Kellen Kirjoitettu July 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2011 Sydän-kaulakorun, joka oli puoliksi kultaa ja puoliksi valkokultaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielina Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Sain ihanan Tissot:n kellon, ja lahja osui aivan nappiin, sillä uutta kelloa olen hinkunut jo pidempään. Tosin mies sen kyllä tiesi.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu August 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2011 (muokattu) Sain erittäin avokätisen lahjakortin Sokokselle (olin vähän sitä toivonutkin, shop-a-holic kun olen!)Ai niin, ja mieheni sai puolestaan huomenlahjakuvauksista kootun valokuvakirjan. Muokattu: August 18, 2011, käyttäjä: My_Dream_Wedding Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiunen Kirjoitettu August 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2011 Tämän:Louis Vuittonin Eva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussune Kirjoitettu August 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2011 Miehelleni annoin Citizen rannekellon, oli tosi mieleinen.. koska nyt ei ukosta muuta näy kuin kello hymyn kera Itse sain Kalevalan Helinä-sarjan hopeiset riipuksen ja korvakorut, erittäin mieluinen lahja <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenzucca Kirjoitettu August 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2011 (muokattu) Mieheni sai huomenlahjaksi puisen ovikyltin yhteisellä sukunimellämme sekä vyön, johon olin polttareissa takonut vyönsoljen. Itse sain mieheltäni ihanat korvikset ja kaulakorun. Nämä korut hän oli teettänyt ja osin itse suunnitellut. Mieheni sanoin: "ainutlaatuista ainutlaatuiselle". Muokattu: August 25, 2011, käyttäjä: jenzucca Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
medde Kirjoitettu August 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2011 Sain ihanan valkosen Jopon ja kivat korkkarit miehelle annoin huomenlahjakuvat sekä liput tukholmassa pelattavaan NHL-peliin. Molemmat oltiin oikeenkin hymy korvissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hilippa Kirjoitettu September 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2011 Sain Calvin Kleinin Wish kaulakorun ja oli erittäin toivottu koru! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu January 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2012 Mua tässä vähän jännättää koko tämä homma.Kun ei olla oikein kumpikaan perehdytty näihin hääjuttuihin, ja esim tämä huomenlahja on ihan uus juttu meille molemmille.Itse olen aina tykännyt lahjoista, ah! ja kulta sen kyllä tietää, se nähtiin taas jouluna. <3 mutten haluaisi lähteä kinumaan enkä vihjailemaan tällaisesta "tavasta".Onhan se vähän "turhanpäiväistä rahan tuhlausta" mutta minun mielestä taas toisaalta ihana muisto sitten...Ja jos nyt itse sitten menen ja ostan jotain hälle huomenlahjaksi tiedän että 1. hän tulee olemaan kovin harmissaan jos hänellä ei ole sitten mitään minulle ja 2. itsekin vähän sisäisesti petyn. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu January 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2012 (muokattu) Annoin huomenlahjaksi kuvia minusta () ja minä sain LV:n laukun. Muokattu: January 13, 2012, käyttäjä: Diora Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjasin Kirjoitettu January 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2012 Emme antaneet toisillemme huomenlahjoja, mutta eipä niitä kaivattukaan, onnellisia olimme silti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannaemily Kirjoitettu February 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2012 Hankin miehelle lahjaksi jämerän kaukoputken avaruuden tihrustamiseen, koska on puhunut siitä ikuisuuden, muttei tehnyt itse elettäkään sellaisen ostamiseksi Oli kyllä todella onnellinen paketistaan.Minulle käytiin hakemassa häämatkalla Frankfurtin lentokentän Tiffanyltä sydänavain-riipus pienellä timantilla <3 Miehen minulle alunperin kaavailemaa korua kun ei ollutkaan saanut enää Suomesta, joten päätettiin käydä ostamassa häämatkalla yhdessä minulle jotain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kesämorsian Kirjoitettu May 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2012 Tää olis ihana huomenlahja! <3http://www.kultaseni...?id_product=103 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stareyegirl Kirjoitettu May 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2012 Miehelleni ostin uuden matkalaukun, jossa sisällä kaikkea häämatkaan liittyvää juttua (uusi pyyhe, personoidut laukkunauhat, flipflopit tms.),Olimme sopineet että minä en saa mitään huomenlahjaa,koska olin saanut jo huomattavasti kalliimman vihkisormuksen kuin mistä sovittiin, ja tämä sopi minulle mainiosti,koska tätä tiettyä sormusta halusin kuitenkin enemmän kuin mitään muuta lahjaa... enkä todellakaan halunnut aloittaa avioliittoa olemalla kohtuuton, että olisin vaatinut tämän lisäksi vielä lisää lahjoja koska "Muutkin" saa... Pääsin vielä lisäksi haluaami hotelliin hääyöksi... niin ei jäänyt harmittamaan tippaakaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinin Kirjoitettu May 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2012 Kalevala Korun Kuutar-riipuksen. On kyllä todella mieleinen! Olin positiivisesti yllättynyt, että mieheni muisti, kuinka olen ihaillut Kalevala Koruja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krissuli Kirjoitettu May 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2012 Minä sain huomenlahjaksi toivomani Kalevala Korun Onerva-korvikset ja miehelle annoin huomenlahjaksi virvelin, kuhavaapun ja lupauksen kalastusluvan maksusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu June 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2012 Annoin kuvakirjan huomenlahjakuvauksen annista, ja sain rahaa erästä tiettyä tatuointia varten... Mies oli käynyt jo alustavasti neuvottelemassa kuvasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
unsku Kirjoitettu September 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2012 Sain Tillanderin aivan ihanan sormuksen nyt on oikeankin käden nimettömässä bling blingiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syystaika Kirjoitettu September 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2012 Sain huomenlahjaksi ihanan Lumihiutale -käädyn. Mies sai huomenlahjaksi jo pitkään himoitsemansa "Muumipappa tislaa viskiä" t-paidan, jonka lisäksi piti hieman kiusata ja ostaa toinenkin t-paita (Game over), sekä hieno Sheriffikumiankka, jonka ostaminen on jo nyt osoittautunut virheeksi (nimittäin voi sitä vinguttamisen määrää ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kayleigh Kirjoitettu September 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2012 Mies osti mulle Canonin digijärkkärin. Meinasin pudota tuolilta kun näin, mihin se oikein oli mennyt hassaamaan vaimonketaleen vuoksi!Itse en pystynyt häiden alla rahanpuutteessa hankkimaan sitä lahjaa, mitä olin suunnitellut, mutta tarkoitus olisi nyt alkaa säästämään....Ja nyt!! Mieheni, jos oot sattunut näille sivuille, nyt on aika sulkea se ikkuna ja äkkiä!!!.......sellaiseen projektiin, kuin yksilöllisten korvamonitorien rahoittaminen. Mies on kuolannut sellasia jo vaikka kuinka pitkään ja pääsisivät varmasti heti keikkakäyttöön, jos saisi ne vain hankittua. Mallit joudutaan ottamaan luultavasti Helsingissä - ja on vieläepäselvää, keneen oikein pitää ottaa yhteyttä, jos sellaiset haluaa maksaa...toisaalta, haluaisin niin kovasti nähdä toisen ilmeen,kun avaisi pienen kuoren, jossa olisi itsetehty "lahjakortti". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyntyttö Kirjoitettu October 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2012 Sain aivan ihanat korvakorut, joissa kultainen kaistale, ja valkokultainen kaistale vierekkäin ja välissä aika iso timantti! Korvikset sopivat täydellisesti sormuksiini, koska niissä toistuvat samat materiaalit.Itse annoin miehelleni partaveden ja yhteisellä sukunimellä kirjoitetun laatan, joka kiinnitetään postilaatikkoon. Mies kun ei käytä koruja, muita kuin sormusta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Meillä ei vaihdettu huomenlahjoja, mutta häämatkalla ostimme toisillemme pienet lahjat paikallisesta puodista.Minä sain kaulakorun, nahkanyörissä sydämenmuotoinen akaattiriipus.Miehelle ostin hänen valitsemansa teräksisen avaimenperän jossa on pullonavain, poronmuotoinen ja väriltään sininen. Tosin se pullonavaajan sijainti on meille vieläkin mysteeri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inga Kirjoitettu October 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2012 Mä sain karkkia. Ja no okei, sormuksen myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mari010 Kirjoitettu October 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2012 Meillä ei vaihdettu huomenlahjoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu October 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2012 Lapponian kaulakoru ja korvikset (en muista mallia) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts