Juksu. Kirjoitettu March 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2008 Sain kansion valmiiksi kun häistä oli kulunut n. 4kk; kuvat taidettiin tilata aika pian häistä, mutta albumin tekoon ei jaksanut/ehtinyt saman tien ryhtyä. Yhtenä viikonloppuna sitten taiteiltiin miehen kanssa kansiot sekä häistä & häämatkasta kuvatekstien kera. Itse en halunnut kuva-albumiin muita juttuja kuin kuvia, koska mulla on sellainen söpö pikku laatikko, jonne olen jemmaillut puheet, kutsun, ohjelmalehtisen, kakkukoristeen yms. sälän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mairo Kirjoitettu June 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2008 Kuvia tilattiin pian häiden jälkeen ja paljon, tuntui että haluaa jokaikisen ilmeen ja asennon muistoksi.Niiden laittaminen hääkirjaan ja albumiin olikin jo sitten toinen urakka ja taisi olla noin puoli vuotta häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gladiolus Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Häistä aikaa lähes 8kk, kirkkokuvat on jo kansiossa, ja suurinosa juhlakuvista teettettynä. Ongelmana on enää muutama kriittinen teettämättä jäänyt kuvat, jotka pitäisi saada ensin teetettyä ennekuin juhlakuvat voi laittaa albumiin.. Mutta tämän vuoden puolella olisi tarkoitus saada albumit valmiiksi (Ja niitä kuvia on muuten valtavasti.. Katsojille voikin sanoa että katso vaikka vain joka viides aukeama.. Halusin kuitenkin itselle kaikesta mahdollisesta teetetyt kuvat ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betty1985 Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Saatiin häälahjaksi valokuvakansio hääkuville. Häistä on nyt siis 2 kk ja kuvat ovat nätisti albumissaan tekstien kera. Tein samalla myös häämatkasta kansion. Tilasin kuvat samalla kun kiitoskortit, juuri sen takia, ettei jää laittamatta. Sitten yksi tylsä perjantai-ilta, pari lasia viiniä ja kuvat kansiossa. Muut häämuistot ovat nätissä laatikossaan, jossa hääpuku pesetettynä silkkipaperiin kiedottuna (aion säästää), huntu, tiara, hääkarkkirasia, menu, ohjelma sekä kutsu. Häiden jälkeen oli niin hää-ähkyinen olo, että halusin hääkrääsät pois silmistäni ja säilöön. Nyt ähky on helpottanut, mutta kiva, että muistot ovat arvoisessaan paikassa. P.S. Nythän on illat pimeitä ja synkkiä, joten mitä otollisin aika värkkäillä albumeita! Tsemppiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoDa Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 häistä reilu kuukausi ja albumit (2kpl) valmiita! Odotin malttamattomana kuvia ja albumien tekoa, sillä olen aina tykännyt tehdä niitä!Kiitoskortit askarreltu ja lähetetty myös! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siristiina87 Kirjoitettu October 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2008 Kaksi albumia (toinen hääjuhlasta ja toinen häämatkasta) tekstien kera tehty, kolmas albumi odottaa toista hääjuhlaa että sitä pääsee tekemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpula07 Kirjoitettu October 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2008 Häistä on jo yli vuosi aikaa, eikä yhtään kuvaa ole teetetty... miten niin kaikkea muuta puuhaa, harmittaa tosin itseäkin.No, nyt "hurahdin" täysin Ifolorin kirjoihin ja niitä olenkin urakalla tehnyt. Häistä itselle tehty kovakantinen kirja on yhtäsivua vaille valmis ja molempien porukoille tehdyt kirjat täysin valmiit. Huomenna tilaus eli viimeistään kahden viikon päästä valmiina katseltaviksi!!! (porukat tosin saanevat kirjansa joululahjaksi, mikäli jaksan salaisuutta niin pitkälle säilyttää). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu October 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2008 Häistä on nyt kuukausi ja vielä on sormuksetkin kaivertamatta En edes uskalla ajatella koska jaksais kuvia teettää ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fusi Kirjoitettu October 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2008 Kyllä kanatti panostaa valokuvaajaan, sillä dokumentaariseen pakettiin kuuluin valokuvaajan latoma kansio! Kansio on painavampi kuin tiiliskivi ja se pitää sisällään noin 300 kuvaa! Mä oon niiiiin onnellinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonarcticis Kirjoitettu October 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2008 (muokattu) ^ Fusi : Ihan uteliaisuudesta (vaikka menee vähän ohi aiheen), paljonko teidän valokuvaukset kaikkineen maksoi? Tuollainen valmis kansio ois ollu niin ihana... Muokattu: October 25, 2008, käyttäjä: Bardi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fusi Kirjoitettu October 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2008 ^ laitoin yv:n, mutta lähetys saattoi kadota bittiavaruuteen. Ilmoittele! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonarcticis Kirjoitettu October 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2008 ^ Ei oo tullu perille... Tänään ei oo vissiin nuo yv:t toimineet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Vielä kun yhden ystävän ja oman isäni kuvat saadaan, niin pääsen askartelemaan! Tosin ensin teen tunnollisesti kiitoskortit, jotta saadaan ne joskus postiinkin, mutta muuten kyllä odotan ihan innolla, että pääsen kasaamaan albumit sekä häistä että häämatkasta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnuli Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Onko kukaan tilannut valmista painettua kansiota (Ifolor tms.)? Vai oletteko tulostaneet ja askarrelleet kansiot itse? Vähän houkuttaisi oikean kirjamallisen kansion tilaaminen, ajattelin myös että kuvat on varmaan sillä tavalla vähän kestävämpiä kun tulostettu valokuva... Toisaalta tykkään askarrellakin mutta haluamme kuitenkin itse ison hääkuvakansion ja lisäksi tilaamme vanhammille (3) ja kaasolle + BM:lle pienemmät kansiot eli menee ikä ja terveys niitä työstäessä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Häistä on nyt kuukausi ja vielä on sormuksetkin kaivertamatta En edes uskalla ajatella koska jaksais kuvia teettää ... Lainaan itseäni. Nyt kuvat on teetetty ja kansio ostettu, mutta projekti on ... no, vaiheessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu February 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2009 Onko kukaan tilannut valmista painettua kansiota (Ifolor tms.)? Vai oletteko tulostaneet ja askarrelleet kansiot itse? Vähän houkuttaisi oikean kirjamallisen kansion tilaaminen, ajattelin myös että kuvat on varmaan sillä tavalla vähän kestävämpiä kun tulostettu valokuva... joo oon tilannut ifolorilta n. 60 sivuisen kirjan meidän mökkiprojektista. jotain parisataa kuvaa meni siihen ihan mutkattomasti, ja teko-ohjelma oli tosi helppo käyttää. kuvia saa erilaisiin valmiisiin sivumalleihin (esim 1 iso kuva ja muutama pieni + tekstiä tai neljä kuvaa sivulla jnejne) mutta niitä voi myös itse muokata haluamikseen. kannet oli tosi kivat ja koko homma toimi musta tosi hyvin, olikohan hinta joku 40 euroa, taisi olla silloin jokin tarjous päällä.siitä on tosi näppärä kyllä katsella kuvia, luultavasti teen sellaisen häistä ja häämatkastakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JetS Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 siitä on tosi näppärä kyllä katsella kuvia, luultavasti teen sellaisen häistä ja häämatkastakin. Ehdottoman samaa mieltä! itse askartelin meidän häistä sellaisen perinteisen albumin, ja joulupakettiin laitoin vanhemmille ja anoppilaan sellaiset kirjat. Ois vaan pitänyt tehdä itselleenkin sillä ifolorin ohjelmalla. Olis säästytty paljolta hampaiden kiristelyltä ja sähläykseltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnuli Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 joo oon tilannut ifolorilta n. 60 sivuisen kirjan meidän mökkiprojektista. jotain parisataa kuvaa meni siihen ihan mutkattomasti, ja teko-ohjelma oli tosi helppo käyttää. kuvia saa erilaisiin valmiisiin sivumalleihin (esim 1 iso kuva ja muutama pieni + tekstiä tai neljä kuvaa sivulla jnejne) mutta niitä voi myös itse muokata haluamikseen. kannet oli tosi kivat ja koko homma toimi musta tosi hyvin, olikohan hinta joku 40 euroa, taisi olla silloin jokin tarjous päällä.siitä on tosi näppärä kyllä katsella kuvia, luultavasti teen sellaisen häistä ja häämatkastakin.Kiva kuulla että tilaus toimii ja kansio on kiva! Saatiin eilen kuvat ja taidan viikonloppuna alkaa miettimäänsen kansion sisältöä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Ihania hääalbumeita:http://www.centralcrafts.com/scp/Photo_Alb...ing_Albums.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 Ostin ensin yhden albumin, joka ei innostanut ja kuvat makasivat pölyttymässä. Sitten löysin uuden paremman ja se on kiva. Siihen oli mukava jo laittaa kuviakin. Meidän kuvat on vihdoin albumissa. Nyt vasta kesäkuussa 2009. Mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu August 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2009 tein ifolorin ohjelmalla melkein satasivuisen kirjan, jossa on häiden lisäksi myös häämatka. sitä on tosi kiva lueskella, kun tekstitkin sai mukaan. tekemisessä meni muutama ilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinzezza Kirjoitettu September 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2009 Häistä nyt 4vk ja loput kuvat juuri lataamassa extrafilmille lahjakorteilla ostettiin myöskin digikuvakehys, jossa hääkuvat ovat sulostuttaneet arkeamme Tahdoin kovasti tilata myöskin paperiset kuvat albumiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cressie Kirjoitettu October 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2010 Hääkuvat sain kansioon noin kuukausi häiden jälkeen. Valokuvat ja albumien teko on mulle tosi tärkeitä juttuja joten oikein odotin, että pääsen tekemään suunnitelemaani hääkirjaa. Seuraavaksi teen albumin tulleista hääkorteista (ja sitten kaikki häähommelit onkin hoidettu). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naele Kirjoitettu January 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2011 Häistä on yli vuosi eikä oo teetetty kuvia vielä.. On kyllä pari kuvakirjalahjakorttia, täytynee teettää hääkuvista kuvakirja, mutta paperikuviakin haluan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybella Kirjoitettu January 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2011 Mä ostin ennen häitä suunnittelua varten paksuhkon muistikirjan, jota käytettiin häissä myös vieraskirjana ja nyt olen pikkuhiljaa laitellut kuvia häistä siihen myös. Kasasin kansioon kaikki kuitit ja servettivaihtoehdot yms. Tykkään kun kaikki on samassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts