rosenbej Kirjoitettu December 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2016 Kuten otsikko jo kertookin, kiinnostaa minua minkä merkkiseen sormukseen päädyit ja miksi? Kävin tänään kurkistelemassa sormuksia ja juteltiin myyjän kanssa sormuksista. Kyselin Kohinoorin perään, mutta hän ruttasi heti kiinnostukseni ja sanoi, ettei se ole kovin laadukas vaan suositteli Ailiota ja Sandbergia. Samassa liikkeessä hetki aiemmin kun olin samoissa asioissa liikkeellä, myyjä suositteli täysin eri brändien sormuksia. Suositukset nähtävästi muuttuvat myyjän mukaan ja kysynkin siksi teiltä kanssasisarilta neuvoa: mitä merkkejä teille suositeltiin ja millä perustein tai millä perustein päädyit juuri omaasi/omiisi ja oletko tyytyväinen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu December 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2016 (muokattu) Mä en ehtinyt edes kunnollista taustatutkimusta tehdä kun löysin oman sormukseni. Siinä vaiheessa oli aivan sama oliko sormus mitä mallistoa ja kuinka "suositeltu", se vaan oli pakko saada Sormus sai vaan plussaa valkokullan ja timanttien laadusta. Täytyy pitää hyvänä että kestää mahdollisimman pitkään. Mutta tosiaan, kun se oikea osu kohdalle niin ei enää ollu paluuta kattelemaan muita sormuksia, sama homma kuin miehen kanssa Ja unohdin kertoa sormuksen tiedot, Kultajousesta Torino Diamanti. Muokattu: December 12, 2016, käyttäjä: ishe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosenbej Kirjoitettu December 13, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2016 Toki pitää luottaa omaan makuun ja intuitioon enkä voisi kuvitella etsiväni sormuksia vain hinnan tai brändin perusteella, mutta olisi kiva kuulla miten maallikko tunnistaa ja saa rahalleen vastinetta muttei maksa tyhjästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu January 21, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2017 Itselläni oli tietysti hina yksi kriteeri aj sormuksen ulkonäkö. Päädyin kihlassa Kuntajousen sormukseen. Pidin sen ulkonäöstä ja hinta oli sopiva. Vihkistä tiesin heti millaisen haluan; rivitimanttisormuksen joka kestää myös lapselleni, kun aika on ja joka sopii kihlaan. Tietysti myös hinta tässä pointtina. Vihkini on Kohinooria, jota kyllä itse pidän laadukkaana merkkinä. Tuossapa nuo kuvassa profiilissani. Otat just sellasen kun haluat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu January 21, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2017 Sandbergissä ja Ailiossa maksaa käsityö, mutta kyllä osittain käsityönä koneella avitetut korutkin kestävät aikaa. Kaikista sormuksista kun kuitenkin pitää huolehtia, olipa ne mitä merkkiä vain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts