Kultsi Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Hymyilin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulssi Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 hymyilin onnellisena enkä itkenyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satuliini^ Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Hymyilin. Kun pääsin alttarille piti jo varoa etten naura. Toimituksen jälkeen toinen bestmaneista kertoi, että oli juuri meinannut kyyneleen tirauttaa ja oli katsonut minua pidättelemmässä naurua ja itku kääntyi hänelläkin naurun pidättelyksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Hymyilin ja tihrustin itkua samanaikaisesti. Taisin muutenkin itkeä koko päivän aina, kun jotakin vähänkin liikuttavaa tapahtui. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-k Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Kyllä hymyilin.. osa vieraista sanoi, että miten ihmeessä pystyin olemaan niin tyynen ja iloisen näköinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kielo_83 Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Luulin hymyilleeni, mutta kuvat kertovat toista, näytän aika hiton vakavalta, vaikka oloni oli paljon mukavampi kuin mitä ennalta pelkäsin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antenora Kirjoitettu July 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2007 Kun lähdin isäni käsipuolessa kävelemään alttaria johti olin silkkaa aurinkoista hymyä, mutta herkistyin suunnattomasti kun sain näköpiiriini sulhasen sekä kaikki hymyilevät sukulaiset ja ystävät. Loppumatka meni itkua pidätellessä, samoin kuin kävely pois kirkosta. Kaipa sain muutaman hymyn esille ilman että purin alahuultani pitääkseni kyynervirran aisoissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttutiina Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Minä kävelin alttarille leuka väpättäen ja kyyneleet poskilla, itketti liikutuksesta niin, etten yhtään hymyillyt. Pois tullessa kyllä hymyilin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snazu Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Hymyilin. Olin niin onnellinen, etten voinut olla hymyilemättä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
te-pa Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Minä hymyilin koko ajan, mies pidätteli kyyneliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest temmitimmi Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Niin liikuttava oli tilaisuus, että itkin koko matkan alttarille heti ensimmäisistä häämarssisävelmistä lähtien, samoin myös virren aikana. Hymyn ja itkun sekoitus tuli kirkosta poistumismarssin aikana ja vasta onnellinen hymy kirkon ovilla, kunniakujassa. Onneksi emme valinneet sormusvalaa, koska en olisi kyllä pysynyt sitä ääneen lukemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu July 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2007 Hymyilin kun muuten olisi tullut semmonen itku että oksat pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiris77 Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Hih, enpä tiedä kun en vielä ole saanut kuvia. Olen iloinen persoona muutenkin joten uskon hymyilleeni koko illan. Kirkko-osio meni täysin multa ohitse (en muista mitään) varmaan hymyilin jonkun verran.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmeli79 Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 No meillähän ei ollut varsinaista alttaria, eikä vihkimishuoneen ovelta kynttiläpöydälle ollut matka eikä mikään...Kun astuttiin huoneeseen vihkijän eteen, alkoi simmu vuotaa heti, mutta sen jälkeen olikin melkein pelkkää hymyä ja kultsin vilkuilua tilaisuuden loppuun saakka. Aika hassulta näytti videolla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cesilia82 Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Hymyilin ja kunnolla! Aluksi pystyin jopa katselemaan vieraita, mutta sitten kun käännyin katsomaan miestäni niin herkistyin.Huomasin etten enää pystynyt täysillä hymyilemään, posket kramppasivat ja itku meinasi tulla.Mutta jälkikäteen kuulin että vieraat ainakin näkivät vain minun hymyni...Ihana hetki!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMLats Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 Hymyilin niin että hyvä kun ei posket revenneet. Sulhanen oli vakavalla naamalla koko kirkkotoimituksen ajan, ja seremonian alussa mullakin kyllä vähän leuka sitten väpätti, mutta pois mennessä olin kuin Naantalin aurinko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shh Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 Hymyilin, tosin varta vasten ajattelin asiaa siihen asti kun suntio avasi kirkon ovet, ettei unohtuisi siinä jännityksessä. Sulhanen oli kyllä hieman vakavan näköinen aluksi, mutta kyllä sekin sitten loppua kohden muisti vähän hymyilläkin.Hymyilin vielä enemmän pois tullessa, kun vieraat hymyilivät niin kovin nätisti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eia Kirjoitettu July 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2007 Molemmilla oikein muikea ilme, vähän hymyä yritetään pidätellä, mutta ei se oikein onnistunut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sts Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Hymyilin alkumatkasta, mutta sitten kun näin komean sulhasen mua alko itkettää ja musiikki sai mut myös kyynelehtimään kun meillä oli alttarillemeno-marssina "meidä biisi" urkuversiona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mairo Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Hymyilin/pidättelin kyyneleitäni/katsoin juhlavieraita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pikkaraiset Kirjoitettu August 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2007 Yritin hymyillä mutta se vaihtui vähän väliä jännityksen takia irvistykseksi. Katotaan millaisia kuvia saadaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paquin Kirjoitettu August 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2007 Minäkin hymyilin. Yllätyksekseni ei itkettänyt yhtään, vaikka etukäteen pelkäsin olevani Niagaran putous... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minx Kirjoitettu August 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2007 Kyllä hymyilin, koko vihkitoimituksen ajankin loistin kuin Naantalin aurinko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elviira Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Hymyilin leveästi. Mies taas kertoi, että koko naama nyki, eikä saanut oikein hymyä eikä vakavaakaan ilmettä pysymään naamallaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissPiggy Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 Etukäteen olin varma, että itkisin valtoimenaan matkalla alttarille, mutta sen sijaan taisinkin hymyillä tyynen rauhallisesti! Monella muulla kyllä näkyi kyyneleet valuvan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts