shrek^ Kirjoitettu July 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2008 Mie sain kauniit kultaiset korvikset jonkinlaisilla kivillä... Sopivat hyvin vihkisormuksen kanssa. Ovat kauniit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morzian Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Sandbergin timanttikorvakorut. Ihanat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
noor1s Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Mustat Pradan korkokengät. Tosin valitsin ne itse. Kullalle ostin kellon, sekin hänen valitsema. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savory Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Me sovimme (tai minä sanoin miehelle ), että ostetaan vain jotain pientä ja söpöä muistoksi ja sitten tuhlaillaan häämatkalla. Sain ihanan hopeisen korutelineen, jossa voi lepuuttaa korujani. Siksi sanoin suoraan, että vain jotain pientä, koska mieheni maksoi aikasta paljon sormuksestani... Ja synttärinikin ovat ihan heti häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulakristiina Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Sain kultaiset, sirot korvikset timanteilla. Itse annoin perinteen mukaan polttarisaunassa muhineen teepaitani, joka oli homeessa:) heheh.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Kameran jota olin himoinnut varmaan neljä vuotta. Digitaalinen järjestelmäkamera, Canon EOS 400D. Parempaa lahjaa en ole ikinä saanut <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 mä sain kalevalan,talon sydän kaulakorun sulholta ja ite ostin sulholle espritin rannekellon . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siona Kirjoitettu August 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2008 En mitään. Sovimme yhteisesti, ettei osteta huomenlahjoja. Se ei vaan tuntunut meille luontevalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu August 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2008 kalevala korun tulenhengen hopeisena :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jete2008 Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 Ihanat kultaiset korvakorut pienillä timanteilla sekä vaaleanpunaisen söpön mukin, jossa lukee "Vaimoni" <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susannaaa Kirjoitettu August 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2008 Minä sain valkokultaisen sormuksen kultaisen kihlan ja valkokultaisen timanttisen vihkisormuksen kaveriksi. Olin joskus ohimennen sanonut, että voisin haluta vaikka sitte joskus myöhemmin jonakin vuonna semmoisen häälahjaksi. Eipä tarvinutkaan ootella kovin kauaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimuli Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Sain keltakultaisen ja valkokultaisen sydämen valkokultaisessa ketjussa. Kuvastavat meitä, mun vihkisormus kun on valkokultaa ja miehen keltakultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fungus Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 mies wii pelikonsolin ja minä wii fitin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zzari Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Minä sain Kalevala korun Iris-sarjan korvakorut ja kaulakorun mustana. Mies taasen sai osan järeästä käsiaseesta, maksoi itse loput Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Sain lahjakortin jalkahoitoon.Miehelle en ehtinyt hankkia mitään kun himoitsemaani huomenlahjakuvaukseen ei ollut aikaa/mahdollisuuksia.. ehkä korjaan tämän joskus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 itse sain avaimenperän (oman autoni logolla joka vilkkuu) sekä sellaisen pienen digitaalisen avaimenperävalokuva albumin johon kulta oli kerännyt kuvia meistä yhteisen taipaleen ajalta :-X ja toiseen pakettiin oli pakattuna timanttisormus jota joskus haaveilin kihlani rinnalle (vihki siis teetettiin) ja se on nyt oikeassa nimettömässä kihlan seurana miehelle hankin peltorin sport tac- kuulosuojaimet (harrastaa metsästystä ja urheiluammuntaa) ja oli kuulema mieluisat ja samassa paketissa oli Avioliitto- käyttäjän opas :lol: kirja... (samaa sarjaa kuin vauvakirja isyyspakkauksessa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi_80 Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Hääpäivänä sain mieheltä lahjaksi kultaisen nilkkaketjun ja huomenlahjaksi sain ihanan medaljongin johon mies oli laittanut sisälle kuvan lapsistamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango08 Kirjoitettu August 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2008 Sain mieheltäni jo pitkään ihailemani Kalevalakorun Naisen ääni-kaulakorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
projekti08 Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 Minä sain huomenlahjaksi matkalahjakortin ulkomaille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii^ Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Kaulakorun, joka on muuten keltakultaa, mutta siinä roikkuu 3 valkokultaista sydäntä. Ihanan simppeli ja sopii arkeen ja juhlaan. Yllättävän mieluisa ihmiselle, joka lähinnä käyttää hopeaa ja valkokultaa, ollut miltei päivittäin käytössä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petraka Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Sain ihanat timanttikorvikset, sellaiset joita kuitenkin kehtaa käyttää arkena. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt että mies ylipäänsä tajusi huomenlahjan hankkia, ja sitten vielä niin mieluisan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 En ole saanut vielä, sillä sovimme, että huomenlahjat hankitaan sitten häämatkalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hollantilainen Kirjoitettu September 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2008 Minä sain kalevala korun Iris-kaulakorun.. halusin jotain, mitä voi käyttää vaikka päivittäin eli en mitään juhlakorua.. Tämä sopii hyvin työasuihin ja iltamenoihinkin.. Elikkäs sulho onnistui yliodotusten, ihana:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlee Kirjoitettu September 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2008 Sain aivan upeat ja ihan kuin minulle tehdyt Lapponian Sunflare- korvakorut.Miehellä on harvinaisen hyvä silmä mieluisille lahjoille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neferty Kirjoitettu September 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2008 Sain Kalevalakorun Naisen ääni -korvikset topaasilla kivellä.Itse kaulakorun olin saanut jo aiemmin valmistujaislahjaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts