maakaliina Kirjoitettu October 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2015 Hei! Missä sulhon kannattaisi käydä Oulussa komistautumassa hääpäivänä? Hän haluaisi parranajon/muotoilun, mielellään veitsellä tehtynä, sekä kevyen ehostuksen valokuvausta varten. Onko kellään kokemusta? Saako jostakin molemmat palvelut samasta paikasta? Itse olen menossa Goalasiin meikkiin ja kampaukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu February 7, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2016 Vastaanpa itse itselleni, jos joku muukin miettii tätä. Sulho varas ajan Torniin. Siellä perjantaina parranajo veitsellä ja lauantaiaamuna parturi plus ehostus. Parranajoa olivat suositelleet edelliselle päivälle, niin ei iho punoita hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu November 25, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2016 Hyvä tietää @maakaliina! Suosittelenpa omallekin sulholle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts