Lillian Kirjoitettu September 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2008 Itse sain kivan nilkkakorun, jossa on yksi timantti. Tiedä sitten missä sitä uskaltaa pitää jalassa, kun pelkää sen rikkoutumista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldfish Kirjoitettu September 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2008 En ole saanut vielä, mutta tulen kuulemma saamaan ajokortin Juuri niin käytännöllistä kuin mieheltäni saattaa odottaakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameljontti Kirjoitettu September 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2008 Sain Kalevala-korun Kielo-käädyn. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweetie Kirjoitettu September 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2008 sain miehen itsensä tekemät korvakorut, ihan uniikit siis ovat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrap Kirjoitettu September 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2008 Pääsen levyttämän 3 kappaletta studioon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku1979 Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 Sain todella mieluisat Paula Nummelan valentine-sarjan kaulakorun, rannekorun ja korvikset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emäntä Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 Mies maksoi mun opintolainan pois. Meiän mini häämatkalla sain vielä ruusun muotoiset korvikset joissa keskellä pienenpieni timantti.Itse annoin kansion joka piti sisällään tekstiä tunteistani häntä kohtaan. Haaveita. Lupauksia jotka aion pitää ja valokuvia minusta. Alussa oli koemeikki ja kampauskuvat...siitä sitten meni kuvat rohkeammaksi ja rohkeammaksi...Kaasoni siis otti joitakin huomenlahjakuvia, ei kuitenkaan mitään alastonkuvia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuksu Kirjoitettu September 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2008 Sain Kalevalan vanamo-käädyn. Nyt siis koko sarja koossa! Olin todella otettu korusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betty1985 Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 Sain mielettömän tyylikkään sydän-kaulakorun, joka oli paras korulahjani ikinä! Se on juuri sellainen, jota voi pitää aina. Sain myös hauskan pinkin digikameran, joka on ensimmäinen ikioma kamerani. Yllätti kyllä totisesti. Itse teetin miehelleni huomenlahjakuvat ja virallisempana lahjana annoin solmioneulan. Mieheni oli tosi otettu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Lahjakortin kasvohoitoon, ihanaa hemmottelua! Kyllä se mies tietää mistä vaimonsa pitää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu October 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2008 Sain Brunbergin suukkoja 24 kappaleen laatikon Mies oli piirrellyt ja kirjotellut laatikon kanteen kaikenlaisia rakkausjuttuja. Mieheni on siis tosi huono ostamaan lahjoja, olin yllättynyt ja iloinen tuosta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
love39 Kirjoitettu October 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2008 MInä sain kultaisen riipuksen, jossa on samanlainen timantti kuin vihkisormuksessa olevat. Eli Sandbergin Aamukaste-sarjaa. Ihana yllätys mieheltäni, joka ei yleensä osta koruja lahjaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janiina Kirjoitettu October 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2008 Kalevala Korun Onnen sydän-korvakorut kultaisina.Miehelle hankin saman valmistajan Väinö-ranneketjun hopeisena. Oli aika yllättävää, että kumpikin oli hankkinut korun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siristiina87 Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Minä sain huomenlahjaksi kauppakirjan Kreikan talostamme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupau Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 Minä sain Kalevala Korun hopeisen Kalevankarhu käädyn ja Viivi & Wagner sarjakuvakirjan Oli puhuttu, että mitään ei osteta, mutta olihan se kultu sitten kuitenkin ostanut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinppu Kirjoitettu December 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2008 Philipsin Wake Up-lightin!Ihana!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2009 Minä sain huomenlahjaksi ihanan valkokultaisen sydän/timantti riipuksen kaulaketjuineen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo76 Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Sain lahjaksi varapären... :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaum Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Mä sain sormukseeni mätsäävät korvakorut. Tykkäsin, mutta olin vihjannut aiheesta, joten ihan kauheasti en yllättynyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2009 Kalevala Korun Vanamo-sarjan korvakorut ja rannekorun. Kihlapäivänä olin saanut jo sarjan kaulakorun, joten tykkäsin kyllä sarjan täydentymisestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 Hei hienoa, täältä sainkin hyvän idean lahjaksi miehelle: sen lempparisarja dvd-boxina! Mies ei edes tiedä että se on ilmestyny. Hetken olin jo huolissani kun en mitään keksiny... Solmioneulan ja kalvosinnapit ehdin jo ostaa sille synttärilahjaksi, mitään koruja se ei pidä, ja kelloonsakin on niin tykästynyt että tuskin haluaisi vaihtaa toiseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnuli Kirjoitettu January 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2009 Sain ihanat timanttikorvikset, sopivat hyvin sormusten kanssa yhteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen4 Kirjoitettu January 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2009 Sain Kartellin Bourgie-valaisimen ja itse annoin Huomenlahjakuvat miehelleni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu January 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2009 En mitään. Arvasin mutta olin silti hieman pettynyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Korumaisen rannekellon, joka on sekä kaunis että tarpeellinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts