Elizaa Kirjoitettu July 14, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2017 Ajattelin jakaa kokemukseni Kaunis morsian-hääpukuliikkeessä. Yleensä en ikinä kirjoittele mihinkään mitään mutta nyt ketutti niin paljon. Olimme ensi kertaa äitini kanssa kierroksella hääpukuliikkeissä Helsingin keskustassa. Innoissamme ajattelimme aloittaa Kaunis morsian-liikkeestä, jossa meidät otti vastaan hyvin epäammattitaitoinen myyjä/muu työntekijä. Kysyin voiko nyt sovittaa hääpukuja vai pitääkö varata aika. Myyjä kysyi olenko oikeasti menossa naimisiin vai tulenko vain sovittamaan huvin vuoksi pukuja??? Vaikka kerroin että menemme naimisiin syksyllä 2018, hän jatkoi kuinka nyt voi sovittaa vain jos on oikeasti aikeissaan ostaa??? Hän kertoi että nyt on vanhoja malleja myynnissä ja ehdotti myös menemään pukuvuokraamoon?? Olimme äitini kanssa aivan pöyristyneitä. Ensinäkin sovittaminen nyt taitaa olla vaan se ainoa keino saada selville onko puku sellainen jonka haluaa päälle tärkeänä päivänä. Eikä sitä pysty sanomaan aikooko nyt ostaa hääpuvun ilman sovittamista! Toiseksi, itsellä ei mitään vastaan pukuvuokraamoja,mutta jos sieltä haluaisin puvun, osaisin varmasti sellaiseen liikkeeseen mennä. Lähdimme pois ja menimme Stockmannin yläkerran White Dress-liikkeeseen jossa palvelu oli ammattitaitoista ja ystävällistä. Täällä myyjä vielä lisäsi että etsitään sinulle unelmien hääpuku! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosmonen Kirjoitettu July 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2017 Oh i feeeel you! Mulle se sano täysin samaa kun kerroin häidemme olevan vuonna 2018. Myöskin tämä vanhempi naismyyjä katsoi mua päästä varpaisiin ja totesi "mulla ei ole noin isoja kokoja kuin muutama" käytän kokoa 38 Sieltä en osta mitään vaikka saisi eurolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts