nti kesäheinä Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 En antanut mitään. Päätimme miehen kanssa että ei osteta huomenlahjoja kumpikaan toisillemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahvana Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Annoin rannekellon kaiverrettuna:Sulhon nimi, päivämäärä ja Rakkaudella mun nimi Oli otettu lahjastaan... Kellon annoin siksi kun sulho on aina myöhässä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
waa Kirjoitettu June 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2005 Ei mitään, kun en tiennyt koko huomenlahjan olemassaolosta mitään :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu July 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2005 Mies sai kauan haaveilemansa Leathermanin ja minä korvakorut ja kaulaketjun Just kuin meillä, paitsi että minä sain korusarjaani rannerenkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amazon Kirjoitettu July 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2005 Minä annoin miehelle kultasepänliikkeestä ostetun, kullatun rekka-autopankin Minä sain kultaisen rannekorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mamal Kirjoitettu July 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2005 Annoin miehelle ison pusun (tai no, aika monta) ja kovasti rakkautta. (Eli joo, en antanut mitään lahjaa. Itse sain korun) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alba Kirjoitettu July 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2005 Annoin miehelle lahjaksi hienon perhokelan (kalastusväline). Hän piti lahjasta kovasti ja haluaa lisää samanlaisia eri kokoisina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulikellohame2014 Kirjoitettu July 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2005 Minä annoin miehelleni rannekellon ja sain mieheltäni häidemme teeman mukaiseksi (anoppini kihlasormuksen kullasta) teetetyn rintakorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiira Kirjoitettu July 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2005 Minä annoin miehelle parkerin kynäsetin ja laserpointerin. Sain mieheltä cK:n rannekellon. Kummatkin olimme todella tyytyväisiä lahjoihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupu79 Kirjoitettu July 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2005 Annoin miehelle taskumatin, johon oli kaiverrettu "Aviomiehelleni 2.7.2005". Tykkäsi kovasti, koska hänellä ei aikaisemmin taskumattia vielä ollut. Itse sain korvakorut, joista pidin todella paljon!! (kuulin kylläkin myöhemmin, että kaaso oli ollut mukana valitsemassa niitä... : Arvelinkin vähän, ettei mies olis itse osannut juuri sopivia ostaa... ;D ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vannehame Kirjoitettu July 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2005 Annoin miehelleni huomenlahjaksi boduaarikuvat. Teimme siskoni kanssa kuvausstudion, johon laitoimme valkoista ja vaaleansinistä organzaa. Sitten siskoni otti kauniita kuvia häihin ostetussa korsetissani. Mies tykkäsi kovasti.Mieheltä sain ihanan kaulakorun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva Suhonen Kirjoitettu July 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2005 ei annettu mitään, tullut edes mieleen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velvet Kirjoitettu July 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2005 Annoin arvokkaamman puoleisen rannekellon, sain Kalevalan Aurinkoleijonakäädyn! Oltiin sovittu että tähän(kin) käytetään rahaa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Govannon Kirjoitettu July 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2005 Mies sai leijonanpää kantasormuksen, jota oli ihastellut jo kauan. (Mielestäni sopi hyvin, koska olen horoskoopiltani leijona, mieheni sai siis kaksi leijonaa. ;D)Minä sain huomenlahjani häämatkalta, koska olimme sopineet näin. Sain kultaisen kaulaketjun johon oli taottu arabiaksi mun nimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aresina Kirjoitettu August 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2006 Minä annoin rannekellon mutta kun luin Tahvanan viestissä kaiverruksesta , tajusin että sehän olisi pitänyt tehdä, miten se nyt pääsi unohtumaan :-? No täytyy viedä se samalla kaiverretettavaksi kun ranneketta lyhennetään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaikaTui Kirjoitettu August 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2006 Annoin laatikon johon olin kerännyt asioita joita sulhå oli sanonut noin ohimennen haluavansa ja itselleni sain toivomani lävistyslahjakortin, siitä riittänee iloa myös sulhålle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessa Kirjoitettu August 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2006 Mä annoin mustan nahkavyön kun entinen näytti siltä että leviää käsiin ja sitten Chanelin Allure homme sport tuoksun. Tykkäsi tosi paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
autumn Kirjoitettu August 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2006 Annoin sulholle vanhat kunnon Reino -aamutossut ja Leathermannin josta mies on puhunut niin kauan kun muistan Itse sain rannekorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dobermann33(Guest) Kirjoitettu August 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2006 Annoin seuraavana päivänä juhlissa vaimolle Givenchy Organza lahjapaketin.Itse sain Isännän aikarauta herätyskellon,ja muuta mukavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumikuu Kirjoitettu August 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2006 Annoin miehelleni huomenlahjaksi itse askartelemani sukupuun, mihin nyt lokakuussa tulee meidän kohdalle jatkoa vauvan muodossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ipa(Guest) Kirjoitettu August 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2006 T-paidan jossa luki: Ihanneaviomies !! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilviini Kirjoitettu August 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2006 Ei ihan perinteistä, mutta annoin Polarin sykemittarin ja Jarkko Sipilän kirjan. Sain myös Polarin sykemittarin ja Taigakorun kaulakorun ;D Mittarit oli tiedossa molemmilla, ja meinattiin vaihtaa ne kirkossa kun meille ei kummallekaan tule kuin yhdet sormukset, jotka omistimme jo ja vain kaiverrutimme uudelleen. Ei siis lainkaan urheiluhenkistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pähkinä Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Kahvia Eli kävin pari päivää ennen häitä Mokkamestareilla jauhattamassa erikoiskahvia, jota sitten nautimme häälomalla,ollaan molemmat aikamoisia kahvi-ihmisiä niin että se oli hyvä keksintö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sindi Kirjoitettu September 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2006 Tyynyn. Kulta ei halunnut uutta kun ostin sellaisen itselleni viime talvena, mutta oli aina kierähtänyt mun hyperhyvälle tyynylle kun lähdin töihin ennen häntä. Lahja oli siis mieluinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NamiNami Kirjoitettu September 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2006 Molemmilla oli tarvetta uudelle rannekellolle, joten ostimme toisillemme sellaiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts