Guest Kirjoitettu April 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2011 En kyllä muista kuolaksenikaan mikä oli eka posti nykysellä nimellä vaikka häät oli vasta tossa lokakuun lopulla Olisiko sitten ollut se klassinen kela-kortti mullakin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris2011 Kirjoitettu August 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2011 Palattuamme häämatkalta oli tullut eurooppalainen kela-kortti mutta ei sitä perinteistä kela-korttia Eikö ne olisi voinut laittaa samaan kuoreen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myyt Kirjoitettu August 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2011 Taisipa minullekin tulla ensimmäisenä se yleinen kela-kortti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satu81 Kirjoitettu August 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2011 (muokattu) Palattuamme häämatkalta oli tullut eurooppalainen kela-kortti mutta ei sitä perinteistä kela-korttia Eikö ne olisi voinut laittaa samaan kuoreen...Samaa mäkin ihmettelin, ensin tuli toi eurooppalainen ja seuraavana päivänä varsinainen kelakortti.Mun ensimmäinen posti uudella nimellä oli postipaketin saapumiskortti. Tilasin siis heti häiden jälkeen canvas-taulun yhdestä kuvasta. Ilmoitus paketista saapui samana päivänä postilaatikkoon, kun väestörekisteriin päivitty mun uusi nimi eli 21.7. Muokattu: August 7, 2011, käyttäjä: Satu81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu August 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2011 Häät olivat 16.7 ja ensimmäinen posti uudella sukunimelläni tuli 9.8 Postiluukusta kolahti uusi pankkikorttini, sekä eräs peli jonka mieheni minulle osti ajatellen että innostuisin siitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lingonberry Kirjoitettu August 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2011 Ensimmäinen postini uudella nimellä oli ystäviemme hääkutsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenzucca Kirjoitettu August 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2011 Ensimmäinen posti uudella nimelläni oli tilaamani virkatodistus, ja se tuli vähän yli viikko häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coraline Kirjoitettu August 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2011 Eurooppalainen sairaanhoitokortti ja Stockan käteiskortti Samat täälläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siipileikki Kirjoitettu September 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2011 Kutsu serkkuni rippijuhliin. Pistin talteen häämuistolaatikkoon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliina** Kirjoitettu September 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2011 Ensimmäinen uudella nimellä tullut posti, oli onnittelukortti kaverilta. Noin viikkoa häiden jälkeen.Ensimmäinen uudella nimellä oleva posti, joka oli osoitettu vain minulle, oli synttärikortti tädiltäni, noin puolitoista viikkoa häiden jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stareyegirl Kirjoitettu September 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2011 Tais olla lasku maistraatista; vihkimisestä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merya Kirjoitettu November 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2011 Juuri äsken posti toi mukanaan mulle Stockan käteiskortin. Ajattelin, että Kela olisi ollut nopeampi mutta ei näköjään. Ja siis nimi mulla muuttui viime perjantaina, eli nopeaa toimintaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taskurotta Kirjoitettu November 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2011 Kelakortti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirahvi555 Kirjoitettu February 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2012 Tänään tuli serkulta kirje uudella nimellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiilinorsu Kirjoitettu February 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2012 (muokattu) Mullakin taisi eka posti olla lehtilasku ja se tuli varmaan heti tiistaina, kun edellisenä perjantaina oltiin menty naimisiin. Nyt on häistä kulunut tasan kaksi viikkoa ja tähän mennessä olen saanut jo Kela-kortin, Eurooppalaisen sairausvakuutuskortin, 2 x luottokortin ja Visa Electronin uudella nimellä. Kauppalehti ja MeNaiset tulevat jo uudella nimellä, samoin melkein kaikki laskut. Vanhalla nimellä tulee vielä Kicks-kanta-asiakasposti ja jotain YR:n mainoksia. Nähtävästi siis aika tiuhaan päivittävät tietojaan väestötietojärjestelmästä, kun kerran suurin osa jo menee oikein! Muokattu: February 10, 2012, käyttäjä: Hiilinorsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
masterpiece Kirjoitettu February 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2012 Eurooppalainen sairaanhoitokortti tuli ensimmäiseksi uudella nimellä, se odotteli jo häämatkalta tultuamme eli ei montaa päivää häiden jälkeen ehtinyt kulua kun se jo tuli. Seuraavaksi taisi tulla Stockmannin kanta-asiakaskortti ja KELA-kortti.Häistä nyt 3kk ja postit tulevat jo uudella nimellä mutta osa uudella nimellä vielä vanhaan osoitteeseen, muutin siis häiden yhteydessä. Postin edelleenlähetyspalvelu ei oikein toimi, olen saanut kämpän uudelta asukkaalta postini muuta kautta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiilinorsu Kirjoitettu February 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2012 ^ Joo, mullakin ollut ongelmia tuon postin edelleenlähetyspalvelun kanssa kaikkina kolmena kertana, kun olen muuttanut. Olen siis maksanut erikseen siitä yhden vuoden edelleenlähetyspalvelusta, mutta tosi paljon mennyt postia vanhaan osoitteeseen siitä huolimatta. Onneksi vanhan kämpän uudet asukit ovat aina ystävällisesti olleet yhteydessä ja olen saanut postini vanhasta osoitteesta hakemalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimotus Kirjoitettu March 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2012 Tänään tuli ensimmäiset postit uudella nimellä: kela-kortti ja postin pakettikortti. On tämä vielä aika ihmeellistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krissuli Kirjoitettu May 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2012 Ensimmäinen posti uudella nimellä tuli seurakunnalta ja sisälsi virkatodistuksen nimenvaihtoa varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aalo Kirjoitettu June 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2012 Mulle oli tullut valokuvaajalta (enoltani) printtejä meidän hääkuvista Mitään ns. virallista postia en ole vielä saanut (en ole kyllä ilmoittanut nimenmuutoksestani vielä mihinkään, eli voi johtua siitäkin...). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu June 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2012 Uusi Stockmann-kortti! Meillä oli lahjalista heillä, niin pääsivät ensimmäisenä päivittämään tiedot ajan tasalle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-neeze- Kirjoitettu June 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2012 kuten monella muullakin, kela-kortti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Pinky* Kirjoitettu June 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2012 Kesäkuun palkkatodistus tuli tänään, 2 päivää häistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gredelin Kirjoitettu June 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2012 Palkkakuitti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu November 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2012 Ensimmäisestä en suoraan tiedä, sillä olimme pari päivää häiden jälkeen reissussa, mutta kotiin tultaessa oli tullut molempien nimillä yksi kiitoskortti sekä hääpaikan lasku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts