marmunen Kirjoitettu February 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2015 Heippodei! Joko olen äärettömän huono hakuoption käyttäjä, tai sitten aiheesta ei vain ole keskustelua valmiina. Kyselisinkin, että onko kellään minkäänlaista kokemusta Reisjärven Kangaskylän pitokartanosta? Olemme suunnitelleet häävastaanottoa ruokailuineen lähinnä sinne, koska meillä Oulun eteläisessä juhlapaikkoja on kovin rajallisesti. Mistään en kuitenkaan löydä mitään kokemuksia paikasta, ja ruoistakin olen saanut lähinnä ylimalkaisia "ihan hyvät eväät" -kommentteja. Olen ollut sähköpostitse alustavassa yhteydessä paikkaan, mutta koska vastausten saaminen kuhunkin viestiin kesti ja kesti ja kesti, ajattelin olevan paikallaan kysellä etukäteen kokemuksia ja mielipiteitä paikkaa koskien. Pelottaa, että jos menen miehen kanssa paikan päälle, paikka suorastaan pakkomyydään meille. Tuntuu liian suurelta hypyltä tuntemattomaan näin äkkiseltään, kun en ole oikein kuullut paikasta mitään hyvässä enkä huonossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balafre Kirjoitettu February 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2015 Omiin korviin kuulunut lähinnä positiivisia kommentteja.Ruoka hyvää, tilat kauniit ja miljöö upea.Hintakin kohtuullinen. Itse olen yksissä juhlissa siellä vieraana ollut, ja ainakin omaan silmään homma toimi hyvin. Ainoa negatiivinen asia minkä paikasta olen kuullut on se että joskus sattunut tuplabuukkauksia.Sen tarkemmin en tästä tiedä, joten enempää en spekuloi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marmunen Kirjoitettu February 9, 2015 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2015 Kiitos kommentista. Erityisen mieltä rauhoittavana koin mainitsemasi kohtuullisen hinnan. Ehkä uskaltaudumme viimein soittelemaan firmaan ja sopimaan paikkaan tutustumisesta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts