Orko Kirjoitettu February 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Löysin ihan mahtavan kakunkoristeen, mutta hinta oli liian suolainen (400 $) Ei kennelläkään olis tietoa missä vois halvemmalla teetta moisen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu February 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Minun pitäis myös löytää kakunkoristeen tekijä. Yhdeltä kotileipomolta kysyin, mutta he vastasivat, etteivät uskalla tehdä hääkakunkoristeita, koska sokerimassa voi kuivuessaan valua Pitänee jatkaa yksityisiltä näppäräsormisilta kyselyä, josko joku ehtis/jaksais/osais/uskaltais väkertää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 (muokattu) Tää ei nyt ehkä hirveesti auta, mutta teettämisen hinnakkuuden takia tutustuin koristeen tekemiseen itse. Jos on yhtään kädentaitoja, niin kannattaa googlata Fimo tai Cernit massa. Se on vähän kuin muovailuvahaa, sitä voi työstää useaan otteeseen (sisällä voi olla tukena ja runkona esim. rautalanka) ja lopuksi paistetaan uunissa. Saa eri väreissä ja voi maalata. Sokerimassasta poiketen säilyy vaikka loppuiän, eikä valu yms. Edit. yhtenä ehkä edullisempana vaihtoehtona tulisi mieleen joku harrastelija, joka tekisi tilaustöitä. Tällaisella henkilöllä olisi siis omassa blogissa yms. kuvia tekemistään töistä referenssiksi. Muokattu: February 8, 2016, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orko Kirjoitettu February 8, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Kiitos vastauksista! Valitettavasti taiteelliset lahjahkuuteni rajoittuvat noin 5 -vuotiaan tasolle, joten on parempi, etten sitä itse rupea väkertämään. Toki tiedän, että teetethystä saa pitkän pennin maksaa. Ilo mielin pulittaisin 100 euroa ja tarvittaessa voin tuon summan tuplata, mutta 400 dollaria menee huimasti yli kipurajan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Joo, onhan se vähän haastavaa Muuten, tarviiko sen olla juuri tuollainen? Meillä, ja oon monilla muillakin nähnyt, oli kakun päällä figuurilelut liimattuna pahville Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orko Kirjoitettu February 8, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Kyseiset hahmot ovat syynä siihen, että naimisiin ollaan menossa. Joten mikä tahansa figuurilelu ei valitettavasti kelpaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu March 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2016 Me teetätetään meijän kakunkoriste eräässä konditoriassa (Oulussa). Hinnaksi tulee 60€. Onhan se toisaalta paljon rahaa pienestä yksityiskohdasta, mutta kun tahtoo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts