nightatvogue Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 Meikä pukeutuu kotona. Mies menee kaverin luo pukeutumaan. Meikkaaja ja kampaaja tulevat meille kotiin, eli ei tarvi kenekään meistä lähteä suunnistamaan ja etsimään mitään paikkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu October 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2012 Puemme juhlapaikan pukuhuoneissa. Naureskelin itse, että muistetaampahan ainakin ottaa vaihtovaatteet hotellille, kun pukua ei vahdeta kotona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima76 Kirjoitettu November 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2012 Itse pukeudun kotona, sillä siihen jää vielä aikaa kampaajalta tulemisen jälkeen. Tästä tarkoitus mennä kuvaan ja sitten kirkkoon. Koti ehdottomasti paras, koska siinä saa rauhassa katsoa asiat ettei tarvitse kovassa kiireessä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu November 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2012 Hääkamppeet puen kotona, tai siis vanhemillani jossa olen yötä, kampaajalla käynnin jälkeen. Siitä sitten porhalletaankin suorinta tietä vihittäväksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu January 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2013 Minä pukeuduin tätini luona, jossa olin yötä. Mies lapsuudenkodissaan.Siitä sitten kuvaukseen ja vihkimiseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonppu Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 Todennäköisesti äitini luona. Olemmen ystävieni kanssa siellä häitä edeltävän yön ja meikin ja kampauksen jälkeen menemme luultavasti sinne takaisin, kun jää vielä hyvin aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzupaani Kirjoitettu February 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2013 Ei tullut huomattua kampaajalta kysyä, pystyykö siellä pukeutumaan hääpukuun.. Toisaalta sieltä ajaa jonkin aikaa hääpaikalle, joten puku voisi osittain ryttääntyä autossa istuessa. Ehkä kuitenkin pukeudun myös lapsuudenkodissani ja sieltä sitten hääpaikalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts