Salla Kirjoitettu August 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2007 Eka juttu mikä tuli uudella nimella oli kelan "ulkomailla käypä kortti", se tuli viikko häistä. Varsinaista kelakorttia ei sitten ole näkynytkään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
te-pa Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Heti seuraavalla viikolla palkkakuitti. Kela-korttia saikin sitten tovin odottaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Hemuli- Kirjoitettu August 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2007 Iso kasa synttarikortteja uusilta sukulaisiltani! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snazu Kirjoitettu August 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2007 Heti maanantaina tuli lasku vihkimisestä maistraatista.Nimeö ei oltu heti jaksettu vaihtaa, mutta lasku lähetettiin heti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lovely Kirjoitettu August 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2007 Tasan viikko sitten tilasin, ja tänään siis tuli uudella (yhdistelmä)nimelläni pankki-visa-kortti. Ja ystäväni lähetti postia mulle, sekin tuli tänään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleeping Sun Kirjoitettu September 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 No nyt pystyy tähänkin jo vastaamaan...Eka posti oli joko hääpäivänä tai pari päivää jälkeen, PAMin jäsenpostia. Olin siis laittanut nimenmuutoksen jo aiemmin sinne...Seuraava tais olla KappAhlin kortti, sitten tipahteli muut pikkuhiljaa...Toistaiseksi kelakortti tais olla kotiintulevista tokaviimeinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirpukka Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 Tänään tuli ensimmäinen posti uudella nimellä ja häät olivat vasta lauantaina. Eli toisena arkipäivänä napsahti luukusta maistraatin lasku vihkimisestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heliisa Kirjoitettu October 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2007 Kelakortti tuli viikon päästä, mitään muuta ei ole tullut sen jälkeen. Töissä sähköpostiosoite tosin vaihtui heti ja sitä kautta tieto levisi tehokkaasti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
reetta Kirjoitettu October 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2007 Pankin tiliote häiden jälkeisellä viikolla, jopa ennen kuin oli tieto väestörekisterikeskukseen menny (pappi oli vähän hitaamman puoleinen noiden paperihommien kanssa) ;D sen jälkeen ei oo kovin montaa tullu vanhalla nimellä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HobnaCat Kirjoitettu October 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2007 Virkatodistus kirkkoherramvirastosta, oli pakko tilata työpaikalle. Kelakorttia odotellessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shazzer Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 ensimmäinen posti tuli jo torstaina.. tilasin reilu viikko sitten SAS:n bonuskortin uudella nimellä ja to olikin tullut jo kirje kotiin. Ihmettelin ensin arskat päässä, että miten mieheni saa SAS:lta postia, mutta kun luin tarkemmin vastaanottajan niin huomasin, että sehän oli minulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiakura Kirjoitettu June 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2008 Heh, mulle eka posti oli kelakortti...ja nyt meinaan avata kaikki mieheni postit. Avasinkin jo vahingossa luottokorttilaskun, arvatkaa vaan kuinka hävetti ku tajusin...mulla ei siis edes ole visaa... Vähän turhan syvällä aivoissa tuo nimen muutos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu June 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2008 3 päivää häitten jälkeen onnittelukortti joka oli tosin meille molemmille mutta yhteisellä sukunimellä tietysti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrek^ Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Tänään tuli ensimmäinen posti uudella nimellä, kun ääidemme videokuvaaja lähetti meille hää dvd:t. Tänään on siis kulunut pikkuisen alle 2 viikkoa häistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Caro Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Mä sain uudella nimellä postia jo ennen häitä ja uuteen osotteeseenki (joka ei vielä ollu meidän osote) Hoidin meidän vakuutuspapereita ja sanoin sinne, että oikeestaan mun nimi ja osote muuttuu ihan kohta ja ne oli sit lähettäny tosi nopeesti postia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Muuttoilmoitusta en ole ehtinyt/muistanut/jaksanut vielä tehdä, uusi Kela-kortti tuli vanhempieni osoitteeseen noin viikko sitten. On vähän outoa kun kuoressa lukee uusi sukunimi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 mulle oli kans tullu uus kelakortti häämatkan aikana ja sit meille tuli juhlapaikan lasku uudella nimellä. pitäis käydä uusiin ajokortti yms. kunhan vaan kerkeis...maanantaina alkaa taas pitkästä aikaa työtkin. oon vähän hukassa esim. kaupassa et millä sukunimellä teen allekirjotuksen, kun kuiteski kaikki paperit on viä vanhoja(paitti kelakortti). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janiina Kirjoitettu August 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2008 Työterveydestä tuli tiedote kotiin uudella nimellä neljä päivää häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siona Kirjoitettu August 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2008 Mulle ensimmäinen uudella nimellä tullut posti tuli maistraatista, lasku avioehdon rekisteröinnistä ja vihkimisestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura83 Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Meille tuli tänään uudella nimellä asianajajalta kirje, jossa oli maistraatin vahvistama avioehto. Säpsähdin eka, että nytkö se mies jo avioeropapereita lähettelee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zzari Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Eviran lähettämä raportti kissamme kuolinsyyn tutkimuksesta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnie85 Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 (muokattu) Seurakunta lähetti tietoa seurakunnan tapahtumista, taisi olla eka. Tai sitten se kela-kortti Muokattu: August 14, 2008, käyttäjä: minnie85 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MMW Kirjoitettu August 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2008 Mulle tuli Nordeasta pankkikortit eilen eli kaksi viikkoa häiden jälkeen, edes Kela-korttia en ole saanut vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
projekti08 Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Pitopalvelun lasku " Nuoripari xxxxx" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis-78 Kirjoitettu September 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2008 Kela-kortti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts