jippis Kirjoitettu August 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2008 Kyllä olen enemmän kuin tyytyväinen!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 (muokattu) olen tyytyväinen...ihastelen sitä sormessani monta kertaa päivässä Muokattu: August 23, 2008, käyttäjä: häähullu-08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kinna Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 En ole. Tosin olen ollut jo yhdeksän vuotta naimisissa, mutta silloin aikoinaan ostamamme Sandbergin sormus yhdellä timantilla on jo paskana (= sormus halki ja kivi hukassa...)Luulin että sormus kestäisi liittoa kauemmin, näinpä ei käynnyt. Kun kyselin takuuta seliteltiin vain että "kulutus ja käyttö syö sormusta jms" Kummasti ovat vanhempani sormukset timantteineen kestäneet jo neljäkymmentä vuotta.......Ei hyvä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roona Kirjoitettu August 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2008 Olen hyvin tyytyväinen. Kihla tavallinen sileä keltakultaa ja vihki tcolin fantasy-sarjasta, leveys 5 mm. Love it!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Oikein tyytyväinen. Juuri minun tyylinen, yksinkertaisen tyylikäs. Kyllä sitä tulee ihailtua päivän aikana kerran jos toisenkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keijis Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Melkein vuoden käytön jälkeen olen alkanut haikailla jonkun muun sormuksen perään. Tämä tuntuu sittenkin liian leveältä ja ei naiselliselta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minette Kirjoitettu October 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2008 Erittäin tyytyväinen olen. Mielestäni sopii oikein kauniisti kihlani viereen, jopa täydentävät toisiaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu October 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2008 Kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Olen todella tyytyväinen, valkokultaiseen ja todella yksinkertaiseen sormukseeni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siristiina87 Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Kyllä, olen todella tyytyväinen sormuksiini. Mieheni valitsi molemmat ja kauniimpia en olisi osannut edes odottaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsB Kirjoitettu October 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2008 Valitsimme vihkisormukset yhdessa, silla kihlasormuseni on kruunu timattisormus ja siksi hankala yhdistaa toiseen sormukseen ilman etta sormukset hankaisivat toisiaan. Loydimme ihanan ja aivan taydellisen rivitimattisormuksen vihkisormukseksi minulle. Miehelle tuli perinteinen silea sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu November 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2008 (muokattu) Kyllä, erittäin tyytyväinen. Muokattu: June 20, 2009, käyttäjä: -Tiitu- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni^^ Kirjoitettu December 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2008 Valitsin sen, mikä osui silmään "Oikeana". Valkokultainen, kaksirivinen timanttisormus jossa yht. 14 timanttia. Juuri se "kallein" valinta, mutta koska rakastuin siihen, ei hinnalla ollut enää väliä.Ovh oli 1500, mutta tingin sen 1200 euroon.Lahtisen sormus ja Timanttisilta.Kuvat sormuksesta ja skannaukset kuitista otin kyllä välittömästi kun kotiin pääsin (lähinnä varkauden varalle). Opiskelijalle kun tuollainen hinta on melko hirveä, ja tuskin moista korua tulen enää ikinä ostamaan. (Töitä tehtiin kyllä niska limassa häitä varten.)<3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joogini Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 Mä rakastan mun vihkisormusta, edelleen jaksan ihailla sitä päivittäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_meiju_* Kirjoitettu February 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2009 kyllähän tätä miehen valitsemaa sormusta kelpaa ihastella. näin sen ensikerran alttarilla ja rakastuin siihen heti. kauniimpaa en ole koskaan nähnyt. mutta toisaalta olen tunne ihminen, jo se tosiasia, että mieheni on itse tämän sormuksen valinnut ja ostanut tekee siitä kauneimman sormuksen päällä maan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninnico Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 Olen tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myoni Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 No minä olisin halunnut valkokultaisen ja hieman erilaisen sormuksen kuin nykyinen, mutta päätettiin ostella sellainen kunhan on hieman enemmän varallisuutta. Unelmieni sormus nimittäin maksaa 2000 euroa ja siihen ei ihan näillä tuloilla ole varaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 No minä olisin halunnut valkokultaisen ja hieman erilaisen sormuksen kuin nykyinen, mutta päätettiin ostella sellainen kunhan on hieman enemmän varallisuutta. Unelmieni sormus nimittäin maksaa 2000 euroa ja siihen ei ihan näillä tuloilla ole varaa...Vähän samat aatokset. Sormukseni on kyllä valkokultainen ja siinä on timanttejakin, mutta jos olisi rahaa, valitsisin toisenlaisen. Toisaalta toivon, että hääpäivänä saan tähän rinnalle kolmannen sormuksen. Ei jotenkin vihkiä pysty tai raaski vaihtaakaan ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Olen! Pääsin toki itse valitsemaankin, mutta nyt kun se on sormessa, niin unohdun aina välillä vain ihailemaan yhdistelmääni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veega Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Tämä sormus on aivan upea!! Leveä kultainen, missä on kauheasti pieniä timantteja. :-X MUTTA koska tämä on näin leveä, käsien pesun jälkeen tämän alle jää helposti kosteutta ja se aiheuttaa ihottumaa. Suosittelenkin jälkiviisaana kaikille kapeaa sormusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 MUTTA koska tämä on näin leveä, käsien pesun jälkeen tämän alle jää helposti kosteutta ja se aiheuttaa ihottumaa. Suosittelenkin jälkiviisaana kaikille kapeaa sormusta. Tai sitten sormukset voi ottaa pois käsiä pestessä - alle kun jää kosteuden lisäksi pilvin pimein pöpöjä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJo Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Olen ihan hullaantunut vihkistäni, yhtä ihastunut kuin nähdessäni sen ensi kerran. Kannatti satsata tähän asiaan häissä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 On se ihana. Katse harhautuu siihen näin vajaan viikon käytön jälkeen aika tiheään . Mut oikeastaan ei itse sormuksen vuoksi, vaan siksi, mitä se edustaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Kyllä olen! En malta olemaan katselematta sitä Tosin sain itse valita ja loppujen lopuksi suunnitella sormukseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniljainen Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Olen tosi tyytyväinen valintaan!:)Aina sitä välillä ihailen :)Se on kaunis ja tärkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts