kikkura Kirjoitettu September 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2005 Mulla hääkengät oli aivan mahtavat. Jalat ei väsyny yhtään koko päivän aikana vaikka koko ilta vietettiin tanssilattialla. Eikä minkäänlaisia hiertymiä ilmaantunut. Mulla kengät oli pehmeää nahkaa eikä korko ollu hirvittävän korkea. Kannattaa kokeillessa tosiaan huomioida ulkonäon lisäks myös käyttömukavuus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 Ei tullut eikä jalatkaan väsyneet niissä yhtään. Pelkäsin vain että ne tippuvat jalasta. Piti ennen kirkkoon lähtöä laittaa hieman tulloja kärkeen että tuntuivat pienemmiltä. ;D Ostin tarkoituksella numeroa isommat kuin tavallisesti ettei ne alkaisi hiertämään ja kesällä kun on aina jalat turvoksissa. Todella hyvät ja halvat kengät löysin Seppälästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palina Kirjoitettu September 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2005 Ei tullu rakkuloita, mutta jalat tuli kipeeks. Kengät jäikin virallisen osuuden jälkeen pois jalasta. Hotelliinkin lähdin tyylikkäästi läppänissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WG Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Ei tullut rakkuloita, kiitos Compeedin rakonestopuikon. Toimi todella hyvin! Ainoastaan päkiät kipeytyivät mutta nekin vasta ihan loppuillasta. Kengät olivat sandaalit ja korko 6,5 cm. Mun selkä oli vihkimisen jälkeen vähän kipeä mutta onneksi se helpotti, kun pääsi liikkumaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosalinda Kirjoitettu October 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2005 Rakkoja ei tullut, mutta jalat oli kyllä kipeenä illan päätteeksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristalli Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 Ei tullut, kun käytän korkkareita lähes pävittäin. Hääkenkiä olin testannut parilla valssiharjoituskerralla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 Ei tullut. Ostin halvat kengät sillä ajatuksella, etten joudu niillä paljon kävelemään, mutta ne osoittautuivat loistovalinnaksi. Eivät kiristäneet tai puristaneet mistään, istuivat hyvin ja olivat tukevat kävellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megis Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Ei onneksi rakkuloita, mutta muuten jalat kipeytyivät.Eli jatkoilla tanssahtelin ja kävelin ilman kenkiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laiskuri Kirjoitettu November 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2005 Ei tullut, kun käytin vanhoja kullanvärisiä sandaaleja. Yhtä päivää varten on turha hankkia uusia kenkiä. Ei niitä kenkiä kukaan katso, kun on pitkä helma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest missu81 Kirjoitettu December 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2005 Ei tullut rakkoja. kävin ostamassa hääkengät eräs päivä töiden jälkeen, kun jalat olvat ihan sökönä. Ostin sellaset mitkä olivat silloin todella hyvän tuntuiset jalassa. Muutaman illan kotona kolistelin niiden kanssa ja olivat yllättävän hyvät jalassa. Tosin loppuillasta ei kovin paljoa turhaan viitsinyt kävellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustikki Kirjoitettu March 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2006 Ei tullut, kiitos ystävien jotka vinkkasivat että kannattaa käyttää etukäteen. Taisin olla aika tyylikäs ilmestys kun useina iltoina kotona olin oloasupäällä ja hääkengät jalassa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tätty Kirjoitettu April 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2006 Ei tullut. En käyttänyt etukäteen mitään rakkolaastareitakaan, tms. Mikä on sinänsä ihme, sillä kengät tuntuivat hiertävän ja puristavan aina kun niitä sovittelin ennen häitä. Harmitti, kun ajattelin että olin niistä kuitenkin maksanut yli 70 e ja ne olivat tosi kauniit, ja hirvitti, että pilaako nuo kengät kuitenkin mun oloni jossain vaiheessa juhlaa...Mutta hyvin meni! En kiinnittänyt kenkiin mitään huomiota juhlien aikana. Ne tuntuivat aivan hyvältä jalassa. Vasta hääyöpaikalla tuntui sitä normaalia väsymystä mitä seuraa korkkareissa tanssimisesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu April 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2006 Mulla oli Meadowsin satiinihääkengät, kuuden sentin korolla ja olivat tosi mukavat jalassa. Ei väsyneet jalat eikä tullut hiertymiä eikä rakkoja - ja mulla ei ollut sukkia. Ehkä mun apuna oli se, että olen tottunut pitämään korkeita kenkiä (kuusi senttiä on aika matala kenkä mulle) ja lisäksi se, että ne kengät oli tosi hyvin tasapainotettu (eli paino jakaantui korosta huolimatta koko jalalle). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
odorata Kirjoitettu April 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2006 Ei tullut, Compeedin rakonestoaine on kyllä ehdotonta! Mä oli varautunut pahimpaan, joten mulla oli myös Schollin Party Feetit. Kyllähän ne jalat aika poikki olivat, kun juhlat loppuivat ja pysähtyi vähäksi aikaa paikalleen, ei olisi tehnyt mieli astua enää askeltakaan kengät jalassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke78 Kirjoitettu July 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2006 Ei tullut rakkoja! En käyttänyt mitään "estoaineita" vaan käytin kenkiä useita kertoja jalassa ( n. kaks viikoa ) ennen vihkipäivää ja valssiharjoituksissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shuttle Kirjoitettu February 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2007 Tuli, mutta ne huomasi vasta seuraavana päivänä. (Ja häämatkalla vaellus oli aika kipeetä paikkapaikoin..) Ja vaikkei jalat konkreettisesti väsyneet kenkiin vaikka tanssisinkin aika reippaasti, niin kyllä oli melkein viikon päkiät aivan hellinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wyn Kirjoitettu February 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2007 Mun satiinikengät hankasivat kahdesta kohdasta sen verran, että osasin odottaa rakkoja. Pistin kuitenkin ennen häitä rakonestovoidetta ja selvisin niistä ongelmakohdista pelkillä pienillä hiertymillä. Tiedä sitten oliko voiteella merkitystä. Varpaaseen tuli pieni rakko, mutten huomannut sitä kuin vasta hotellissa, kun tein jalkatarkistuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Pienet rakot tuli molempiin isovarpaisiin. Osasin rakkoja odottaakin, sillä en ollut käyttänyt kenkiä kuin pari kertaa kotona jotain viitisen minuuttia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnie80 Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Mä olin kenkiä sen verran testaillut mm valssikurssilla, että osasin odottaa rakkoja - ja niinpä varustauduin rakkolaastareilla jo etukäteen. Tosin siitä huolimatta olivat varpaat verillä päivän jälkeen. Itse päivän aikana jalat eivät kipuilleet ollenkaan enkä siis huomannut rakkoja mitenkään. Joten eipä haitannut tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnie80 Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Mä olin kenkiä sen verran testaillut mm valssikurssilla, että osasin odottaa rakkoja - ja niinpä varustauduin rakkolaastareilla jo etukäteen. Tosin siitä huolimatta olivat varpaat verillä päivän jälkeen. Itse päivän aikana jalat eivät kipuilleet ollenkaan enkä siis huomannut rakkoja mitenkään. Joten eipä haitannut tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Ei tullut, ihme kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalie Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Rainbow-kengissä oli kuin varpaat olisivat olleet pehmeässä pumpulipesässä, aivan uskomatonta. En aio enää ikinä ostaakaan muita, värjäillä vain tuommoisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-k Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Ei tullut rakkoja mutta olinkin varoiksi laittanut kantapäihin rakkolaastarit.. tod.näk. aivan turhaan. Jalkapohjat oli kyllä aikas hellänä muutaman päivän häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chirpy Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 Ei tullut. Ostin hääkengiksi alennusmyynnistä viidellä eurolla nahkaiset, pehmeät balleriinat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kultsi Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 Ei tullut! ..ja käytin näitä mun kullanhohtoisia ihanuuksia myös seuraavana päivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts