Guest Rouva06 Kirjoitettu October 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2005 Nyt tarvitaan apua! En löydä teemaväriä tällaiseen tilaan http://www.pispalanmoreeni.fi/ (eli Tampereen haulitehtaalla). Suurin ongelma on vaalean sinisten tuolien ristiriita kauniin tumman punaisen tiiliseinän kanssa... :-/Ideoita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanjis Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Entäs vaaleankeltainen/kerma/kulta/beige tms?Koska sinisen ja punaisen ristiriitaa ei voi muuttaa, joku vaalea sävy sopisi hyvin yhteen tuolien puuosien kanssa ja ja onhan tuossa seinässäkin vaaleaa laastia ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Mää kyllä ajattelin unohtaa ihan täysin noi siniset tuolit ja kekityn vaan käyttämään teemavärejämme viininpunaista ja hopeaa. paikka on mielestäni jo itsessään niin kaunis ettei suurempia koristuksia tarvitse. Persoonallinen ainakin...Muoks. teemavärin hopea vaihtunut kultaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hushus Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Olisiko tuolien huputtaminen huono idea? Käsinojallisiin tuoleihin ei kai sellaisia "kokonaisia" huppuja saa, mutta kävisikö sellainen kaitaliina-tyylinen ratkaisu? ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Minä olen miettinyt samaa asiaa... teemavärivaihtoehtoina ovat tällä hetkellä tummansininen + kerma + höysteenä kulta tai hopea TAI viininpunainen + kerma + höysteenä kulta tai hopea.Tämä vähän vielä riippuu... Mutta ajattelin, että kyllä nuo vaaleansiniset tuolit jotenkuten sopivat molempiin. En ehkä jaksa vaivautua järjestämään niille mitään päällisiä - sitä paitsi suurimman osan aikaa ihmisethän istuvat niillä Mutta melko vähillä koristuksilla meilläkin on tarkoitus mennä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 Mä olen kanssa miettinyt sitä, että kuinka paljon se loppujen lopuksi tulee olemaan esillä, siis tuolien väri ((kun niillä istutaan!! ;D)). Toisaalta, sisään tullessa olisi kiva nähdä kaunis kattaus.Olen ajatellut väreiksi valkoista ja beige mutta tuntuu, että tulee liian "hailu". Ehkä viininpunaista voisi olla piristeenä. Ei niinkään keltaista...Tuoleihin laitettavat "kaitaliinat" voisivat olla mielenkiintoinen vaihtoehto.Yksi mikä on varma; murattia noihin tolppiin! Miten te muut olette ajatelleet koristella tolpat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 Mä kans jotain ajattelin kieputtaa... murattia tai sit halpa-Hallissa myytävää pihlajaköynnöstä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Minä taas ajattelin ehkä kieputtaa niihin jotain leveää silkkinauhatyyppistä, kun sellaista ehkä muutenkin tulee koristeluun. Jonkinlainen köynnös on toinen vaihtoehto. Ne tolpat on mielestäni ainoa asia siellä sisällä joka välttämättä vaatii jotain koristusta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Totta, tuo silkkinauha kuulostaa hyvälle idealle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 Pitääkö meidän mennä kimpassa ostamaan iso nippu silkkinauhaa jota voidaan sitten kaikki käyttää ;D ? Sitä varmaan kuluu jonkun verran - eikä sille jälkikäteen ole hirveästi käyttöä... Mutta meidän pitäisi ensin tehdä suuri linjaus: tummansininen vai viininpunainen. Huoh : ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Joo! Mennäänpäs! Siinäpä vasta pulma... Meille ehkä punainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Mun ongelma on se, että haluaisin sitä teemaväriä myös pukuuni brodeerattuna. Eli ehkä ekana pitäisi löytää unelmapuku, ja sen mukaan voi sitten päättää jotain. Ja olen myös päättänyt, etten osta pukua ennen helmikuuta 2006, jolloin menemme Thaimaahan (jos sieltä vaikka löytyisi jotain edullista ja ihanaa). Itse olisin tällä hetkellä ehkä enemmän viininpunaisen kannalla, koska sitä tuntuu löytyvän puvuissa enemmän, mutta toisaalta tummansininen on aina ollut mun suosikkivärejä. AAARGH! ??? ;D ;D Voi valinnan vaikeus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Minäkin sovitin punaisella brodeerattuja pukuja mutta sitten kun löysin "sen oikean" niin ne värilliset unohtuivat. Kyllä sä sitten tiedät kun näet / sovitat "sen oikean" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Tässä yön yli nukuttuani olen ehkä alkanut kallistua pukuun, jossa vaihtoehtona on vain punainen. Hmm. Se olisi sitten sillä selvä. Viis Thaimaasta. ;DJa näin olemme sujuvasti siirtyneet koristelusta pukuihin! Hups. Olikos niissä Haulitehtaan ikkunoissa millaiset "ikkunalaudat"? Eli mahtuikohan niihin jotain kynttilöitä, kukkia tms.? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 oli niissä ikkunalaudat... siis sellaset ihan kunnolliset ja niissä olikin jo jotain muovikukkia muistaakseni. Ja tuolta ylempänä olevasta kuvastakin näkee millaset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Jos scrollaisi takaisin ylälaitaan, niin näkisi ihan itsekin : oho.Oliko teillä muilla suunnitteilla ikkunoihin tai ikkunalaudoille jotain koristusta? Meillä talviaikaan tulee kuitenkin olemaan pimeää, joten kynttilät tuntuisivat loogiselta vaihtoehdolta. Toisaalta olisi hauska jos huomio kiinnittyisi seinillä niihin himmenettäviin lamppuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Meillä varmaan tulee tuikkuja pöytiin ja takkojen edustoille ja nuo (muovi)muratit saavat olla ikkunoilla. Koristelussa käytetään kuitenkin murattia.Himmeät lamput ja tuikut voisivat sopia hyvinkin yhteen (varsinkin pimeällä). En usko että ovat liian "kirkkaat" yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu November 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2005 : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu November 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2005 meijän koristelutyyli on jotain tän suuntaista pöydissä. Muuta en sitten ajatellutkaan koristella, paitsi tolpat.Parin viikon sisään oon menossa paikkoja tutkiin lähemmin, niin ajattelin siellä tätä pöytäkoristelua kokeilla. Otan kamerankin mukaan niin saadaan lisää kuvia. Jotain lisäystä toi kaipaa mutta mitä... Sanokaa te!Toisaalta toi kuva haulitehtaasta sivulla 1 on aika yksinkertaisesti koristeltu ja näytää todella hyvältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu November 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2005 Kiikinen, tosi kaunis pöytä! Mielenkiintoista nähdä kuinka se sopii tummaa tiiliseinää vasten. Kysyin jo aiemminkin, mistä liinat (ovatko kankaiset?) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu November 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2005 Valkoinen pöytäliina on kankainen, omani. Haulitehtaalle tulee sitten vuokratut pöytäliinat, valkoiset myöskin. Punainen kaitaliina on paperista rullasta otettavaa... Ostin kokeeksi tukusta ja sitten kun nään miltä näyttää haulitehtaalla saatan (täytyy laskee menekki) käydä ostamassa lisää. Metrotukussa Sarankulmassa 25m rulla maksoi hiukan alle 13€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2005 Aika samantyyppistä ratkaisua olen itsekin ajatellut, toteutus ja materiaalit on kuitenkin vielä hakusessa. Ovatko nuo tuikkukupit muuten niitä Ikeasta saatavia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu November 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2005 villituuli: Kyllä ovat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva06 Kirjoitettu November 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2005 Kiikinen: Tuleeko teille menut, aterimet ja servetit vielä pöytiin? (ei taida enempää koristelua tarvita) Oletko muuten ajatellut laittaa noihin Galej-tuikkuihin jotain värillistä sälää? Minun pitäisi ostaa niitä myös ja olen ajatellut laittaa ehkä tummanpunaisia "jyväsiä" (siis sellaisia joita myydään ihan tohon tarkoitukseen... sana hakusessa...) : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2005 No niin, minä nyt sitten ostin sen puvun, jossa on viininpunaista somistusta, joten tulipahan sitten teemavärikin päätettyä kerralla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts