Piuscis Kirjoitettu January 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2017 (muokattu) En äkkiseltään ainakaan huomannut vanhaa viestiä tästä aiheesta. Olemme kallistuneet nyt vaihtoehtoon, että meille tulisi DJ bändin sijaan. Itse olen innokas tanssija, mutta en juuri koskaan syty live-bändeistä vaan ryntään lavalle kun bändi on tauolla ja musiikki tulee laitteista Mutta mitä lisäarvoa ammatti dj tuo vs. joku tutun tuttu joka ollaan pyydetty pienellä korvauksella soittamaan biisejä valmiista listasta + juhlijoiden toiveet? Selittäkää, miksi dj:n pitäisi ehdottomasti olla palkattu ammattilainen? Muokattu: January 14, 2017, käyttäjä: Piuscis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timi Kirjoitettu January 14, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2017 Moi! Olen myös roudannut kunnon äänentoistolaitteet juhliin ja toiminut !"DJ" Silleen levyn vaihtajana CD soittimen luona.Ettei joka kahden minuutin välillä joku ole vaihtamassa oman mielen musiikkia.Tiedän että tasan tarkasti noin käy kun juhlat etenee. Tsekkaa www.triotimoroutasaari.fi Tai [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts