pikkumyy83 Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 Onko kellään kokemuksia kimonkylän ns-talosta? mimmonen paikka viettää häitä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JetS Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 heips! Meillekin varattiin lopulta tuulensuoja. En ole tosin käynyt itse paikkaa vielä katsastamassa, mutta kuvien perusteella oikein mukava. Kuvia toki kaipailen lisää mikäli jollakin niitä sattuu olemaan. Järjestelen häitämme Joensuusta käsin mikä vaikeuttaa paikan päälle pääsemistä. Mieleeni juolahti että onko tuulensuojalla parkki tilaa, vai joutuuko autot jättämään johonkin kauemmaksi. Suurin osa vieraista saapuu varmaankin autolla, kun vihkiminen on voikkaan kirkossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 JetS: Parkkitilaa on runsaasti! Vai olette te menossa tuossa meiän kirkossa naimisiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest haa08 Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 :ohäät on vissiin meillekin tulossa 08. ja paikka hakusessa. Kuvia kaipailisi kovin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkumyy83 Kirjoitettu July 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2007 Olisiko kellään kokemuksia seurataloista, ns-taloista? minkälaisia taloja tarjolla täällä päin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miukuh- Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Ajattelin kertoa, että meidän häät on 25.8.2007 Korialla pioneeripuistossa vanhassa sotilaskodissa. Siellä on myös toinen mahdollinen juhlapaikka pioneeriravintola. Tämä sotilaskoti on kodikkaampi ja vähän pienempi (n 150henkeä mahtuu). Paikassa on anniskeluoikeudet ja pitopalvelu, mutta vaikuttaisi siltä, että hinta-laatu suhde on tuolla ainakin kohdillaan. Monet ovat kehuneet paikkaa. Kuhan omat häät on pidetty, niin kerron sitten tarkemmin suosittelenko vai en Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iguana Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Ketjun alkupäässä olikin jo joku kokemus Helkalan Ranssista mutta näitä kaipaisin enemmän.. Torstaina ollaan menossa siellä kyllä käymään itse mutta olisin siis kiinnostunut esim. ruoan ja palvelun laadusta jne.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu July 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2007 miukuh: Toivotaan että teillä kaikki pelaa moitteettomasti ja että saatte kaiken mistä olette maksaneetkin. Niin paljon olen kuullut huonoa juuri tuosta puolesta että kun jostain on etukäteen sovittu niin sitten siitä ei kukaan tiedäkään mitään...nyt kerkeät vielä tarkistamaan kaiken ja pyytää vaikka mustaa valkoisella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vieras(Guest) Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 moisiossa häät ensi kesänä ;Dkurjenmiekkaan halajaville tiedoksi, että siellä on esim jo heinäkuun lauantait buukattu ja muutenkin koko kesänä enää rippeet (esim juhannus) jälellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tolliina(Guest) Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 onko kellään ollut moision kartanossa häitä lähiaikoina?kuinka siellä on suhtauduttu perinteisiin parkkipaikan takapaksi-baareihin : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Olisiko kellään kokemuksia seurataloista, ns-taloista? minkälaisia taloja tarjolla täällä päin? Kuivalan nuorisoseurantalo,Valkealan Utissa jos tarvii isoa tilaa. Iso sali,sisä vessat,uusittu keittiö,parkkitilaa reilusti. Meillä häät siellä 2008 ja 4.t häät oli tänään varattu sinne 2008 kesälle kun käytiin kattomassa. Siihen kannattaa tutustua jos tarvii ison paikan. Sano että n.200:lle löytyy istuma/pöytä paikka ja jää vielä tilaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Kellään vinkkejä pöytäliinojen ja kahviastioitten vuokraajista n. 200 vierasta,ruuat teen ite ja ruoka-astiat löytyy juhlapaikasta : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iguana Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 Ainakin martoilta voi vuokrata astioita ja taisi Aseman Vintiltäkin saada niitä vuokrattua.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safet Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 LILJA 1402 Kerroit tekeväsi ruuat itse.... :-? Miten saat ne valmistettua niin että voit juhlapäivänä itse nauttia juhlimisesta? Itselläni sama käyny mielessä ja myös juhlaväen joukossa moni olisi halukas osallistumaan, mutta ehtiikö siinä sitten juhlia ollenkaan? Onko teillä tarjoilijat erikseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Safet: Minäkin teen ruoat meidän häihin itse mutta toki juhlaan on hankittuna emäntä huolehtimaan esim: pääruoan loppuun kypsyttämisestä ja noutopöydän hoitamisesta sekä 2 tarjoilijaa jotka huolehtivat pöytien siisteydestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkumyy83 Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Mekin ollaan varattu ensi kesäksi tuo kuivalan ns-talo!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 LILJA 1402 Kerroit tekeväsi ruuat itse.... :-? Miten saat ne valmistettua niin että voit juhlapäivänä itse nauttia juhlimisesta? Itselläni sama käyny mielessä ja myös juhlaväen joukossa moni olisi halukas osallistumaan, mutta ehtiikö siinä sitten juhlia ollenkaan? Onko teillä tarjoilijat erikseen?Teen siis ruuat niin valmiiksi ite kun pystytään ja tarkotus on hommata tarjoilijat/emäntä mitkä lämmittää ja hoitaa ruokien tarjoilun ja kahvituksen. Ollaan toisen kaason kanssa koulutukseltamme suurtalouskokkeja. Eli hommat pitää hoitaa niin että tarkotus on ite juhlissa olla puuttumatta keittiöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Mekin ollaan varattu ensi kesäksi tuo kuivalan ns-talo!! ;DOn muuten tilaa ja järjestelyittenki suhteen kuulosti ainaki hyvälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JetS Kirjoitettu July 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2007 Olin kaasona viime kesänä häissä juhlapaikkana oli tuo kuivala. Vaikutti ihan mukavalta paikalta. Vähän se tietty on (minun mielestäni) syrjässä, mutta siisti ja tilava. Päivä sattui olemaa erityisen kuuma ja aurinkoinen, joten sisällä oli todella kuuma ja pihakin on lähinnä varjotonta hiekka kenttää, mutta jos sattuu oikein kuuma päivä sama ongelma on tietty monessa muussakin paikassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemppa Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Onko kellään tietoa tai kokemusta Kouvolan Wanhasta paloasemasta Brankkarista? Minä kun olen kouvolaan muualta muuttanut, niin en mistään mitään tiedä. Brankkari kuulemma sijaitsee tuulensuojan vieressä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu August 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2007 Tässä sulle linkki Brankkarille http://www.kouvola.fi/palvelut/nuoriso/nuo.../brankkari.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iguana Kirjoitettu August 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2007 Taurus71 tai joku muu Tuulensuoja-expertti ;D :Saako Tuulensuojassa laitettua ylimääräiset pöydät ja tuolit piiloon johonkin suljettuun huoneeseen? Meillä nimittäin jäisi jopa n. 18 pöytää ilman käyttöä ja ne pitäisi saada johonkin pois tieltä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu August 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2007 Iguana: Tuulensuojassa on keittiön takana muutama pienempi huone johon kaiken ylimmääräsen voi tunkea siksi aikaa kun niitä ei tarvita ja ovet saa lukkoon ettei juhlaväki käy kurkkimassa muualle kun juhliin tarkoitettuihin huoneisiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iguana Kirjoitettu August 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2007 Paljon kiitoksia tiedosta Taurus!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siria Kirjoitettu August 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2007 Kuivalassa häitä viettäville: Miten meinasitte paikkaa koristella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts