Helmiä Kirjoitettu July 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2009 Sain aivan ihan helmi-riipuksen, joka tavallaan liittyy mun toiseen nettinikkiini. Mies oli etsinyt sitä puolesta Helsingin korukaupoista. Lahja oli täydellinen ja huolella valittu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silvera Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 Tätä lukiessa tuli mieleen, että olemmekohan sulhon kanssa vähän outoja sillä me emme kumpikaan näe huomenlahjaa tärkeänä Puhuimme yksi päivä kun mietimme hääjuttuja, että paras ja ikimuistoisin huomenlahja toisillemme on ihana hääyö sekä tuleva häämatka jossa saamme nauttia toisistamme koko loman ajan Onko kukaan muu jättäny huomenlahjaa esineellisesti hankkimatta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tatjana Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 Mekin jätettiin huomenlahjat antamata. Huomenlahja on kaunis perinne, mutta emme kokeneet konkreettisen materiaalisen lahjan antamista tärkeäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmimaija Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 Me emme myöskään hankkineet erikseen mitään huomenlahjoja. Vaan lähdimme hyvillä mielin häitä seuraavana päivänä kylpylälomalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A340 Kirjoitettu July 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2009 Sain ihanan Tag Heuerin F1 kellon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuuli Kirjoitettu July 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2009 Sulho oli käyttänyt siskoaan apunaan ja valinnut minulle Ritva-Liisa Pohjalaisen todella tyylikkään korun, olin todella yllättynyt! Nyt vain häämatkaa odottelemaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu July 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2009 Sain Guessin isokokoisen mustan laukun, jollaista olin kuolannut jo pitemmän aikaa. Miehelle annoin Citizenin Eco-Drive -kellon, jossa oli kaiverrus "26.7.2009 Aviomiehelle". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinetti Kirjoitettu July 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2009 Sain Kalevala-korun vanamosarjasta 2 kaulakorua, rannekorun ja sormusen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minä_morsian Kirjoitettu July 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2009 Sain Guccin 2 -hajuveden jota itse pyysin Ostin miehelle Kalevalan kaulakorun ja uuden kulmakorun sekä korvikset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu July 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2009 En saanut mitään, koska en halunnut mitään/kielsin sulhoa ostamasta. Syystä että hän maksoi kalliin vihkisormukseni, ja sanoinkin sitten hänelle että muuta et mulle sitten osta. Itse kävin huomenlahjakuvauksessa, ja kuvista teetin sulholle kalenterin. Ilme oli kyl niin näkemisen arvoinen, niin yllättynyt :D Mut kiitollinen kuitenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 Sain Lapponia-korun Lumisydän kaulakorun ja samaan tyyliin sopivat Lapponian korvakorut. Aivan UPEAT! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nobody Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 Sain Kalevala-korun Kielo kaulakäädyn ja korvikset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu August 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 (muokattu) Olen saattanut jo aikaisemmin vastata mutta me emme myoskaan ostaneet huomenlahjoja toisillemme. Omalta osaltamme emme vain nahneet niiden ostoa tarpeelliseksi kun itse haajuhlaan ja matkaan meni jo sievoinen summa. (yleensa kylla rakastan lahjoja, varsinkin koru-sellaisia joten ei ole tarkoitus vahatella muita lahjan ostaneita ja saaneita) Muokattu: August 3, 2009, käyttäjä: Helsbels Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu August 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2009 Jaahas, valehtelin tähän ketjuun. Sain jälkikäteen lahjana guessin laukun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazan Kirjoitettu August 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2009 Ei mitään. Koko ajatus tuntui meistä aivan liialliselta kaiken sen juhlimisen ja lahjojen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muffeli Kirjoitettu August 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2009 Sain Kalevalakorun Vanamo-ranneketjun Muut korut samaa sarjaa olikin jo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu August 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2009 Mä sain Kalevalan pienemmän Carmen-riipuksen ja korvakorut, nää on ihanat. Itse annoin avolle itse tekemäni ovikyltin meidän yhteisellä nimellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipat Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Sain kultaisen ranneketjun, aivan ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Emme halunneet huomenlahjoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 (muokattu) Jos rahaa olisi ollut pikkaisen enemmän, niin olisimme hankkineet huomenlahjat,mutta kun olen äitiyslomalla, niin olisi ollut hieman outoa pyytää mieheltä rahaa, että olisin voinut ostaa hänen rahoillaan hänelle huomenlahjan... Joten päätimme panostaa sitten hääpäivälahjoihin. Ja ensimmäisen hääpäivän kunniaksiajattelimme hankkia vihdoinkin ne tatuoinnit, jotka olisimme ostaneet toisillemme nyt huomenlahjoiksi... Muokattu: August 17, 2009, käyttäjä: miumiu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domini Kirjoitettu August 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2009 Sain mieheltäni aivan ihanan hopeisen rannekorun, joka on aivan tyyliäni Koru on siis ahkerasti käytössä.Miestäni varten otin itsestäni kuvia vaimo-kansioon. Tulostin kuvat valokuvapaperille ja onnistuivat todella hyvin. En olisikaan voinut lähettää ottamiani kuvia kehitettäväksi Mies tykkäsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dite Kirjoitettu August 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2009 Sain mieheltäni huomenlahjaksi valkokultaisen timanteilla "höystetyn" riipuksen, joka oli aivan minun tyyliseni! Hänelle annoin boudoir-kuvia, joista olin teettänyt netin kautta valokuvakirjan. Tykkäsi kuvista kovasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gish Kirjoitettu August 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2009 (muokattu) Sain lahjaksi Ritva-Liisa Pohjalaisen Muistot-sarjan riipuksen ja korvakorut. Sain lahjan etukäteen ja käytin koruja hääpäivänä. Muokattu: August 22, 2009, käyttäjä: Gish Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_marmar_* Kirjoitettu August 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2009 Minä sain kauan haluamani tatuoinnin, ajan olen jo varannut ja suunnitellutkin kovasti kuvaa. Kuva tulee olemaan asia minulle tärkeästä harrastuksestani ja jota ei ihan varmasti ole kenelläkään muulla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 Sain huomenlahjaksi kellon, joka oli mieleinen ja on joka päivä käytössä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts