nellie80 Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Neiti-ihmisenä vastaan, että en aio antaa mitään, ellei hääyön ja -aamun hemmottelujuttuja lasketa. Jos vaikka yllätän miehen kuoharilla ja suklaalla(oikeastaan miehen tuntien lihapasteijoilla=)) ja jollain muulla hyvällä. Mansikat ois luksusta, mutta tammikuun tuontimansikat maistuu vähän "jouluisille", if you know what I mean..Eikä mieskään varmasti saa aikaiseksi mitään ostettua. Mutta toisaalta, emme ole koskaan olleet kovia lahjojia. Tärkein lahja on varmaan se, että saadaan viettää häiden jälkeen aikaa yhdessä, se kun on molempien töiden vuoksi aika harvinaista. Tiedän, kliseistä.=) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Annoin Tag Heuerin kellon, mieluisa oli. Itse en saanut mitään eikä asia ollut yllätys saati sitten pettymys . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinppu Kirjoitettu December 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2008 Helikopterilennon häämatkalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2009 Annoin miehelleni huomenlahjaksi rannekellon. Ja tarpeeseen tuli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaum Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Annoin Etsystä (noin 15 eurolla) tilaamani taulun, joka esittää Vapauden patsasta. Lahjaan sisältyi lupaus siitä, että häämatka voi suuntautua paikan päälle (miehen haave). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2009 Ovikyltin, lisäksi olin ottanut yhteyttä miehen lempibändeihin, ja niinpä mies sai kahdelta bändiltä terveiset ja nimmarit, yksi bändi lähetti t-paidan ja cd:n nimmareilla ja yksi sellaisen keikkajulisteen, jossa oli "Bändi feat. miehennimi, yhteiskiertue UKKOMIEHET since 01.01.09" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu January 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2009 (muokattu) ^Ihana toi juliste! Muokattu: September 15, 2009, käyttäjä: Jaimee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Hopeoidun 1Gb:n muistitikun, johon on kaiverrettu meidän nimemme ja häiden päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Kansion huomenlahjakuvia. Mies oli innoissaan & kiitteli kovasti ja on tietty muistanut kertoa tapauksesta kavereilleenkin ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Huomenlahjakuvat kansiossa, kuvia oli n. 40 kappaletta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 Minä hankin kolme kravattia. Sain itse valita värit . Lisäksi oli polttareissa morsiussaunassa ollut T-paita, johon tytöt kirjoittivat tussilla miehelle ohjeita avioliittoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sima Kirjoitettu May 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2009 Maksoin meidän Thaimaan matkan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilusao Kirjoitettu June 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2009 Annoin pienen albumin, jossa oli 12 ottamaani huomenlahjakuvaa. Miehen kommentit lahtaa katsoessa olivat "wow" ja "you're so beautiful". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H&J Kirjoitettu August 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2009 Solmioneulan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian 09 Kirjoitettu August 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2009 Minä annoin uuden nahkaisen lompakon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
voikukka Kirjoitettu August 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2009 Kalevalakorun Ratsumies-riipuksen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Julianna- Kirjoitettu August 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2009 Minä annan Playstation kolmosen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassandra Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 Sovittiin, ettei huomenlahjoja jaella. Olisin kuitenkin halunnut salaapäin ihan itse ommella miehelle paidan, koska hänellä on vaikeuksia löytää mieleistään, mutten sitten löytänyt edes sopivaa kangasta täältä pikkukaupungista. Harmittaa vähän.Suomessa on morsian perinteisesti (ainakin osassa maata) antanut sulholleen lahjaksi paidan. Paita on puettu morsiamen ylle morsiussaunaan, jotta hänen hikensä tarttuisi siihen (suihkussa kannattaa varmaan käydä ennen saunaan menoa..) Näin morsian antaessaan paidan sulhaselle antaa samalla osan itseään. Minusta tuo on jotenkin kaunis ajatus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blues06 Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 Minä annoin rannekellon, mitä mieheni usein kävi ihailemassa kultakaupan ikkunalla. Taakse kaiverrettiin: Rakkauteen ei ole rohtoja ja häitemme päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Kirjoitettu September 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2009 Lentoliput Milanoon ja takaisin, kera oman hyvän seurani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nobody Kirjoitettu September 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2009 Mies sai Suomi leijonan kuvalla varustetun Zipon sekä suomi leijona riipuksen. molemmat oli tosi pidettyjä lahjoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu September 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2009 Mä tein ihan omilla pikkukätösilläni miehelle ovikyltin. Ja oltiin sovittu jo etukäteen että mä maksan miehen vihkisormuksen ikäänkuin huomenlahjaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muffeli Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Annoin huomenlahjakuvat kansiossa. Ja kovasti näytti mies tykkäävän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu October 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2009 Navigaattorin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 Annoin kansion, jossa oli huomenlahjakuvia ja sanoja/runoja/lauluja rakkaudesta (osa omasta kynästä, osa ei). Mies oli erittäin otettu kuvista! Jännitin hieman etukäteen miehen suhtautumista, mutta riskinotto kannatti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts