kontrabasisti Kirjoitettu December 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2011 Tykkään edelleen. Parasta on se, että sopivat täydellisesti yhteen ja ihanat timantit. Lisäksi materiaali, eli titaani on todella ihanaa, lämmintä, kevyttä ja ei näkyviä naarmuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicsu Kirjoitettu January 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2012 Olen erittäin tyytyväinen sormukseeni, se on täydellinen, oman visioni pohjalta kultasepän kanssa suunniteltu ja toteutettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu January 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2012 Todella tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest poppi Kirjoitettu March 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2012 No nyt on pakko myöntää että erittäin tyytyväinen , saatiin hommattua vihdoin uusi kihla, joka on hiemankaareva ja natsaa loistavasti ton vihkin suuren pyöreen keskiosan kanssa yhteen ns. myötäilee sitä... Aikamoiset bling bling sormukset, molemmissa pieniä timantteja useampia, suomalaiseen makuun ehkä monille too much, mutta minä tykkään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnamon Kirjoitettu April 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2012 Olen erittäin tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebsu Kirjoitettu June 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2012 Olen hyvin tyytyväinen. Sopivat yhteen kihla- ja vihki erinomaisesti ja miehen kanssa yhdessä valittiin. Eli 4kk jälkeenkin edelleen rakastan yhdistelmää. (Ja miestäkin ilman muuta, hih!!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu June 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2012 Olen todella tyytyvainen. Kay hyvin yhteen kihlasormuksen kanssa ja on yksinkertainen ja kaunis. Ja mika tarkeinta ei tartu talvella lapaseen kiinni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julikesä Kirjoitettu June 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2012 Perfect. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu July 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2012 En voisi olla tyytyväisempi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hapsu<3 Kirjoitettu July 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2012 Täysin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu July 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2012 Täydellisen tyytyväinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu July 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2012 Rakastan vihkiäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
07072012 Kirjoitettu July 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2012 Minulle aivan täydellinen sormus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu July 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2012 Yhtä tyytyväinen kuin sen valitessanikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiikeli Kirjoitettu July 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2012 Itse suunnittelemani. Paljon kehutun ja kihlan myötä jo hyväksi todetun sepän takoma.Love it!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu July 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2012 Ou yes, Ou yes, Ou yes!Tai niinkuin Sinkkuelämästä Carrien sanoin: " me like it". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansuliini_82 Kirjoitettu July 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2012 Olen tyytyväinen vihkin ulkonäköön ja sen sopivuuteen kihlan kanssa, mutta en sen kestävyyteen. Häämatkalla tuli lommoja ja naarmuntui, vaikka pääasiassa rannalla maattiin ja käveltiin. Nyt on jo huollossa parin viikon jälkeen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Engelina Kirjoitettu August 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2012 Olen itse asiassa paljon tyytyväisempi kuin sormusta valitessani ja ostaessani. Sormus ei ole ihan sellainen, mitä olin itselleni aina kuvitellut, ja koska en löytänyt ihan sellaista, mitä halusin, ostettiin tämä. Ajattelin, että se on kaunis, mutta nyt kun sitä oon tässä sormessa katsellut, oon ihan rakastunut siihen. Se on ihan täydellinen vihkisormus ja tuun aina onnelliseksi sitä katsoessani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest poppi Kirjoitettu August 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2012 on se vaan huvittavaa kun pakko välillä vieläkin ihailla "salaa" sormuksiani, esim. jossain ulkona kun ne kimmeltää tai jos istuu esim. bussissa ja aurinko osuu niihin :D ontää turhamaisuus välillä vähän noloa... mut saahan niitä ihailla, ihailen kyllä myös muiden sormuksia, mikäli vaan satun näköetäisyydelle, aikamoinen sormuskyylä pakko myöntää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariella. Kirjoitettu August 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2012 Erittäin tyytyväinen, tosi usein sitä tulee ihailtua vähän "salaa". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauraliini- Kirjoitettu August 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2012 Tosi tosi tyytyväinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eekoo Kirjoitettu August 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2012 kyllä olen, vaikka sitä täytyy käydä hieman pienentämässä kesä turvotusten laskeuduttua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikaste Kirjoitettu September 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2012 Olen. Päivittäin sitä tulee vieläkin ihailtua kun kimaltelee sormessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu September 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2012 Olen aivan täydellisen tyytyväinen! Se on maailman kaunein aarteeni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maliisa Kirjoitettu October 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2012 Olen erittäin tyytyväinen ja tuijottelen sitä "muiden huomaamatta" toistuvasti. Käytännöllinenkin tämä on, timantit ovat upotettuina, niin ei tartu kiinni lapasiin tms. Paras minulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts