Sontsa79 Kirjoitettu August 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2011 1v. hääpäivää vielä 2 minuuttia jäljellä. Ihan kotona vietettiin. SYötiin hyvää ruokaa ja katsottiin leffoja. Käytiin kävelyllä.Ehkä lähdetään myöhemmin Pariisiin <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mie Kirjoitettu September 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2011 Varasin meille molemmille hieronta-ajan ja turvesaunan. Rentoudutaan kahden kesken . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minkkulivaan Kirjoitettu October 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2011 Mä annoin miehelleni 1-vuotis häälahjaks hopeisen rannekkeen missä luki "Rakkaudella maailman tärkeimmälle ihmiselle ♥" ja päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu November 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2011 (muokattu) Me vietimme illan kahdestaan herkutellen ja nauttien. Lahjatkin hankimme toisillemme, minä sain lahjakortin kuumakivihierontaan (paperihääpäivän vuoksi piti olla jotakin paperista lahjaa) sekä Louis Vuittonin Monogram Vernis Zippy Coin Pursen. Minä annoin rakkaalleni sattumalta myös lahjakortin kuumakivihierontaan, ja lisäksi nämä Tiffanyn kalvosinnnapit(Kuvan kukkaro on replica) Muokattu: November 9, 2011, käyttäjä: Shiraz Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu February 16, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2018 (muokattu) Me oltiin ihanalla matkalla Ranskassa ja trekkailtiin ympäriinsä upeissa maisemissa. Hääpäivää juhlistettiin käymällä Aiguille Du Midillä (pusukuva tuossa lasikopissa!), lennettiin helikopterilla Mont Blancin yllä 4810 metrissä ja syötiin juustofondueta! Ikimuistonen ja henkeäsalpaava! Muokattu: February 16, 2018, käyttäjä: Eleonore Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts