Baby Kirjoitettu February 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2004 Minä annoin miehelleni taulun, jota hän oli ihaillut lähes pari vuotta, mutta ei ollut raaskinut ostaa sitä. Minä sain Leatherman Micran, johon oli kaiverrettu mm. hääpäivämme. Ennenvanhaan huomenlahja oli kuulemma jotain sellaista, millä vaimo tulee toimeen jos mies kuolee, esim peltoa, maatilkku tms. Mieheni piti huolen, että minullakin on "tarpeelliset" välineet tulla toimeen jos hän kuolee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilopilleri Kirjoitettu February 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2004 mä hankin meille liput cats-musikaaliin. meidän ei pitäny mitään huomenlahjoja hankkia, mutta kun mies niin puhui tuosta musikaalista ja itsekkin halusin sen nähdä, niin ajattelin hankkia liput se oli sitten vähän niin kuin molempien "huomenlahja" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noppe Kirjoitettu February 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2004 Annoin sulhaselle Kalevala hirvenpäät kalvosinnapit. Minusta se oli hyvä lahja Ymmärsin kyllä että sulhokin tykkäsi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soleil Kirjoitettu February 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2004 Annoin miehelleni kultaisen leijona-kaulakorun, jota hän oli katsellut jo pidemmän aikaa. Hyvä valinta taisi olla, koska joka päivä hän sitä käyttää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_lovena Kirjoitettu February 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2004 Annoin miehelleni huomenlahjaksi taskukellon, johon oli kaiverrettu molemmille täysin uusi yhteinen sukunimi. Oli siis tarkoitettu "uuden suvun" sukukalleudeksi ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerys Kirjoitettu February 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2004 Minä annoin Kova Laki-ensimmäinen kausi DVD-boxin. Itse sain Kalevala Korun rannerenkaan! Molemmat mieluisia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TuuliTytto Kirjoitettu February 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2004 Mä annoin suukon .Sovittiin etukäteen, että mitään lahjoja ei hommailla ja molemmat pidimme lupauksemme. Yhteisenä huomenlahjana hankimme kissanpoikasen jo pari viikkoa ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Susie Kirjoitettu February 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2004 Ei huomenlahjoja. Ei kuulu miehen kulttuuriin ja niitä lahjoja oli ihan riittävästi ilmankin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sateenkaarisilmä Kirjoitettu February 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2004 Meillä meinasi mies ostaa lahjan, mutta kun oli "sovittu" ettei mitään hankita, niin jätti ostamatta. Kylläkin sitten oli ostanut häämatkaa varten yhteisesti pari matkaopasta, mutta sitä ei huomenlahjaksi voi laskea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seline Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 Minä annoin huomenlahjaksi: avioliitto-käyttäjän opas kirjan, Rooma-kirjan (häämatkaamme varten) sekä pienen muistikirjan, johon olin riimitellyt itse runon tuoreelle miehelleni. Lisäksi aion yllättää mieheni joka kuukauden 14. päivä jollain kivalla (tästä olin myös tehnyt osuuden siihen runoon). Maaliskuussa ajattelin viedä aamupalan vuoteeseen. Muiden kuukausien yllärit vielä osittain mietinnän alla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulleNah Kirjoitettu February 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2004 Meillä mies sai tuuliviirin talon katolle asennettavaksi ;D ja minä sain kuksan . Kumpainenkin lahja oli onnistunut hankinta. pulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saini Kirjoitettu February 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2004 Minä annoin miehelle hieman eroottisemman lahjan eli pakkauksen, jossa oli minusta otettu korsettikuva studiolla (otatin koemeikki & -kampauspäivänä), vartalosuklaata, seksikirjan (sellainen informatiivinen), True love-cd ja käsiraudat. Lisäksi olin koristellut hääyöpaikan ruusun terälehdillä ja ostanut uudet petivaatteet (punaiset). Palamaan laitoin vielä muutaman sinne vartavasten hankitun kynttilän. Mies tykkäs! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brija Kirjoitettu March 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2004 Annoin kultaiset kalvosinnapit joihin on kaiverrettu miehen lempieläimen kuva. Sopi siinäkin mielessä, että tuo eläin esiintyy uudessa, yhteisessä sukunimessämme ja hellittelymuoto eläimen nimestä on myös se nimi, jolla miestä tavallisimmin kutsun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorellina Kirjoitettu March 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2004 Itse annoin rannekellon. Tuo kaiverrettu leatherman on muuten hyvä idea 1v. häälahjaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokkirouva Kirjoitettu March 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2004 Sovittiin, ettei huomenlahjoja vaihdeta, mutta häämatkalla kumpikin tuli ostaneeksi toiselle pienen lahjan. Mies sai lisää kirjahyllyn täytettä (valokuvia vanhoista x-rated leffoista) ja mies osti minulle ihailemani kaulakorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myrskytuuli Kirjoitettu March 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2004 Teetätin nimikyltin yhteisellä sukunimellämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demi Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Mä annoin sellasen kalliimman ja hienomman rannekellon. Itse sain sellaisen kultaisen rannerenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiawatha Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Minä annoin miehelle hieman eroottisemman lahjan eli pakkauksen, jossa oli minusta otettu korsettikuva studiolla... Mies tykkäs! Juu-u. Ei ole huomenlahja, kuva muuten vaan ja kyllä se kauppansa teki! Idea loistava, jos kehtaa toteuttaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren Kirjoitettu April 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2004 Nimikyltin huomenlahjaksi antaneet: Mistä ostitte nimikyltin?Kiitos, jos joku vastaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuiskukkaMorsian Kirjoitettu April 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2004 adidaksen kylpytakin, samanlaisen kuin itsellenikin, eri värisen vain, ja kalevanla korun hirvenpää-ketjun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leenukka Kirjoitettu April 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2004 Nimikylttejä saa esim. lukkosepiltä ja joiltain suutareilta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viiveli Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Minä annoin x-boxin ja 2 ohjainta. Puoli vuotta jälkikäteen sanottuna: olin täysin hullu ;D ;D :Mä olen luvannut miehelle saman setin, sitten kun olen raskaana ;DViiveli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merri78 Kirjoitettu April 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2004 eikös se pohjimmiltaan ole niin että miehen pitäisi ostaa vaimolleen huomenlahja sitä varten että jos mies sattuu menehtymään olisi vaimolla jotakin jota myydä tiukan tilanteen kohdalle sattuessa.... miksi nainen ostaisi miehelle? täsäs on ajatus menny nyt hukkaan nykypäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorellina Kirjoitettu June 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2004 Nimikyltin huomenlahjaksi antaneet: Mistä ostitte nimikyltin?Kiitos, jos joku vastaa Luulen, että ihan K-raudasta tms. saa...Mä sain sellaisen mieheltä aiemmin synttärilahjaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joanna_m Kirjoitettu June 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2004 Mies on pitkään toivonut jonkinlaista koristusta itselleen, joten annoin Kalevala Korun Väinö-sarjan rannekorun hopeisena. Ainakin reaktiosta päätellen oli mieleinen Rannekorun laattaan on vielä tarkoitus kaiverruttaa jotakin sopivaa, kunhan kerkeän.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts