salmrj Kirjoitettu September 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2015 Pikkuhiljaa tuntuu, että pitäisi varata häämatka ensi kesälle, mutta aivot lyö tyhjää.. Vaikka olen matkustanut suht paljon, en tiedä yhtään mistä pitäisi lähteä häämatkaa miettiessä. Pakettimatka matkatoimistolta on tietenkin helppo vaihtoehto. Lento+hotelli olisi kaupunkimatkoilla helppo, mutta mistä lähteä kun ei ole mitään tiettyä kaupunkia mihin haluaisi, vaan haluaisi ihan yleisesti vaikka Italiaan johonkin kivaan paikkaan? Tällä hetkellä parhaalta vaihtoehdolta näyttää vuokrata viikoksi Homeawaylta loma-asunto jostain, saisi selailtua vähän erilaisia kohteita helpommin kuin vain hotels.comin haulla kaupungeittain. Miten teidän häämatkan suunnittelu meni ja millä perusteella valitsitte kohteen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu September 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2015 Voi samoja tuskia täällä.. Mä olen niin kokematon pakettimatkojen suhteen, kun aina on tullut nähtyä kovasti vaivaa itse, jotta saisi edullisia matkoja räätälöityä, mutta nyt tuntuu että The Häämatka pitäis olla jotenkin niinkun valmiiksi tehty Me ei olla kauheasti asiaan vielä paneuduttu, mutta yhteisenä ajatuksena on välähdellyt joku lämmin paikka, missä rantaa ja vähän ihmisiä. Kaunista luontoa ennemmin kuin oikeastaan mitään muuta. Rauhaa ja omaa aikaa, ja jotain luksusta mitä ei muuten tulisi niin ehkä haettua... Jos rahaa olis rajattomasti, niin varmaan olisin jo uskaltautunut tutustumaan jos johonkin paratiisisaariin, mutta kun ei .. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raitaa Kirjoitettu September 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2015 Mä päätin toteuttaa vaan kaikki toiveeni, lepi rantaloma lämpimässä (pakettimatka) ja pitkäaikainen haavemaa (omatoimimatka)... Rantalomakohde kyllä arpoutui hinnan ja pakettimatkojen selauksen perusteella. Me ei olla kauheasti asiaan vielä paneuduttu, mutta yhteisenä ajatuksena on välähdellyt joku lämmin paikka, missä rantaa ja vähän ihmisiä. Kaunista luontoa ennemmin kuin oikeastaan mitään muuta. Rauhaa ja omaa aikaa, ja jotain luksusta mitä ei muuten tulisi niin ehkä haettua... Jos rahaa olis rajattomasti, niin varmaan olisin jo uskaltautunut tutustumaan jos johonkin paratiisisaariin, mutta kun ei .. Mulle tulee mieleen tosta kuvauksesta Azorit tai Mallorca? Ehkä kummassakaan ei oo kyl erityisen vähän ihmisiä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salmrj Kirjoitettu September 30, 2015 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2015 Olen ollut Mallorcalla, kiva paikka, aika turistientäyteinen ja varsinkin saksalaisten suosima Mutta olen kuullut että Menorca olisi hyvä kohde, rauhallisempi ja luonnonläheisempi kuin Mallorca ja Ibiza.. En tiedä miten paljon sinne tehdään matkoja, mutta saattaisi löytyä. Pakettimatka on varmaan se paras. Sieltä pitää vaan valikoida joku hyvä, yleensä matkatoimistot tarjoavat näitä Turkki/Kypros-kohteita jotka ei ihan nappaa, mutta kai siellä kesäsesonkina muitakin paikkoja löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu October 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2015 Raitaa mulla toi Azorit kyllä jo kävi mielessä aiemmin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts