vieraat olivat aivan ihastuksissa paikkaan, niinkuin tosin mekin..heti ensinäkemältä, mutta niiiin ihanaa oli sielä omia häitään viettää. Paikan vastaava..emäntä on vähän omalaatuinen, ja itsekkin välillä ajattelin että miten hänen kanssaan homma toimii mutta mitä lähemmäksi häitä tulimme niin sitä mukavammaksi hän muuttui.. että ei kannata häntä pelästyä. Muu henkilökunta oli myös tosi ammattitaitoisia ja ihkuja ;DMinä taas en ikipäivänä menisi sinne :. Varmaan jakaa mielipiteet aika vahvasti kahtia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temppu Kirjoitettu September 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2006 Mäkään en voi suositella Lehmushovia kenellekään. Rähjäisen näköinen paikka, vieraat ei mahdu samaan saliin ja muutenkin jotenkin niin.... ankee. Tai sitten mä olen joutunut vaan olemaan siellä liian monissa häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenska Kirjoitettu October 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2006 Todennäköisesti olet ollut liian monissa häissä... tai muuten vaan outo Itse ainakin koin paikan ihan mahtavan idylliseksi... ja onhan sillä ikääkin. Kyllä vanhan paikan pitääkin näyttää vanhalta. Mutta mielipiteitä on monia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu October 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2006 Minäkin annan kyllä puoltoääneni Lehmushoville. Elokuussa olimme siellä soittamassa ja oli kyllä kauneimpia paikkoja, jossa olemme olleet. Jo heti, kun sitä lehmuskujaa pitkin tuli pihaan, niin olin heti, että WAU! Pihapiiri ja tuo rakennus olivat niin idyllisiä, täynnä kukkia ja tosi kaunis, että tuli heti fiilis, että tää on täydellinen paikka aloittaa avioliitto.Me saimme ainakin henkilökunnalta miellyttävää ja asiantuntevaa kohtelua. Paikan emäntä oli meitä kohtaan erittäin mukava. Istuimme porukalla kahvillakin siellä takahuoneessa ja hän jutteli ja nauroi kanssamme ja samoin muu henkilökunta (mitä ei todellakaan voi sanoa kaikkien juhlapaikkojen henkilökunnasta!). Ei voi kyllä valittaa. Ruoka oli hyvää ja kauniisti esillelaitettua.Sisältäkin ainakin itse pidin tuosta paikasta ja se nyt on makuasia, että onko monihuoneinen juhlapaikka hyvä, vai ei, mutta kyllä ainakin minun mielestäni näytti nuo juhlat onnistuvan hyvin.Sitten taas bändin kannalta kauniina kesäiltana oli tuo ulkopaviljonki aivan mahtava paikka. Ei ollut liian kuuma, eikä liian kylmä ja tilaa oli riittävästi. Vieraat istuivat "terassilla" ja vieressä oli baari, josta sai juotavaa tanssin lomassa.Omasta mielestäni siis ihan tosi upea paikka viettää kesähäitään ainakin 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emmastiina Kirjoitettu October 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2006 Pistänpä minäkin lusikkani soppaan tähän Lehmushovi aiheeseen.Elikkäs ko. paikassa olin kaasona vuonna 2004. Aluksi nähdessäni tilan, olin itsekin sitä mieltä, että paikka olisi huono, koska vieraat joutuivat olemaan eri huoneissa. : Häät menivät kuitenkin loppujen lopuksi erittäin loistavasti. Ruuan ja kahvin jälkeen siirryttiin ulos tanssipaviljonkiin, joka on aivan mahtava. Koska kaikki illan ohjelma esitettiin siellä, ei sisätilojen sokkeloisuus haitannut laisinkaan. Ja hänelle ken epäili sateen haittaavan: näissä bileissä satoi kaatamalla ja ukkonen jyrisi. Se ei menoa tanssipaviljongissä haitannut, päinvastoin. Lehmushovissa ruoka oli aivan mahtavaa, booli hyvää ja palvelukin toimi.En voi itse muuta kuin suositella tätä paikkaa. Mutta mielipiteitä on monia, tämä on vain minun versioni. Lisäksi sananen Allinnasta. Myös siellä olen kaason tehtävissä hääräillyt. Ihan mainio paikka oli sekin, miljöönä ihan Lehmushovin veroinen. Ainoastaan siellä ihmetytti, ettei henkilökunta noudattanut asiakkaansa toiveita. Mm. näytteillä silloin olleita (aika karmaisevia) tauluja ei oltu vaihdettu, kuten sovittiin. Lisäksi myivät baarista viinaksia puolisalaa, vaikka selvästi oltiin sovittu kellonaika, jolloin baari avataan. No, nämä nyt ei onneksi hauskaa hääjuhlaa pilannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emmastiina Kirjoitettu October 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2006 ... niin ja vielä sananen. Eräsavu Lopen Nyynäisissä on myös aivan ihana juhlapaikkana. Pihalla on mm. iso kota, jossa voi loppuillasta paistaa makkaraa. Paikan hinta (vrk) on TODELLA huokea ja mielestäni pihapiiri on kiva. Lisäksi yläkerrasta löytyy yösijat jokuselle henkilölle. Ehkä hieman pienempiin häihin sopiva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temppu Kirjoitettu October 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2006 Todennäköisesti olet ollut liian monissa häissä... tai muuten vaan outo sekä että, olenhan ex-riksulainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK Kirjoitettu October 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2006 Minäkin annan kyllä puoltoääneni Lehmushoville. makuasia, että onko monihuoneinen juhlapaikka hyvä, vai ei, kauniina kesäiltana oli tuo ulkopaviljonki aivan mahtava paikka. Omasta mielestäni siis ihan tosi upea paikka viettää kesähäitään ainakin 8-)Jep, minäkin tykkään Lehmushovista. Useamman kerran on tullut oltua. Ainoa miinus on kenties tuo päärakennuksen monihuoneisuus. Mutta kesällä valtaosa ajastahan vietetään kuitenkin paviljongissa/pihamaalla. Vaikka hyvä on Oma Kotikin ja Kolmilammi aivan ehdoton. Erityyppisiä kaikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monalisa Kirjoitettu October 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2006 Allinnaan pitäisi kaupungin tehdä peruskorjaus, jota ollaan ilmeisesti huovattu ja soudettu jo monta vuotta. Eikä ratkaisua ole edessä. Käsitin että ravintola toimintaa on mahdoton jatkaa kaupungin nykyisillä vuokraehdoilla. Edelliset vuokralaiset ovat avaamassa uutta ravintolaasa graniitti aukiolle vanhaan elokuva teatteriin. Ilmeisesti siitä tulee saman henkinen paikka jossa on mahdolisuus järjestää myös häitä ( n. 200 hlö ) Valmistumista ollaan kaavailtu keväälle 2007. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SHV-07 Kirjoitettu November 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2006 Minäkin pistän lusikkani tähän soppaan :Muita paikkoja Rity-talo Hotelli LinneaTuli mieleen tuosta jos ei halua maalaistyyliä tai tanssihäitä. Molemmissa voi tietysti tanssia mutta maalaisiksi ei noita kyllä voi sanoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aurora(Guest) Kirjoitettu November 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2006 Häät on vasta suunnitteilla, mutta riihimäellä asutaan ja olen miettinyt että miten lähialueella onnistuu häiden järjestely syksyllä. Paikaksi toivoisin kartanotyyppistä rakennusta jonka pihalle saa lyhtyjä ja ilotulituksenkin mielellään. Mitään tietoa? :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sina Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 Allinnaan pitäisi kaupungin tehdä peruskorjaus, jota ollaan ilmeisesti huovattu ja soudettu jo monta vuotta. Edelliset vuokralaiset ovat avaamassa uutta ravintolaasa graniitti aukiolle vanhaan elokuva teatteriin. Ilmeisesti siitä tulee saman henkinen paikka jossa on mahdolisuus järjestää myös häitä ( n. 200 hlö ) Valmistumista ollaan kaavailtu keväälle 2007.Mahtaako kellään olla tästä tilasta enempää infoa... tai tarkempaa tietoa sijainnista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bohemian Kirjoitettu January 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2007 Siis tuohan on siinä ihan keskustassa sitten. Samassa rakennuksessa kuin esim. Laakso. Sen uuden aukion puolella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bohemian Kirjoitettu January 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2007 booli hyvääJoo ja tooosi halpaa :. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu January 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2007 Uusi morsian asialla, eli paljon kysymyksiä olisi, ja toivoisin kovasti vastauksia. Olen lukenut paljon aiheita läpi, mutta olen ihan hukassa. Jopa siitä, että kuinka aikaisin pitäisi juhlapaikkaa varata, häitä kun on tarkoitus viettää elokuun lopussa/syyskuun alussa 2008.Eli haussa olisi juhlapaikka seuraavin kriteerein:-Saisi olla kartanomainenkin-Paikka joka näyttää upealta lyhtyjen valossa-toiveissa järjestää ilotulitus, eli sen pitäisi onnistua-joustavia ruokailuijen suhteen, olemme aika vaativia-pienet häät, ehkä 50+ vierasta-todennäköisesti vihkiminen riihimäellä, eli asiallinen matkaolen todella kiitollinen vastauksista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts