laulaja Kirjoitettu December 4, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2003 Olisiko jollain mielipiteitä paikasta nimeltä Lagstads Hembygdsgård? Varasimme sen ihan näkemättä, ja nyt tuli taas epäilymieli...!Olimme viime toukokuussa soittamassa tuolla Lagstadissa.Ihan kiva paikka juhlia. Yhdessä isossa huoneessa oli vieraat, toisessa ruokapöydät ja me olimme, siis bändi, kolmannessa huoneessa, jossa mahtui ihan hyvin tanssimaan.Kiva paikka lähellä Espoon kirkkoa joenrannalla.t. laulajaedit: katso www.banditori.com ja sieltä keikkapaikat ja Espoon paikkoja, jonne olen kommentoinut ko.paikkaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anlisa Kirjoitettu December 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2003 Heips!Olen aikaisemminkin kysellyt että onko kenelläkään kokemusta Kilossa olevasta Lillklobbista? Meille on tulossa pienet häät (n. 30 vierasta) emmekä halua mitään jättisalia siis vuokrata huimaan hintaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pullero Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Tuo Laaksolahden monitoimitalo kuulostaa kivalta paikalta. Itse asiassa olen siellä pihalla käynytkin viime kesänä, ja kaunis on ainakin ulkoa päin.Minkähän hintainen se on? Ja osaisiko joku sanoa onko siellä lainattavaa/vuokrattavaa astiastoa, jos emme hanki pitopalvelua? Ja miten myöhään asti saisi juhlia?Oliko jotain nettisivua jossa olisi tietoa tuosta paikasta tai Thorstorpista? Voisi käydä katselemassa.Itseäni harmittaa kovasti kun siellä Luukin kesäsiirtolassa ei ole kunnollisia sisävessoja, muuten olisi minun ykkösvaihtoehto. Eikä ulkohuussikaan oikein innosta, koska meille tulee talvihäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonet Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Tuo Laaksolahden monitoimitalo kuulostaa kivalta paikalta. Itse asiassa olen siellä pihalla käynytkin viime kesänä, ja kaunis on ainakin ulkoa päin.Minkähän hintainen se on? Ja osaisiko joku sanoa onko siellä lainattavaa/vuokrattavaa astiastoa, jos emme hanki pitopalvelua? Ja miten myöhään asti saisi juhlia?Oliko jotain nettisivua jossa olisi tietoa tuosta paikasta tai Thorstorpista? Voisi käydä katselemassa.Täällä keskustellaan tarkemmin Laaksolahdesta:http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1061454505Astiastoa paikassa ei ole. Juhlia saa uusimman tiedon mukaan 02:een.Kun käyt ilmoittautumassa täällä:http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1048793849ja Admin laittaa sinut naikkariksi,niin pääset lukemaan lisää mm. mun päiväkirjastani (linkki alla)(EDIT: siellähän sä olitkin jo ilmoittautunut ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu January 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2004 ainakin nimimerkin Katti kotisivuilla on tietoa ja kuvia tuosta Laaksolahden monitoimitalosta.On muuten hyvä hääpaikka http://kotiweb.kotiportti.fi/parviainen-hietikko/etusivu.htm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gettu Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 Me käytiin juuri eilen tutustumassa Villa Rulluddiin, ja varattiin paikka saman tien ensi kesälle. Todella kaunis rakennus, suuri piha ja ihan rannassa. Olin jo menettää toivoni tässä juhlapaikka asiassa Ruoka pitää tilata pitopalvelun kautta (hoitavat myös samaan hintaan tarjoilijat, kukkakoristeet, liinat, servetit, siivouksen etc.), itse tarvitsee tuoda vain alkoholijuomat ja hääkarkit. Ollaan käyty Espoossa lähes kaikki paikat läpi, jostain syystä tämä oli ainoa joka oli jäänyt välistä. Päiväksikin saimme juuri sen haluamamme 7.8.04. Suosittelen todella lämpimästi kyseistä paikkaa Hei Tiuku1!!Kuinka paljon jouduitte pulittamaan paikan vuokrasta ja pitopalvelusta? Kiinnostaa kovasti!! Kuinka aikaisin varasitte paikan?? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian04 Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 Hei Tiuku1!!Kuinka paljon jouduitte pulittamaan paikan vuokrasta ja pitopalvelusta? Kiinnostaa kovasti!! Kuinka aikaisin varasitte paikan?? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!!!Gettu:Laitoin sulle vastauksen tonne " juhlapaikka kyselyyn!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anlisa Kirjoitettu February 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2004 Hei! Onko kenelläkään tietoa millainen paikka on Kilon VPK talo? Meillä häät kesällä, ja näyttää siltä että kaikki paikat on jo varattu.apuaMe käytiin katsomassa Kilon VPK talo kun etsimme juhlapaikkaa. Tämä jäi siis varapaikaksi ellemme olisi saaneet Matinkylän Pirttiä. Kilo on ruma ulkoota mutta sisältä toimiva ja sinne mahtuu paljon porukkaa. Miinuksena ettei ole astianpesukonetta eikä muita astoita kun kahviastiat. Koristelulla siitä saa ihan kivan, paitsi takaseinällä olevat vihreät verhot olivat aika kauheat ja muovituolit...Kannattaa kuitenkin mennä katsomaan jos epäröit, ei katsominen maksa mitään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaimoke Kirjoitettu February 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2004 Katti! Mistä olette löytäneet Viivi ja Wagner kakunkoristeen?!Pakko saada sellainen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katti Kirjoitettu February 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2004 Nonet jo vastailikin tuossa (mä käyn täällä aika harvoin nykyään). Eli Kukunorista ostimme omamme.katti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bodrum Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 Dipolissa saleissa 4 A + 4 B yhdistettynä mahtuu ainakin 150 hlö erikoisuutena takka on hieno tunnelma kun bändi soittaatakkatulen vieressä ja rakentavat vilä tanssiparketinkin halutessasiKlabbis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pullero Kirjoitettu February 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2004 Olisin halunnut tietää hintoja seuraaviin paikkoihin: Espoon VPK-talo Jupperin yhteistupa Soukan venekerhon paviljonki Soukka-seuran taloEn ole noista hintoja löytänyt mistään netistä, eli jos olisi tietoa, niin olisin hyvin hyvin kiitollinen!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pullero Kirjoitettu March 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2004 Eikös kukaan tiedä noiden paikkojen hintoja :-/ Ei saa pantata tärkeää tietoa naikkarisiskoilta ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian04 Kirjoitettu March 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2004 Espoon VPK, jos tarkoitat Espoon keskuksessa sijaitsevaa valkoista taloa hinta 360 € pe-suJa Soukan Venekerho muistaakseni 590 € Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pullero Kirjoitettu March 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2004 Kiitos syysmorsiammelle!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katti Kirjoitettu March 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2004 Hienot esittelyt olit tehnyt, pullero! Varmasti monelle on hyötyä. Olispa ollut tuollainen lista käytettävissä aikoinaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nipsuli Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 Meidän juhlapaikka on Ravintola Keilaniemi :-X Paikka ei ole varsinainen ravintola vaan funkkis-talo, jossa toimii catering-yritys. Paikka on aivan ihana ja ainakin tähän asti palvelu on ollut tosi tosi hyvää ja ystävällistä. Joustavuuttaa löytyy kaikkiin asioihin eikä kokonaihintakaan ole ihan mahdottoman kallis. Kuvia löytyy mun päikkäristä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannax Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Nipsuli: Voitko kertoa vähän tuosta ravintola keilaniemestä? Montakohan ihmistä sinne mahtuu yhteen tilaan? Viettekö omat juomat vai miten? Tää hääpaikan etsiminen on kyllä yhtä tuskaa ??? mutta eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu ;D Joka paikassa vaan tuntuu olevan jotain pientä vikaa. Kumma juttu. Tää tavoittelee kai kuuta taivaalta :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cryztal Kirjoitettu April 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2004 Karhusaaressa häitään viettäneet, miten ratkaisitte tanssimisen? Siihenhän on vain yksi huone varattu joka on about 6x6m, joten ei sinne kovin montaa mahdu eikä ainakaan mitään bändiä. Ideoita?Mun kaveri onvarannut Lagstad hembygdsgårdin kesähäitään varten ja ihastunut siihen, joten jos joku etsii häidenviettopaikka kannattaa tutustua siihen ja karhusaareen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anuski Kirjoitettu April 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2004 Hei,Varasimme juhlapaikaksi Nuuksion ulkoilumajan. Tarkoituksena on järjestää tunnelmaltaa kodikkaat juhlat. Hiukkasen kuluneelta paikka vaikuttaa... Onko teillä kokemuksia paikasta, tarjoilusta tai ruuasta? Riittivätkö kaksi vessaa? (Meille vieraiksi kutsutaan noin 64 aikuista ja 20 lasta.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moose Kirjoitettu April 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2004 Ravintola Keilaniemestä:Häissä en ole siellä ollut, mutta järjestänyt eräät muut juhlat, ja omat juomat sai viedä. Ruoka tulee paikan omasta cateringista ja on loistavaa!Mulle kerrottiin sieltä, että tän kevään/alkukesän aikana on tarkoitus rakentaa laituri rantaan (vihkimisen voi järjestää siinä tai esim. tulla laivalla paikan päälle) ja kunnostaa rannassa oleva sauna. Kuulostaa ihanalta!! Talon plussaa on ystävällinen ja joustava henkilökunta, seinäikkunat merelle ja kesän tullen iso "takapiha" rannan ja talon välissä. Mitään järjettömän isoa porukkaa sisälle ei mahdu, sata tekee jo varmaan tiukkaa, eli paikka soveltuu pienempiin ja intiimimpiin häihin. Paikkaa kannataa myös ehkä varautua koristelemaan ja "pehmentämään", kun se toimii lounasravintolana, niin fiilis on myös vähän asiallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannax Kirjoitettu April 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2004 Moose: Mitä veikkaisit, onko 120 liikaa? Mahtuuko tanssimaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nipsuli Kirjoitettu April 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2004 Moose ja Nannax: Keilaniemessä on kaksi erillistä tilaa (ne on siis eri taloissa) joista ainakin toiseen mahtuu istumaan 150 vierasta ja tilaa jää tanssilattiallekin. Varmaan tällä määrällä saataa olla jo melkeen vähän ahdasta, mutta istumaan ja tanssimaan mahtuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannax Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Nipsuli: Hyvä tietää. Meillä varmaan tanssitaan aamuyöhön saakka ;D Soitin muuten Keilarantaan ja siellä oltiin todella ystävällisiä. Kaikessa oltiin valmiita joustamaan ja sieltä luvattiin esitellä meille tiloja, milloin meille sattuu sopimaan. Ja juomatkin sai tuoda itse! Se oli kyllä ihan ehdoton vaatimus tällä vierasmärällä. Vaikka ei ne hinnat niin kalliita olleet, mutta aika paljon siinä säästää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kisu_a Kirjoitettu April 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2004 HeissanTietääkö kukaan jos Espoonkartanossa saa tanssia? Olen kuullut ristiriitaista tietoa enkä saa yhteyttä paikan omistajiin... Montako henkeä siellä mahtuu yhteen huoneeseen istumaan? Hintoja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts