*tinakenkätyttö* Kirjoitettu July 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2015 ^Jyväskylän seurakunnan Opas vihkimisen järjestelyihin, sanoo näin; "Riisin ja kukkien heittäminen kirkkojen ulkopuolella on kielletty" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuleva_talvi_morsian Kirjoitettu July 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2015 Oke, kiitos! Vitsit, mä niin olisin halunnut riisiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonsuT Kirjoitettu September 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2015 Meillä on häät Koivumäen Herkkutuvassa 20.8.2016 (entinen Tunnelmatupa, on aloittanut toiminnan uudestaan), eli sijaintina on siis Muurame. Paikka vaikutti todella kivalta. Omat juomat saa tuoda. Hintaan sisältyy ruoat (hääruoka ja iltapala), tilavuokra ja siivous. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuleva_talvi_morsian Kirjoitettu March 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2016 Mahtuuko tuonne Koivumäen Herkkutupaan kuinka paljon ihmisiä? Aika huonot nettisivut, enkä ainakaan nopeasti vilkaistuna huomannut, että olisi mainittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovelyladylinnaea Kirjoitettu April 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2016 Laitoin tähän linkkiin noita juhlapaikkoja lähialueilta: http://belleepoquewedding.blogspot.fi/2015/05/vinkkeja-haapaikan-valintaan.html ja seuraamaan blogia. T. Teresa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janskuu Kirjoitettu April 30, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2017 RonsuT, mua kiinnostaisi kovasti miten hääjuhlat onnistuivat siellä koivumäen herkkutuvassa!? Itse olen/ollaan meinaan sitä vaihtohtoa tässä mietitty. Täytyy vaan ensin päästä käymään siellä koska tosiaan nettisivut ovat surkeat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annika.elisabet Kirjoitettu April 16, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2018 Onko kenelläkään kokemusta Villa Jääskelästä Vaajakoskella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts