Kami Kirjoitettu January 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2017 Hei! Olen menossa naimisiin elokuussa 2017. En ole lainkaan mekkoihminen. Siksi haluaisin kysellä millaisia vaihtoehtoja minulla on? Jakkukaan ei pue. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu January 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2017 Minkälaisia vaatteita käytät yleensä vapaa-ajalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Kirjoitettu January 27, 2017 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2017 22 tuntia sitten, Nanshe said: Minkälaisia vaatteita käytät yleensä vapaa-ajalla? Tykkään rennosta, väljästä vaatetuksesta. Onko ihan älytön ja halvan oloinen ajatus jos pukisin valkoisen paidan jossa voisi olla jotain blingiä. Housuiksi beessit pellavahousut? Olen ihan hukassa kun en ole ikinä edes ollut isoissa juhlissa joihin on täytynyt pukeutua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu January 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2017 Koristeltu valkoinen toppi ja suorat housut laadukkaasta kankaasta ainakin näyttäisi hienolta ja tyylikkäältä Varsinkin näyttävien korujen ja korkokenkinen kanssa. Nythän vaatekaupoista löytyy paljon pitsitoppeja. Entä minkälainen tilaisuus teillä on tulossa? Järjestättekö juhlat maistraatin jälkeen? Kuinka monta vierasta, kuinka rento tunnelma? Maistraattiin riittää että on ihan vaan jotain päällä Juhlat saa tietenkin olla juuri teidän näköiset, mutta kertokaa vieraille pukeutumisesta etukäteen, ettei kukaan sitten nolostu jos on pukeutunut morsianta juhlavammin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Kirjoitettu January 27, 2017 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2017 (muokattu) vielä lisäisin kriteereiksi, että ei korkokenkiä eikä pitsiä Mutta muullatavoin koristeltu paita ok, suorat housut ok. Menemme maistraattiin juhlaa edeltävänä päivänä. Juhla tulee olemaan hyvin rento, 74 kutsuttua. Jos pukukoodi on smart casual, mitä se tarkoittaa naisille? Olisiko jotain parempaa koodia joka ilmaisisi että morsiankaan ei aio laittaa mekkoa? Muokattu: January 27, 2017, käyttäjä: Kami Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu January 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2017 Tsemppiä vaatteiden etsintään! Kuulostaa kivalta asulta "Pukeutuminen: casual, eikä morsiankaan aio laittaa mekkoa" Smart casual houkuttelisi paikalle kauluspaitoja, pikkutakkeja ja pikkumekkoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Kirjoitettu January 28, 2017 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2017 Hyvä, laitamme tuon tekstin Kiitos vastauksistasi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Kirjoitettu January 28, 2017 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2017 (muokattu) Vielä kysyisin kengistä ja laukusta. Eli ei korkokenkiä, mulla on hyvin miesmäinen leveälestinen koko 42. Usein koon vuoksi joudun käyttämään miesten kenkiä. Kengissä ei saa olla rusetteja tai blingiä, ei teräviä kärkiä. Sitten laukku. En ole ikinä käyttänyt käsilaukkua vaan sen sijasta sivulle asettuvaa vyölaukkua. Jos on ollut hieman enemmän tavaraa niin laukkuna on toiminut armeijan kaasunaamarilaukku tai kangaskassi Jotain valkoista tai vaaleaa se voisi kuitenkin olla, ja yksinkertaista. Jokin luonnonläheinen tyyli sopisi myös. Löytyisiköhän Marimekolta mitään Edit, löysin Marimekon sivuilta kaksi tyyliltään minua miellyttävää laukkua. Värit vain ovat väärät enkä pistäisi pahakseni jos hintakin olisi matalempi. https://www.marimekko.com/fi_fi/pasi-laukku-musta-037521-900 https://www.marimekko.com/fi_fi/vieno-laukku-musta-042851-900 Edit2, teemavärimme on turkoosi ja valkoinen. Jos vaatetukseni on vaaleaa niin voisiko käsilaukku olla turkoosi? Muokattu: January 28, 2017, käyttäjä: Kami Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu January 28, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2017 Kangaskassi on kyllä kätevä arjessa! Monilla morsiamilla on tosiaan laukku osana asukokonaisuutta, mutta itse en aio ottaa laukkua ollenkaan. Kaikki tarvittava kulkee kaason tai jonkun muun mukana. Asusta saa helposti huolitellun näköisen, kun kengät ja laukku ovat samaa väriä, vaikka sitten sitä turkoosia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kami Kirjoitettu January 28, 2017 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2017 Kiitos vinkistä, turkoosit kengät vois olla kyllä mun juttu. En ehkä ole helpoin tapaus pukemisen suhteen mutta ainakin musta tulee itseni näköinen. Nanshe 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts