DreamBride Kirjoitettu January 30, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2017 Hei! Olen ihan vielä hääkuumeilun alussa (häät muutaman vuoden päästä) ja olen kuumeilussani tullut siihen tulokseen, että suomalaiset häälehdet eivät ole minun makuuni. Eivät sitten yhtään! Ostin juuri erään englanninkielisen lehden mutta olen kuullut paljon hyvää ruotsalaisesta Allt om bröllop -lehdestä. Mutta tietääkö joku, mistä näitä saisi ostettua tai tilattua suomeen? Suositelkaa toki muutenkin hyviä häälehtiä! Haaveilu on ihanaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu January 30, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2017 https://www.lehtipiste.fi/aikakauslehdet/ruoka-ja-juhlat/haat.html Brides (UK edition) toimii, tuolta voi tarkistaa, mistä löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sammakkoprinsessa Kirjoitettu June 16, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2017 (muokattu) Liikuntakiellossa voi aikaa viettää vaikka lukemalla häälehtiä. Olisiko teillä vinkkejä, mitä löytyisi ihan kivijalkakirjakaupoista? Tilaamisessa varsinkin ulkomailta tuppaa joskus menemään tovi ja tovin päästä on liikuntakielto (toivottavasti) ohi.. Nykymorsiot eivät taida joko lukea lehtiä tai kirjoitella täällä joten vastaan omaan kysymykseeni. "You &your wedding" vakuutti ulkoasullaan. Suomalainen "Mennään naimisiin" oli jutuiltaan kiva mutta olisin kaivannut enemmän lyhyitä inspiraatiojuttuja esim puvuista, kengistä, laukuista, koristeista. "Wedding" oli tosi sekava ja kaikki jutut olivatmainosmaisia. Muokattu: July 6, 2017, käyttäjä: Sammakkoprinsessa tilannepäivitys Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts