viivimatleena Kirjoitettu August 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2015 (muokattu) Nyt tarvittais hyviä ideoita Hyvä ystäväni on menossa naimisiin erittäin pienin menoin. Perinteisiä polttareita morsmaikulle ei ole tulossa, mutta mieltäni polttelee kovasti saada järjestää rakkaalle ystävälle edes jotain pientä kivaa. Aikaa on vain muutamia tunteja, läsnä vain minä sekä morsian. Mitä voisimme tehdä, ideoita????? Muokattu: August 8, 2015, käyttäjä: viivimatleena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu August 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2015 En tiedä onko nyt kovin tylsä ehdotus, mutta miten olisi kivassa ravintolassa käynti tai vaikkapa piknikillä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annatto Kirjoitettu August 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2015 Mites seinäkiipeily? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viivimatleena Kirjoitettu August 15, 2015 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2015 Joo mäkin mietin et jos kävis jossai hienossa ravintolassa ja vaikka käsi ja jalkahoidoissa, olisko ne kivoi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mansike Kirjoitettu October 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2015 Nämä polttarit on varmaan olleet jo, mutta tuli mieleen escape room, itse olisin ainakin ihan into piukeena Mutta ravintolaillallinen + hemmotteluhoidot ovat minusta myös ihan täydellinen polttari-idea porukan koosta riippumatta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valencia Kirjoitettu November 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2015 Minulle järjestettiin ensin isommat polttarit ja seuraavana päivänä kaasoni vei minut teatteriin ja ulos syömään vieraaseen kaupunkiin.Tämä ilta jäi kyllä mieleen, oli ihanaa. Alunperin en halunnut polttareita, joten kaaso varmisti tyytyväisyyteni järjestämällä molemmat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarja Keskitalo Kirjoitettu November 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2015 Joku ihana päivä kylpylähotellissa hemmotteluhoitoineen. Sit illemmalla vaikka hotellin ravintolaan syömään ja jäisi vielä yöksi ja aamulla ihanalle aamiaiselle. Kelpaisi mulle polttareiksi. Oikeastaan voisin jopa toivoa jotain tämänkaltaista, kun asia alkaa olla ajankohtainen. Tietty mukaan voisi tulla useampikin osallistuja, mutta sisällöltään jotain tuollaista. Inhoan sellaisia känni- ja nolauspolttareita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elokuun morsio Kirjoitettu January 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2016 Joku kiva aktiviteetti ja ruokailu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykänen Kirjoitettu February 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2016 Ihana idea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts