MariaJasmiina Kirjoitettu April 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2016 Hei sulhaseni on Suomen ja Venäjän kaksoiskansalainen. Olen ottamassa hänen sukunimensä, mutta onko minulla mahdollisuutta saada se -a päätteinen sukunimi? Eli jos hän on Putin niin voinko saada sukunimeksi Putina? Hän on alunperin venäläinen ja saanut suomen kansalaisuuden vajaa kymmen vuotta sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu April 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2016 Kysäise maistraatista, mutta tietääkseni kyllä voit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannulini Kirjoitettu April 12, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2016 Mä sain itselleni kreikkalaisen feminiinimuodon miehen sukunimestä vuonna 2008. Perustelu maistraatille, joka tosin meidän tapauksessa oli se, että suunnitelmissa oli muuttaa miehen kotimaahan. Automaattisesti sitä ei tietääkseni vieläkään saa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts