Sateenkaarisilmä Kirjoitettu February 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2004 Meille tuli yhteinen kortti sukulaistädiltä häämatkalta kotiinpalaamisen tervetulotoivotukseksi. Isä tosin lähetti meille samalla nimellä kortin jo viime syksynä noin 3-4 kuukautta ennen häitä.Virallista oli Kelan posti ja sitten tiliote tuli tänään. Saas nähdä, mitäs sitten laatikkoon tipahtaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saini Kirjoitettu March 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2004 Mulle tuli toissa päivänä Kela-kortti ja tänään tuli miehen sukunimellä kutsu juhliin. Mulla on siis yhdistelmänimi, mutta sopii vallan mainiosti että perheen yhteinen posti tulee miehen sukunimellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsuttelija Kirjoitettu March 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2004 Vajaa viikko ni tuli Kelakortti, ja yhden pankin kirje. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nti Tupuna Kirjoitettu March 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2004 Kyllähän se Kela- ja Plussa kortti sieltä luukusta ekana tipahti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansku-Bansku Kirjoitettu March 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2004 Kela kortti taisi olla eka... häät oli melkein 8 kk sitten ja vieläkin vähän väliä tulee postia vanhalla nimellä kun en oo kaikkiin saanut aikaseksi ilmoittaa uutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaus Kirjoitettu April 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2004 Pääsiäiskortti äidiltä ja hänen aviomieheltään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annie O. Kirjoitettu June 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 Sain uuden Plussakortin 1,5 viikkoa häiden jälkeen. Se oli eka uudella nimellä tullut postilähetys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miiku Kirjoitettu June 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2004 Äitini laittoi meille kirjeen, hänelle oli tullut niin ikävä kun lähdimme sieltä. Se tuli meille Miiku ja Muru X. Ifin kuvatkin tuli uudella nimellä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansku-81 Kirjoitettu July 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2004 se oli joko kelakortti tai auton vakuutuslasku,en ny muista tarkalleen.en ole vieläkään saanut aikaseksi ilmoittaa uutta sukunimeä jokapaikkaan..... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsikka79 Kirjoitettu July 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2004 virkatodistus tuli omalla nimellä tiistaina kun häät oli lauantaina.. olihan se kieltämättä vähän outoa, vaikkakin ihanaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunny Kirjoitettu August 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2004 Hääkutsu kaverini häihin ja sen jälkeen kela-kortti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnu78 Kirjoitettu August 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2004 Heti maanantaina 2.8 tuli pankista tiliote uudella nimellä. En ollut vielä edes ehtinyt ajatella uutta sukunimeä itselläni, joten oli pikkasen outo olo kun hain postilaatikosta postin. Nyt sitä alkaa jo pikkuhiljaa tottua uuteen nimeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaarinainen Kirjoitettu August 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2004 Mulla ehti maistraatti ensin - avioehdon kirjaaminen, sitten seuraavana päivänäse perinteinen Kela-kortti ja parin päivän päästä siitä tiliote ja Plussakortti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Januski Kirjoitettu August 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2004 onnittelukortti heti torstaina ja viikon päästä kela-kortti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katijanne Kirjoitettu August 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2004 Kortti hanin sukulaisilta, jotka eivät päässet häihin, ja sitten pari päivää myöhemmin Kela-kortti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miryam Kirjoitettu August 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2004 Taisi olla se perinteinen Kela-kortti... Miehen kaveri (joka ei tienny etttä oltiin menty siviilisti naimisiin ja kuukausia ennen häitä) yritti kovasti olla eka ja lähetti meille onnittelukirjeen ENNEN häitä uudella nimellä. Siinä oli siis jo yritystä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulle Kirjoitettu August 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2004 Taisi olla virkatodistus reilu viikko häiden jälkeen. Tässä aloin jo miettiä, että missäs se uusi Kela-kortti viipyy, kun ei ole kuulunut :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyty Kirjoitettu August 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2004 Mulla tuli heti häiden jälkeisenä maanantaina uuden autoni kuukausierä. Ostin auton pari viikkoa ennen häitä ja laitettiin valmiiksi jo uusi nimi.-tyty- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivy Kirjoitettu August 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2004 Lähdettiin häämatkalla vajaa viikko häiden jälkeen ja kolmen viikon aikana oli putkahtanut mm. uus kelakortti ja pankin tiliote uudella nimellä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsu Kirjoitettu August 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2004 Todistus maistraatista. Mä käytän kaiken lisäksi toista nimeäni, joten tuo ensimmäinen nimi+uusi sukunimi näytti todella oudolta! Mulla on joskus ollut luokkakaveri, jolla oli melkein sama nimi, mitä mulla nyt on tämä äsken mainitsemani. Mä en tykännyt siitä ihmisestä yhtään, ja nyt on ikävä katsoa tuota uutta nimiyhdistelmää. Mä oon miettinyt, että jos muuttaisin käyttönimen ekaksi nimeksi, niin ei tarttisi kaikissa virallisissa jutuissa (esim lääkärissä, koulussa yms.) olla tuolla nimellä. Ihan nätti nimi sekin on, mutta tää nyt on vaan mun pään sisällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zannah Kirjoitettu August 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2004 Virkatodistus tais mullekin tulla ensimmäisenä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elo04 Kirjoitettu August 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2004 Kelalta tuli reilun viikon päästä äitiysavustuksen päätös. Se taisi olla eka. Eipäs ollutkaan. Ekana tuli koululta kirje. Se tuli vajaa viikko häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tikru78 Kirjoitettu August 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2004 Plussa-kortti oli eka posti uudella nimellä, liekö pitävät mua shoppailuholistina kun muistaa heti uudella kortilla ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maizah Kirjoitettu August 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2004 Taisipa olla kutsu serkkutytyön rippiäisiin seuraavalla viikolla. Tosin vuosien varrella on tullut postia nykyisellä nimellä. Miehen suku kun ei koskaan muistanut/tiennyt nimeäni esim. joulukortteihin ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marnie Kirjoitettu August 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2004 Uudella nimellä pamahti kaksi kirjekuorta pari päivää häiden jälkeen - kummatkin kissa-asioihin liittyviä juttuja. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts