Beda Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 Timanttikorvakorut. Hyvä maku sun miehellä Gish, mulla oli Pohjalaisen Muistot -setti häissä käytössä. Sai kehuja monelta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Kirjoitettu August 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2009 Sovittiin, ettei osteta huomenlahjoja. Sain kuitenkin kännykän ja itse annoin lentoliput Milanoon (ja takaisin ). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Sain Guessin lompakon ja pitkään ihailemani erään "sydän" kaulakorun.Itse annoin miehelle rannekellon ja loput häneltä puuttuvat juoppohullut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elletti Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Kalevalan Helinä-sarjan rannekorun, johon mies osti viime jouluna kaulakorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Kalevalan Lähde-sarjan kaulakorun ja korvikset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elvi- Kirjoitettu September 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2009 Ihanan Tissotin rannekellon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu October 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2009 Kalevalan Naisen ääni -riipuksen, savukvartsilla. Olin salaa toivonutkin, mutten ääneen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIH Kirjoitettu October 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2009 Sain klassisen kauniin helmikauluakorun jollaista olen ollut vailla. Olin oikein tyytyväinen lahjaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 Sain kauniin sydänriipuksen ketjuineen Mies oli teettänyt sen samalla sepällä, joka teki sormuksemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva Kirjoitettu October 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2009 Juuri niinkuin olin vihjaillutkin, kolmannen timanttirivisormuksen nimettömään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinah Kirjoitettu October 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2009 Ihanan Hilfigerin rannekellon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matilda.a Kirjoitettu October 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2009 korvakorut ja sormuksen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmimorsian2010 Kirjoitettu February 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2010 Aivan ihanan tyylikkään aidoilla (tosin todella todella pienillä) timanteilla koristellun kellon. Tämä rouva ei enää toivottavasti myöhästele! Suhanen sai kanssa kellon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu February 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2010 Sain Kalevalakorun Kaupunkisormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Tällaiset korvakorut 2 x 0,2 ct tw/vs kivilläJa nämä olivat pakattu Suomen armeijan takista tehtyyn laukkuun, joita on tehty vain rajoitettu erä. Tästä en löytänyt kuvaa netistä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu February 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2010 Kalevala sarja Kielo-käädyn Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paapalo Kirjoitettu March 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2010 (muokattu) Hopeisen kaulakorun häämatkaltamme Meksikosta, tykkään tykkään tykkään Muokattu: March 27, 2010, käyttäjä: Luumukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Uuden kameran Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu April 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2010 Yhteisestä sopimuksesta en saanut enkä antanut huomenlahjaa. Ei nähty sitä tarpeelliseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai2010 Kirjoitettu April 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2010 voimapihdit. Itsehän annoin sen brasilian vahauksen (minulla). Molemmat liittyy vahvasti seurustelun alkuaikojen vitsailuun. Mutta olin erityisen mielissäni, että mies oli muistanut asian!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu May 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2010 Lapponian Duet-kaulakoru. Oli ihan täysosuma, ja tulee varmasti usein käyttöön, koska on arkikäyttöönkin tarpeeksi hillitty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu June 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2010 Kauan ihailemani kellon joka sopii vihkisormukseeni täydellisesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eerika* Kirjoitettu June 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2010 Aidot helmikorvikset, joita olin toivonut jo pidemmän aikaa. Pidän tosi paljon helmikoruista <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu June 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2010 Tämän näköiset timanttikorvikset yht. 0,22ct VS / W valkokultaisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmiOnni Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Minä sain ihanan kellon, josta olen jo pitkään haaveillut En osannut yhtään odottaa, ajattelin ettei muru ymmärrä näistä huomenlahjajutuista mitään, mutta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts