Jenskuli92 Kirjoitettu June 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2015 Tietääkö joku kelpaako maistraatissa henkkariksi ajokortti? Olis suunnitelmis mennä hämeenlinnan maistrastis vihille mutta kummallakaa ei oo ku nuo ajokortit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willow Ptarmigan Kirjoitettu June 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2015 (muokattu) Tampereen maistraatissa ainakin kelpas ajokortit, että eiköhän tuollakin.Ainahan voi soittaa ja kysyä Muokattu: June 23, 2015, käyttäjä: Willow Ptarmigan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raitaa Kirjoitettu August 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2015 (muokattu) Mä en muuten todistanut henkilöllisyyttäni mitenkään (vihkiminen siis virka-ajan ulkopuolella ulkona). edit: oonkohan mä oikeesti nyt sit naimisissa? Muokattu: August 16, 2015, käyttäjä: Raitaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu August 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2015 Käy kyllä, ainakin Turussa. Tänään juuri kävimme vihkijän kanssa juttelemassa. Mies todisti henkilöllisyytensä ajokortilla ja minä henkilökortilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu October 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2015 Ajokortti tosiaan kelpaa henkilöllisyyden todistamiseen. Varmistin asian Tampereen maistraatista, koska passini oli vihkimisen aikaan vanhentunut ja henkilökorttia minulla ei ole. Mutta joo, naimisiin pääsin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts