blazero Kirjoitettu July 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2004 bestman kohottaa ja sanoo tervetuloa ja pari sanaa illan ohjelmasta.morsiammen isä ja sulhon kaveri puhuu ruoan jälk. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonnaMaria Kirjoitettu July 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2004 Morsiammen isä toivottaa vieraat tervetulleiksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine-78 Kirjoitettu July 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2004 Meillä ei maljaa kohota bestman eikä morsiammen isä, vaan kaasoni, joka on myös seremoniamestarimme. Isäni ei puhu ollenkaan, ei halunnut. Äitini ja bestman pitävät puheet sitten myöhemmin ja kaaso hoitaa maljapuheen. Tavallaan avaa juhlan, toivottaa kaikki tervetulleiksi ja kohottaa maljan hääparin onneksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarikka Kirjoitettu July 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2004 Meillä mun iskä toivottaa tervetulleeksi ja kohottaa maljan, puhe sitten myöhemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennynen Kirjoitettu July 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2004 Meillä tää rooli taitaa langeta seremoniamestarille, mun isälle on jo tarpeeksi että hän "joutuu" pitää puhetta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mileko32 Kirjoitettu February 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2005 Meillä seremoniamestari Suku on niin ujonpuoleista, ettei viitsitä edes ehdottaa. Puheita ei muutenkaan toivota Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heather06 Kirjoitettu February 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2005 minun isä tai bm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tähdikki Kirjoitettu February 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2005 Tod. näk siskoni mies joka on meillä sere Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu February 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2005 Meillä luultavasti BM, joka muutenkin pääsääntöisesti hoitaa puhumisen häissä.-HP- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosero Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Seremoniamestarin (bestman) johdolla kohotetaan malja; puheet pidetään myöhemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shamrock Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Meillä tervetuliaismaljan nostaa sulho. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu May 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2005 Varmasti morsiammen isä. Luulisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouhe Kirjoitettu May 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2005 Me ajateltiin että isukki lukee häärauhan julistuksen ja siinä samalla kohottaa maljan, pitäköön sitten myöhemmin varsinaisen puheen jos haluaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD Kirjoitettu May 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2005 Minä hartaasti rukoilen ja toivon ja ehkä pakotan BM:n kohottamaan (isoveljeni), jotta ns. isäni ymmärtäisi pitää suunsa kiinni, ettei minun tarvitsisi kaiken ulkokultaisuuden keskellä lähteä nurkan taakse "okselle".... :-/. Pahoittelen suoraa ilmaisuani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraLaura Kirjoitettu May 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2005 Onko ihan hassua, jos hääpari itse toivottaa vieraat tervetulleiksi? Likipitäen kahdestaan kun olemme koko juhlan järjestäneet (toki kaaso ja bestman ovat paljon avustaneet kaikenlaisissa pikkuyksityiskohdissa) ja joka pennin myös itse maksamme niin tuntuisi aika hullulta jos joku muu meidän vieraitamme toivottelisi tervetulleeksi. Bestman ja kaaso toki sitten pitävät omat puheensa ja huolehtivat kaikenlaisesta tiedottamispuolesta ja juontamisesta, ja vanhemmat saavat puhua sitten kahviin päästyä mikäli haluavat (emme aio heitä siihen pakottaa). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darci Kirjoitettu May 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2005 Minusta ei ole yhtään hassua jos hääpari toivottaa vieraat tervetulleeksi itse. Meillä sama tilanne kuin LauraLauralla, eli maksamme häät itse ja näin ollen morsian haluaa itse myöskin olla ensimmäisenä äänessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piglet83 Kirjoitettu July 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2005 Meillä morsiammen eli minun ;D Äiti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnah Kirjoitettu January 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2008 No onneksi täällä oli muitakin joiden häissä morsiuspari kohottaa tervetuliaismaljan! Vaikka vanhoja viestejä onkin.Ajattelin nimittäin että joko yhdessä pidetään pieni tervetuliaispuhe tai sitten minä yksinään puhun ja sulho myötäilee vieressä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 mekin ollaan ajateltu että me ite kohotetaan tervetulomalja. ollaan kahdestaan ottamassa vieraat vastaan (siis onhan siinä sitten kaasot antamassa karkkeja, pitopalvelu antamassa niitä maljoja ja bestmanit ohjeistamassa, siis neuvossa minne lahjat, missä istutaan ym.). ajattelin että siinä vaiheessa sanottaisiin vain jotain tervetuloa tms. myöhemmin ehkäpä sitten jotain kiitospuheita tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannulini Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 Meillä todennäköisesti vieraat toivottaa tervetulleiksi sulhanen, pienen puheen saattelemana. Ja mahdollisesti minä heti seuraavana. Ja miksi näin niin meillä sulhanen pitäisi puheen minun äidinkielelläni ja minä vastaavasti sulhasen äidinkielellä, joten saas nähdä mikä sekamelska siitä tuleekaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Näillä näkymin bm ja/tai kaaso pitävät pienimuotoisen maljapuheen ja toivottavat vieraat tervetulleiksi meidänkin puolesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meiju3 Kirjoitettu January 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2008 (muokattu) toivon että morsiamen isästä saadaan sen verran irti että se uskaltais sanoa koko yleisön edes....se olis hienoa... Muokattu: January 30, 2008, käyttäjä: meiju3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Meillä tervetuliaspuheen ja maljan kohottamisen tulee tekemään bestman, koska tähän puheeseen on liitetty illan kulku jne. Isäni haluaa taas puhua enemmän itse hääparille kuin kertoa käytäntöjä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariam Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Meillä ainoan ennaltasovitun puheen pitää yhteinen ystävämme (meillä ei ole bestmania tai kaasoa). Hän oli otettu kun tätä kysyimme häneltä, ja alkoi innolla puhettaan suunnittelemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu March 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2008 VOISIKO JOKU AUTTAA MINUA!!!Kenen pitäisi kohottaa malja meidän häissämme, kun isäni on kovin ujo (ei siis suostu esiintymään yleisölle ollenkaan, siis puhumaan sanaakaan)!!!!! Minun mielestäni sen täytyisi olla isäni, mutta minkäs teet kun ei suostu niin ei suostu!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts