mipsutin Kirjoitettu August 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2016 Sain loistavan idean, että hääkutsuna toimisi cdlle poltettu kosintavideo ja taustalla soisi joku rakkausbiisi ja siinä olisi kaikki tiedot sielä cd kotelon sisälappusessa Mitä mieltä ihmiset on tästä, koska oon itse aivan innoissani mutta onko idea ihan huono? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyda Kirjoitettu August 23, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2016 Kuulostaa kyllä erilaiselta ja romanttiselta, mutta minulle olisi tärkeää, että hetki olisi aito. Ei mikään jälkeenpäin näytelty tai lavastettu. Olisi myös hankala saada aito tilanne kuvattua, jos mies kosii milloin tykkää, ajattelematta videointia. Mitä jos toinen puolisko ei olekaan innoissaan ideasta? Jos kosintaa pidetään teidän kahdenkeskeisenä asiana? Jos jompikumpi ei pidäkään siitä, miltä näyttää tai miten käyttäytyy videolla? Youtubessa on kyllä ihania salaa kuvattuja videoita kosinnasta ihan kotisohvaltakin, mutta jos kuvaamisesta tiedetään, muuttuukko käyttäytyminen liian tiedostetuksi? Ideana ihana, mutta toteutus on toinen juttu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mipsutin Kirjoitettu August 23, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2016 niin siis tosiaan olisin voinut tohon kirjottaa, että kun kosinta tapahtui niin miehen ystävä kuvasi salaa tilanteen, mikä tuli mulle aivan yllärinä kun ennen etelän lomamatkaa mies vielä sanoi että turha sielä odottaa sitten mitään kosimista.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyda Kirjoitettu August 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2016 No sitten kuulostaaki vaan yhä paremmalta! Luulin olevani vielä kihlautuminen-alueella Sen lisäksi, että laittaa lisätiedot cd:n sisälle lappuselle, voisi ehkä editoida itse videoonkin (loppuun?) jonkinlainen kutsuteksti? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mipsutin Kirjoitettu August 28, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2016 Sitäkin mä mietin että laittaisin ne teksit joko sinne sisälappuun tai sitten sinne takakateen. Jos ne olisi siinä itse videolla niin pitää vieraiden sitten aina katsoa koko video kun haluaa tarkistaa esim kellon ajan, että onko se ihan hölmöä? kun on vähän erikoisempi tää idea niin oon nyt tosi epävarma että onko hyvä idea vai ei.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyda Kirjoitettu August 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2016 Tosiaan! Videolta onkin hankalampi tarkistaa kellonaikoja ja osoitteita. Tällainen erikoisempi kutsu voi olla monenkin mieleen! Useimmilla kun vielä on läppärit ja muut vempaimet, joilla saa dvd:n pyörimään. Mutta miksipä ei jopa muistitikku, jonka sujauttaisi kuoreen kutsun kanssa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mipsutin Kirjoitettu August 30, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2016 toihan oliskin hyvä!!! Mutta sitten on ne muutamat vanhukset jotka ei omista tietokonetta ja tiedä edes mikä on muistitikku.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts