Anita Kirjoitettu September 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2008 Mulla meinasi itku tulla, kun oli lähdönhetki kirkolle. Itku meinasi tulla myös, kun häämarssi alkoi soimaan. Mutta ei tullut itkua ja koko loppu matka alttarille oli pelkkää hymyä! Kuin myös koko loppu päivä! Meidän häät olivat IHANAT!!! Melkein harmittaa, että ne ovat ohi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorsianMaiju Kirjoitettu September 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2008 Uskoin että minä en ainakaan pillitä kirkossa ja toisin kävi kun häämarssi kajahti niin tämä silloinen neiti aloitti kyynelten virran enkä ollut varautunut sellaiseen yhtään. ei ollut nessua mukana kun sellaista olisi tarvinnu Rouvana ei tainnut enää itkettää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katia Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 koko päivän oli älytön kestohymy päällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 Kuin hangon keksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian86 Kirjoitettu September 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2008 Pelkäsin niin paljon alkavani itkeä, että tuijotin tiukasti eteeni enkä kyllä hymyillyt. Koitin lähinnä pysyä pystyssä ja olla itkemättä, en katsonut ketään vieraitakaan käytävää kävellessä, koska itku olisi tullut heti. Näin jälkikäteen kuvat kirkosta olisivat olleet kauniimpia hymyillen, mutta ei siinä tilanteessa pystynyt...Sulho onneksi loisti kuin Naantalin aurinko..Juuri näin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu September 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2008 (muokattu) Hymyilin! Ainakin mielestäni! Kyllä olin yhtä hymyä koko päivän, oli se niin ihanaa!Yritin vielä etsiä kaikki katseellani ja hymyillä jokaiselle.. Muokattu: September 16, 2008, käyttäjä: morsio08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kittykatti Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Enpä pystynyt, jos olisin katsonut ketä tahansa silmiin, olisin purskahtanut itkuun.. en tiedä miksi, varmaan tilanne vaan oli niin ainutkertainen.mulla oli ihan sama, harmittaa kun olisi ollut kiva nähdä oman tytön ilme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Kyllä vain, tosin en matkalla alttarille vaan seremoniapaikalle järven rannalla. Olin itsekin todella yllättynyt, mutta olo oli vaan niin rento ja ihana, ei siinä muuta kuin hymyilyttänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu September 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2008 Mut saateltiin juhlassa pihan poikki ukkelin luokse ja tiedän olleeni kuin hangon-keksi koko matkan. Jos olisin tehnyt jotain muuta kuin hymyillyt ja tuijottanut ukkelia, olisin tod näk alkanut itkemään, koska sivusilmällä näin erään ystävämme vetistelevän KUNNOLLA!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linni Kirjoitettu September 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2008 Mä kyllä omasta mielestäni hymyilin ansiokkaasti.. Kuvissa tosin ilme näyttää lähinnä irvistykseltä Voi että mua jännitti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
t.ellu Kirjoitettu September 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2008 Mielestäni hymyilin kovastikin mennen tullen kirkon käytävällä, kuvissa näytän kuitenkin lähinnä osaaottavalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilona08 Kirjoitettu September 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2008 Hymyilin, mutta mun jännityshymy olikin aika moinen mutru.. ja kaasojen kohdalle päästyä tulikin jo itku liikutuksesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monsterimorsian Kirjoitettu September 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2008 hymyilin jännittyneenä.. olin kyllä yllättävän rauhallinen siinä vaiheessa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrap Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Hymyilin (Vaikka etukäteen pelkäsin, että itkisin mutta olikin päinvastoin, onneksi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huu Kirjoitettu September 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2008 Hymyilin leveästi Sulhanen oli niin jännittyneen näköinen, että jo se hymyilytti kovin! Vaikka kyllä itseäkin aika lailla jännitti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minette Kirjoitettu October 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2008 Yritin kyllä kovasti, mutta alttarille kävely oli niin tunteikas hetki, ettei siitä meinannut tulla mitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu October 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2008 Kun lähdin isän kanssa kävelemään sulhasta kohti, en sitten enää tiennytkään mistään muusta kuin sulhasestani. Katsoin koko matkan häntä ja kyllä, hymyilin Takaisin tullessa hymy oli jo lähinnä virnistys Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiru Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Hymyilin ja suupieli nyki hermostuneisuudesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kultanen Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Ennen häitä lueskelin täältä, että kannattaa hymyillä ja hymyilinhän minä, vaikka jännitti ihan pirusti. Mies myös hymyili, kun olin sitä etukäteen muistuttanut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupau Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 (muokattu) Hymyilin juu Etukäteen ehdin jo harmitella, kun kuitenkin jännittää niin paljon etten pysty kuin tuijottamaan jännityksestä kankeana eteeni ja että kuitenkin vaan itken koko toimituksen alusta loppuun..., mutta hyvinhän se sitten todellisuudessa menikin. Olo oli niin matkalla alttarille kuin koko vihkimisen ajan hyvin rento ja rauhaisa, hyvä fiilis Muokattu: October 10, 2008, käyttäjä: piupau Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkp Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Minäkin mietin etukäteen että näinkö siinä tilanteessa pystyy mitään muuta tekemään kun kävelemään naama peruslukemilla p:n jäykkänä kohti alttaria, mutta kyllä mua kävi hymyilyttämään heti pitkän käytävän alkupäässä Isäni oli sitten hiukka enemmän vakavana vierellä kävelemässä (kuvista näkee), vaikka väitti ensin ettei jännitä yhtään. Tositilanteessa kävikin siis just toisin päin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marruska Kirjoitettu November 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2008 Kyllä hymyilytti, ja jotenkin kun kirkon ovesta käveli sisään, niin tuli valtava helpotuksen tunne! Näki kaikki läheiset ihmiset paikalla ja tiesi, että kaikki menee hyvin. Kumma kyllä, ei missään vaiheessa jännittänyt. Oltiin niin onnellisia ja sen kyllä huomasi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 No kyllä! Siis videon ja kuvien perusteella pitäisi pikemminkin puhua säteilemisestä tai loistamisesta kuin mistään hymyilemisestä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veega Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 (muokattu) Suoraan sanottuna EI MITÄÄN KÄSITYSTÄ!! Mulla rupes itkettämään niin kauheasti että kaikki keskittyminen meni kyynelten hillitsemisen yritykseen.. Luulen että mun huulen pureminen näytti jonkinlaiselta hymyltä...? Muokattu: February 17, 2009, käyttäjä: veega Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Jokin hymyntapainen näyttäisi huulilla olleen kuvien perusteella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts