*Pinky* Kirjoitettu October 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2012 (muokattu) Mä sain mieheltä digijärkkärin, ja siihen kaikenmaailman herkkuja päälle, eli erilaisia objektiiveja ja kantolaukun, jne. Muokattu: October 25, 2012, käyttäjä: *Pinky* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikaste Kirjoitettu October 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2012 Kultasen kaulakorun ja ranneketjun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu November 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2012 Sain Kalevalan Korun Naisen ääni -korun sinisellä kivelläKuva iltalehden sivuilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu November 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2012 ^Pakko päteä, mutta Kalevalan kauniissa korussa ei ole mikä tahansa "sininen kivi" vaan topaasi Sarjan toisissa on vihreä kvartsi ja savukvartsi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu November 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2012 ^ Itse en tätä tiennyt, siksi kirjoitin ihan vain värin. Nyt tiedän senkin, kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu December 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2012 Minä sain helmikaulakorun ja -korvakorut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest poppi Kirjoitettu December 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2012 Timanttirannerenkaan tai no ketjun.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susasusa89 Kirjoitettu December 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2012 Minä sain huomenlahjaksi Kalevalan "Rakkaus" kaulakorun valkoisella kivellä/lasilla. Oijoi, I love it! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulpunen Kirjoitettu January 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2013 Lumoava -sarjan korun, nimeä en ole tarkistanut. Vihjasin miehelle, että pidän oikeastaan kaikista sarjan koruista, joten sellaisen sitten osti. En tiedä olisinko itse valinnut juuri sitä korua, mutta se on miehen minulle valitsema, joten siksi merkityksellinen ja taatusti käytän! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sartsuli Kirjoitettu March 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2013 Timanttikorvakorut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maibrith Kirjoitettu March 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2013 Minä sain Marimekon olkalaukun ruskeana. Sellaista olin toivonutkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiterose86 Kirjoitettu April 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2013 Nomination-rannekorun, oli ihan mieleinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybelle Kirjoitettu April 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2013 (muokattu) Kahdet Kalevala korun korvakorut: Iiris liilalla kivellä ja Naisen ääni vihreällä. Muokattu: April 29, 2013, käyttäjä: Maybelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmoriitta Kirjoitettu May 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2013 Kalevala korun Vellamo-sarjan riipuksen ja korvikset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stardust Kirjoitettu June 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2013 Polarin sykemittarin! Erilainen lahja, koruja on ihan riittämiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asnas* Kirjoitettu August 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2013 Mies yllätti ihan täysin,arvelin että joku koru tulee kuten yleensä lahjaksi mutta sainkin lahjakortin kuumakivihierontaan <3 Oli tosi ihana lahja kun en ole ikinä missään hieronnassa käynyt tähän kypsään ikään mennessä,näköjään se on ollut kuulolla kun olen joskus asiasta maininnut Miehen (ja itseni...) lupasin kustantaa illalliselle ja hotelliin yöksi,tuntui olleen mieleinen lahja kun kahdenkeskinen aika on kortilla töiden ja lasten takia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N&P Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Sain lahjakortin suklaahoitoon, joka oli meille kahdelle. Siihen kuului suklaahieronta, kasvohoito, sekin suklainen sekä suklaafondue ja kuohuviiniä. Eli suklaata ihan riittävästi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah13 Kirjoitettu August 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2013 Taidettiin olla aika tylsiä kun ei annettu minkäänlaisia huomenlahjoja. Asia jäi kaiken muun hässäkän alle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bridezilla2013 Kirjoitettu August 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2013 (muokattu) 0,14 karaatin timanttikorvikset, jotka mies oli itse suunnitellut <3 ihan paras lahja, en ole korviksia käyttänyt vuosiin, mutta nyt nämä on koko ajan korvissa Edit. Mies heti korjasi, että kuuluu sanoa, että 0,28 karaatin korvikset, siis yksittäinen on 0,14 Muokattu: August 22, 2013, käyttäjä: bridezilla2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naani Kirjoitettu August 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2013 Guccin korvakorut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu August 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2013 Helmikaulakorun:Korun mukana tuli miehen kirjoittama kirje, jossa kertoi kuinka oli n 9vuotiaana ollut kyläilemässä jenkeissä siskonsa vaihto-oppilasperheessä ja olivat käyneet merimaailmassa. Mies oli saanut valita simpukan joka oli sille sukellettu. Siellä oli ollut sisällä helmi jonka oli saanut itselleen, kehoituksella tehdä siitä joskus vaimolleen korun.. Vuosia se helmi oli kassakaapin kätköissä, aina välillä oli sitä käynyt katsomassa ja nyt oli se hetki että on oikea ihminen löytynyt saamaan tuon helmen.. Mies oli käynyt kysymässä korusepältä kuinka korun tekeminen onnistuisi ja oli piirtänyt itse kiinnitys"kouran" tuolle helmelle. Eikä ollut antanut kiillottaa/valkaista sitä vaan helmi on just sellainen kuin se on simpukasta esiin tullut. Lisäksi helmen yläpuolella on pieni timantti. Minä olen miehelle se helmi, meidän suhde se koura; haluaa pitää musta kiinni ja turvassa, ja yhdessä ollaan timanttinen pari. Vähänkö mä vollotin sitä kirjettä lukiessani, en oo ikinä saanut mitään niin ihanaa..Lisäksi sain korurasian muille koruilleni, niitä on ollut muutamassa pikkurasiassa erikseen lipaston laatikossa ja nyt saan kaikki siististi järjestettyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paivio Kirjoitettu August 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2013 Kalevalakorun hopeisen Eira-kaulakorun. Kalevalaan hurahtaneelle hyvä valinta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weeper Kirjoitettu November 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2013 Upean, 100 vuotta vanhan puisen piianpöydän peileineen kaikkineen Ja se on I-H-A-N-A. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrsnevernever Kirjoitettu December 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2013 Mieheni oli mennyt valmistamaan aamupalaa ja jättänyt minulle vuoteelle kirjeen. Ja siinä kirjeessä oli kaikki. Vieläkin nousee vesi silmiin kun ajattelen sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pallokorva Kirjoitettu January 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2014 Sain Haltin rinkan Itse ostin miehelle kunnollisen keittiöveitsen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts