Hanuli Kirjoitettu November 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2003 Kun nyt kerran on ketju siitä, mitä te mieheltä saitte, niin aloitetaanpa tasavertaisuuden vuoksi tällainenkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu November 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2003 En mitään. Enkä muuten saanutkaan mitään, näin oli sovittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamu Kirjoitettu November 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2003 Kalevalakorun Aurinkoleijona solmioneula (ketjullinen) sekä kalvosinnapit. Lisäksi teetin meille molemmille samanlaiset t-paidat jossa oli hääpäivämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva Koo Kirjoitettu November 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2003 hopeinen onnenamuletti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NannaJoh Kirjoitettu December 1, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2003 Kalevalakorun kultaiset Aurinkoleijona-solmioneulan (ei ketjullinen, vaan se toinen) ja -kalvosinnapit. Mies oli joskus ihastellut niitä ja tykkäsikin sitten kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pupu-PP Kirjoitettu December 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2003 R-collectionin T-paidan:Suomalainen mies on kuin vanha mopo. Kun sen saa kerran käyntiin, sitä ei pysäytä mikään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagner Kirjoitettu December 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2003 Huumoria meilläkin: marimekon aamutossut ja avioliitto - käyttäjän opas (kirjoitettu autonhuolto-opas-tyylillä ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puh_74 Kirjoitettu December 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2003 Mies sai hienon nimikyltin, joka on ajateltu meidän uuden talon oveen (jahka se joskus valmistuu)Annoin se vähän 'virheellisesti' maistraattipäivän aamuna jo. Pidin siihen asti salaisuutena sukunimivalintani (mies toivoi että otan hänen nimensä, mutta oli varma että otan yhdistelmän)... jotta se oli oikein kunnon yllätys (ja säästi miehen hermoja muutenkin stressaavana päivänä) annoin ovikyltin johon oli kaiverrettu meidän etunimet ja se yksi ainoa yhteinen sukunimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kisu-misu Kirjoitettu December 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2003 Rannekello miehelle ja mulle semmonen sydämen muotoinen valokuvakehys jossa oli timantti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catza Kirjoitettu December 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2003 Mä annoin Kalevala (en just nyt muista nimeä) solmioneulan ja kalvosinnapit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acorna Kirjoitettu December 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2003 En mitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cara Kirjoitettu December 10, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2003 Teräksisen taskumatin johon kaiverrettiin myöhemmin etunimi ja päivämäärä. Mielessä kävi kaiverruttaa jotain hempeämpää tyyliin "Aviomiehelleni", mutta sitten totesin että kun taskumatin käyttö rajoittuu kuitenkin miesporukan tapaamisiin niin hempeä teksti herättäisi vain turhaa hilpeyttä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue.eyes Kirjoitettu December 10, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2003 En mitään. Enkä muuten saanutkaan mitään, näin oli sovittu.Näin myös meillä. ei tarvinnut ottaa mitään ylimääräistä stressiä siitä mitä toiselle ostaisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukka79 Kirjoitettu December 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2003 pehmolelun lampaan ;DMies kysyi mikä tarkotus on huomenlahjalla ja kerrottuani ihastui ajatukseen lampaasta, aitoa kun en hälle tullut hankkineeksi niin pehmoon joutui tyytymään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenna Kirjoitettu December 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2003 En mitään. Enkä muuten saanutkaan mitään, näin oli sovittu.Näin myös meillä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eija Kirjoitettu December 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2003 Ei mitään, enkä saanutkaan mitään.Me sovittiin etukäteen ettei mitään osteta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensu Kirjoitettu December 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2003 Tein sellasen pienen kansion miehelle, missä oli mustavalkoisia kuvia minusta hääalusvaatteissa. Ainakin väitti, että oli kiva lahja (ihan kun olis muuta voinut..). Mitään koruja en osannut ostaa, eikä mies niistä juuri välitäkään, enkä halunnut kovin käytännöllisellekään linjalle lähteä (koristossuja mies ehdotteli häälahjalistaan, että olis varmaan tykännyt, vaikka olisinkin ollutkin käytännöllinen;) ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pami Kirjoitettu December 17, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2003 Mä annoin huomenlahjaksi Kalevalakorun hopeiset kalvosinnapit (Hannun vaakuna) ja 1. hääpäivänä aattelin antaa saman sarjan solmoineulan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikka_M. Kirjoitettu December 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2003 Leathermanin violetin juice monitoimiveitsen. Oli aika mieluinen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronja Kirjoitettu December 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2003 Minä annoin x-boxin ja 2 ohjainta. Puoli vuotta jälkikäteen sanottuna: olin täysin hullu ;D ;D : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva SariH Kirjoitettu January 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2004 Annoin postilaatikon, johon oli käsin maalattu meidän yksi yhteinen sukunimi. Lisäksi laitoin laatikkoon postia - kirjeen, jonka olin kirjoittanut häitä edeltävänä iltana tuntemuksistani ja olin varannut meille punaviinikurssin.Itse sain rannekellon, johon liittyi myös tarina yhteisestä sukunimestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milkie Kirjoitettu January 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2004 Annoin kalevalakorun karhu-kalvosimet ja karhu-kaulakorun... erittäin perinteistä siis : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mai Kirjoitettu January 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2004 Mies tiesi etukäteen jo saavansa sykemittarin. Lisäksi annoin sille parit hassut bokserit. Itse sain pehmo-Ihaan, joka on kuulemma minulle kaveriksi niihin hetkiin, kun mies on itse jossain muualla sekä ihanan sydänsuklaarasian (jota en ole vieläkään raaskinut avata). :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pienenpieni Kirjoitettu February 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2004 Mä sain kaulakorun...ihanan sellaisen En olisi varmaan ostanut miehelleni mitään, mutta kun olen tällainen itse-näprääjä niin tein hänelle soittorasian, josta kampea veivaamalla kuuluu häämarssi. Ja kannen kun avaa niin siellä on meidän kuva viime kesältä ja lokerossa ruusunlehtiä.Maalasin siniseksi ja väkersin rautalangasta sydämen siihen päälle. Mieheni ilostui kovasti (niin kuin aina kannustaa minua noissa väkerryksissä) ja oli otettu vaivannäöstäni.Kivaaaaaaaaaaaaa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebel Kirjoitettu February 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2004 Annoin oveen nimikyltin yhteisellä nimellä ja minä sain lämpimät angora-alushousut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts