Tuulikellohame Kirjoitettu June 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2014 Mielestäni ei voi pakottaa hävittämään - miten voisi toiselta muistoja pyyhkiäkään? Elettyä elämäähän se on ja varmasti onnellinen päivä, jota toivottavasti on mukava muistella erosta huolimatta. Musta on lähinnä huolestuttavaa, jos ihminen haluaa aloittaa täysin uuden elämän puhtaalta pöydältä, hankkii uuden kaveripiirin ja kieltää koskaan onnellinen oleensakaan exän kanssa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mallu_ Kirjoitettu January 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2015 Meillä on vanha hääalbumi varastossa ja sormukset laatikossa odottamassa sitä, että tytär saa ne.Minäkin olen nykyään onnellisempi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirtsu Kirjoitettu May 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2015 Minulla on tallessa entiset kihla ja vihkisormus. Ero tosin lähti liikkeelle reilu vuosi sitten vasta.. Mutta hääkuvia on ja pysyy, sormukset säilytän varmasti tyttärelleni. Myös tulevalla miehelläni on menneisyydestään kihlasormus tallessa enkä voisi kuvitellakaan pyytäväni heittämään pois. Asioista kun voidaan puhua ja on puhuttu; molemmilla on menneisyytensä. Elettyä elämää, kuten usein sanomme Ja niin, onhan minulla jälkikasvuakin joten exään pitää olla yhteydessä vielä pitkään eikä sekään ole ongelma. Esillä me ei tietysti pidetä kuvia existämme eikä sormukset ole aktiivisesti käsittelyssä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sigur Kirjoitettu June 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2015 Meillä on edelliset häälahjat käytössä ja häävalokuva-albumikin taitaa olla tuolla varaston hyllyssä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennakoo Kirjoitettu May 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2016 Kaikki on hävitetty. Meidän ero oli niin riitaisa, etten halunnut mitään konkreettista muistoa - ihan tarpeeksi muistan ilmankin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts