murmels Kirjoitettu January 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2015 Olen tässä pitkään pohtinut kihlasormuksen materiaalia. Olen vähitellen päätynyt palladiumiin, mutta sen tarjonta on vähäinen. Siksi kysyisinkin, pystyvätkö esimerkiksi Kohinoor tai Schalins valmistamaan tilauksesta mallistossaan olevan korun palladiumisena. Onko kenelläkään tästä kokemusta ja kasvaako hinta tästä erityistoimenpiteestä, vaikka palladium on itsessään halvempi materiaali kuin esimerkiksi valkokulta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justiina'15 Kirjoitettu February 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2015 ^ Hei murmels! Me päädyimme valitsemaan kihlasormuksemme Schalins mallistosta juuri tuon palladiumvaihtoehdon takia! Ei meillä hinta ainakaan kasvanut, päinvastoin, saimme kihlat huomattavasti edullisemmin kuin, jos olisimme ottaneet ne valkokultaisina. Ja, jos myyjään on uskominen, on Schalinsilta mahdollista saada kaikki mallit palladiumisina. Kihlasormuksemme ovat (muistaakseni) Glaciär mallistosta ja vihkisormus (timanteilla) tulee Passion mallistosta. Hinnankin olen jo tiedustellut valmiiksi ko. sormukselle palladiumisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts