jennimk1 Kirjoitettu March 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2008 vanhemmat eronnu.äiti läheisempi.joten äiti pitää ihan lyhyen puheen ja nostaa meidän maljan.isä puhuu myöhemmin jos puhuu. maljan jälkeen BM ottaa ohjat käsiin ja ohjaa vierat pöytiin herkuttelee alle viikko enää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu March 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2008 Meilläkin iskä on hiljainen/ujo tuollasissa tilanteissa, joten en odota hänen sitä pitävän ja bestman (on myös sulhon veli) lupautui tähän tehtävään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sugi Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 (muokattu) Bestman tai sulhasen veli,riippuen kumpi kehtaa. Tai sitten kaaso,se ainaki kehtaa Muokattu: March 3, 2008, käyttäjä: sugi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu March 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2008 Meillä sulhasen isä kohottaa tervetuliaismaljan, koska oma isäni on kuollut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Mono_* Kirjoitettu March 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2008 Eiköhän nykyhäissä ole ihan yhtä oikein toimia siten kuin hääpari haluaa myös tässä asiassa. Maksamme itse häämme, mutta ei minulle ole tullut muuta vaihtoehtoa mieleenkään kuin että isäni pitää maljapuheen. Eli siis morsiamen isä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunde Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Luultavasti isäni... en ole vielä puhunut asiasta hänelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Me emme olleet edes ajatelleet koko asiaa ennalta, joten loppujen lopuksi kävi niin, että minä itse kohotin tervetuliaismaljan. Vieraat siis onnittelivat meidät, saivat juomansa ja hakeutuivat ruokasaliin paikoilleen, ja kaikkien saavuttua me miehen kanssa menimme saliin viimeisinä. Sieltä sitten ihan istualtani omalta paikaltani toivotin vieraat tervetulleiksi ja kohotin maljan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meillä varmaan edetään samaan tyyliin kuin Peppi Pitkätossun juhlissa. Maljan kohottanen minä tai sulho. Ehkä minä, koska mulle tuo yleisön edessä höpiseminen on luontevampaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruidje Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meilla maljan kohottaa toinen bestmaneista joka on myos sulhon veli - han toimii myos seremoniamestarina pitaen tapahtuman kasassa vaikka mitaan minuuttiaikataulua ei tietenkaan ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLight Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meillä ei nosteta tervetuliliaimaljaa vaan pelkkä onnittelumalja, koska kyseessä on siviilivihkiminen paikan päällä. Vihkimisen jälkeen onnittelumaljan kohottaa luullakseni bestman, koska hän toiminee seremoniamestarina. Kaasoni eikä isäni ole kumpikaan innokkaita pitämään puheita eikä yleensäkään esiintymään ihmisten edessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilu Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 Todennäköisesti minulle kunnia lankeaa Mies haluaa, että isäni ei kohota tervetuliaismaljaa-> maksamme häämme itse ja se on kunnia asia miehelle. Isäni puhuu kyllä toivottavasti myöhemmin. Toinen vaihtoehto on bestman, mutta jotenkin pidän ajatuksesta että itse toivottaisin omat vieraamme tervetulleiksi. Sitä vain mietin kun itseäni en voi oikein onnitella , niin jäävätkö onnittelut tuossa kohdin välistä? Toisaalta kilistämällä olisi luonnollista myös onnitella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahdon-08 Kirjoitettu June 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2008 Toivon että morsiamen isä (eli mun isä) pysytyisi sen verran sanomaan, että alkuun toivottaa kaikki tervetulleiksi ja kohottaa meille maljan. Se merkitsisi minulle paljon.Sen jälkeen puhukoon ken tahtoo=) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eksari Kirjoitettu June 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2008 Meillä bestman ja sitten muiden puheet tulee myöhemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muikkeli Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 meillä morsiammen isä (eli mun) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis-78 Kirjoitettu July 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2008 Meillä kanssa morsiamen eli minun isäni pitää maljapuheen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H ja P 2008 Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Meillä tervetuliaismaljan kohottaa toinen bestman eli seremoniamestari. Morsiamen isän puhe on vasta hääkakun leikkaamisen jälkeen kahvittelun aikana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kävykset Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Meillä myös morsiamen(minä) isä kohottaa onnittelumaljan ja lausuu sanasen, jos kykenee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanne Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Menisikö se sitten perinteisesti niin että jos isä ( ja äiti) maksaa niin isä pitää puheen? Me maksamme ja järkkäämme häät täysin itse niin "pitäisikkö" silloin myös meidän toivottaa vieraan tervetulleiksi? Vai onko tämä nykyään pelkkä mielipideasia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockmydress Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Meillä morsiamen äiti pitää maljapuheen . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Meillä puheen pitää seremonia mestari, joka on sulhasen sisar. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Icediamond Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Toivoisin että isäni pitäisi pienen tervetuliaispuheen mutta vaihtoehtona on myös kaasoni, joka toimii seremoniamestarina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marruska Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Me kyllä maksamma itse häät, mutta silti on tarkoitus, että mun isä pitää tervetulopuheen. Tosin isä ei ole turhanpäiväisten jaarittelija, joten tähän puheenvuoroon ei paljoa aikaa tarvitse varata.. Muut mahdollisesti halukkaat puhujat saavat vuoron sitten myöhemmin ruokailun lomassa tms. Tiedän, sulhon isä haluaa pitää puheenvuoron ja sitä tässä odotetaankin kauhulla. Siitä kun ei koskaan tiedä mille kahdeksannelle sivuraiteelle puhe johtaa. Tästä on kyllä BM:ää jo varoiteltu, että ottaa homman hanskaan tietyn aikarajan ylittyessä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 (muokattu) Aiotaan pyytää morsiamen eli minun isääni pitämään maljapuhe. Kakkukahvien aikana saavat sitten muut halukkaat pitää omia puheitaan.Muoks: isä ei kyllä mitään kustanna, mutta haluan tämän kunniatehtävän hänelle suoda, kun vihillekin marssin suoraan sulhasen käsipuolessa Muokattu: July 24, 2008, käyttäjä: tammikuu09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 ei ole vielä käsitystä mutta... luulen että kaaso ja/tai bestman... ovat kaiketi parhaat vaihtoehdot tasapuolisuuden nimissä. sulkin isä ei varmasti suostu puhumaan, mun isä on kuollut. oma äiti vois puhua, mut sitten toisen puolen arvostelevat saisivat taas syyn nätkättää. ja olen siihen aika kypsä.. elikkä siksi tasapuolinen vaihtoehto(mun sisko ja sulkin veli) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sekameteli Kirjoitettu August 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2008 Meillä meni niin, että ensin minä ja mies yhdessä toivotettiin vieraat tervetulleiksi ja esiteltiin heidän lyhyesti toisilleen. Lopulta se olin minä, joka maljan nosti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts