anna.oo Kirjoitettu January 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2015 Hakusessa olisi nuorekas bilebändi Pirkanmaalle 2016 kesähäihin. Bändiltä pitäisi taipua valssi, rock ja pop tyyppinen musiikki esim. Jenni Vartiainen, Haloo Helsinki, Robbie Williams jne. Hinta ei saisi olla kuitenkaan kovin paljon max. n. 2000€. Löytyykö yhtään kriteerejä täyttävää bändiä? Suosituksia otetaan vastaan, vaikka hintaa ei tietäiskään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinMar Kirjoitettu April 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2015 Minua kiinnostaisi myös bändi Pirkanmaalta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvipilvi Kirjoitettu June 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2015 Beatwavea on paljon kehuttu ja samaan hehkutukseen yhdyn minäkin, ihan huippu bändi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumcha Kirjoitettu October 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2015 Soulmost on kova! Nuorekas ja hyvä meininki oli ainakin, kun mä olin vieraana viime kesänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts