pinni33 Kirjoitettu February 25, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2017 Mistä voisi lähteä etsimään pukua, joka olisi vintage, indie tai boheemi hengeltään? Haluaisin puvun, jonka voisi kuvitella myös muualle kuin hääjuhlaan. Yksi puku minulla jo on, mutta nyt se on alkanut kaduttamaan. Ostin prinsessaunelman kimalteineen hätiköiden ensimmäisestä sovituksesta. Englannissa valmistetaan Minna-mallistoa, jonka puvuista tykkään, mutta ilmeisesti niitä ei pääse sovittamaan Suomessa. Kiitos kaikista vinkeistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu February 25, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2017 Helsingin Kalliosta löytyy vintagen ystäville ihanainen Hoochie Mama Jane. Facessa paljon kuvia, myös hääpuvuista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veepu18 Kirjoitettu March 1, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2017 Mullakin hakusessa. Netistä olen lähinnä katsonut mm. BHLDN -merkin nettisivut ja nettikauppa, Grace Loves Lace ja Dreamers & Lovers. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annaemma Kirjoitettu July 24, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2017 Minnalla on todella ihania pukuja ja lisäksi tosi kivannäköinen Indiebride-mallisto! Ovat tulossa nyt syyskuun alussa Suomeen ja sovitukseen on varattavissa aikoja. Lisätietoja mm. Facebook-sivuilla (olen huomannut ettei Minnan verkkosivuilla ole välttämättä kaikista ajantasaisinta tietoa): https://www.facebook.com/Minnabridal/?fref=ts Olen myös pitkään etsinyt boho/indie-tyyppistä pukua, mutta on tuntunut turhalta edes lähteä etsimään kotimaisista liikkeistä. Jo edellisissä postauksissa mainittujen merkkien lisäksi esim. Needle&threadilla on kivoja pukuja. Jos budjettini olisi ääretön, hankkisin varmaankin pukuni ranskalaiselta Rime Arodakylta! Osa mallistosta on myynnissä merkin verkkosivuillakin mutta ilman sovitusta en uskalla mekkoa lähteä ostamaan. Tilasin tosin nyt net-a-porterin kautta Rimen polvipituisen pitsimekon, joka varmaan päätyy maistraattimekokseni jos päälle mahtuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts