zaana Kirjoitettu June 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2016 Huomasin tuossa eilen illalla että nyt saisi esteiden tutkinnan suorittaa kun sehän on voimassa 4kk. Vähän alkoi jännittää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giraffe Kirjoitettu June 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2016 Kukat tilattu, pappi tavattu. Reilu 2 viikkoa aikaaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
treecko240 Kirjoitettu July 5, 2016 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2016 Häät on juhlittu ja tänään lähtö Sisiliaan. Oikein paljon onnea muillekin 2.7. rouville sekä tuleville 9.7. morsiamille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaana Kirjoitettu July 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2016 Se olis sitten 3 kk aikaa H-hetkeen.. Ja kaikki on ihan auki. Ainoa mitä on varmaa niin esteettömyystodistus on haettu ja saatu ja odottaa kirjahyllyssä. Kun tässä vielä vaikuttaa se että missä juhlat pidetään... Pohjoisessa vai etelässä.... Mä sekoan tähän stressiin kohta puolin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giraffe Kirjoitettu July 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2016 Huomenna!! tuntuu jotenkin oudolta ja epätodelliselta vaikka paikkakin on tänään käyty laittamassa valmiiksi jne. huomen aamuna varmaan iskee ihan hirvee paniikki zaana 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giraffe Kirjoitettu July 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2016 Onnellisesti naimisissa ja päivä oli täydellinen <3 zaana 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu July 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2016 Onnea @giraffe! <3 @zaana miten kaikki on niin auki vielä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaana Kirjoitettu July 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2016 @Tinskuli no sen takia on auki kun ei tietoa että asutaanko pohjoisessa vai etelässä silloin lokakuussa. Miestä olen nyt painostanut että tämän kuun aikana pitää asiat saada päätökseen. Toki olen jo etelän päässä selvittänyt juhlapaikan ja pitopalvelun että nyt vaan odotan miehen päätöstä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinskuli Kirjoitettu July 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2016 Ok @zaana, tsemppiä! Ymmärrän kyllä ahdistuksen, kun ite meinaa menettää järkensä pienemmistäkin asioista!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaana Kirjoitettu July 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2016 Mä en jaksa stressata. Niin paljon asioita kesken muutenkin niin jos kaikkia miettisin niin olisin varmaan seonnut jo ennen kesää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etanatar Kirjoitettu August 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2016 (muokattu) Olen enemmän höpötellyt hääjärjestelyistä tonne päikkyyni, mutta nyt on täälläkin jaettava innostusta. Kaksi viikkoa!! Ensi viikolla hääviikko täynnä kaikkea ohjelmaa. Miten ihmeessä hääviikko tulikaan buukattua noin täyteen hommia, vaikka kaikki meillä piti olla jo kasassa? Häät ensi viikolla... Huh... Eikö ne vasta äsken olleet joskus parin vuoden päästä? Edelleen minulla on sellainen olo, että niihin on vielä aikaa. Ovat joskus puolenvuoden päästä. Eikä mitä. Ensi viikolla Muokattu: August 1, 2016, käyttäjä: etanatar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallakehrääjä Kirjoitettu September 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2016 Meidän häitämme tanssittiin viime lauantaina, päivä oli aivan ihana! Onneksi tätä onnenhuumaa ei tarvitse ihan vielä lopettaa, sillä tulevana viikonloppuna vietämme seurustelun vuosipäivää ja tiedossa on vielä häämatka myöhemmin syksyllä. En loppujen lopuksi jaksanut tai ehtinyt kirjoitella tänne foorumille kovin paljon, mutta ehkä innostuisin nyt häiden jälkeen vielä jakamaan yksityiskohtia juhlapäivästämme sopiviin ketjuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaana Kirjoitettu September 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2016 Kuukausi ja 6 päivää aikaa juhliin. Kaikki on aika reilassa. Juhlat pohjoisessa, tehdään muutto etelä suomeen tässä tämän kuun lopussa ja keretään laittaa asuntoa vähän kuntoon ennen kuin lähdetään pohjoiseen juhla viikolla. Ruuat lyödään vielä lukkoon ja kakut tilataan niin on valmista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu September 13, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2016 Mä hyppään mukaan myös tähän ketjuun, koska päätettiin miehekkeen kanssa mennäkin naimisiin jo tänä vuonna. Tänään varasin Tampereen maistraatisya vihkiajan 16. päivälle joulukuuta Olen jo katsellut hääkuvien ottopaikkoja ja ehkä varaan kuvaamon pian. Vihkimisen jälkeen siis aiotaan mennä kuvaukseen, sitten vieraiden (noin 10) kanssa syömään ja siitä hääillan ja -yön viettoon hotellille. Ensi kesänä on sitten varsinainen juhla ja siunaus kirkossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaana Kirjoitettu October 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2016 5 Aamua jäljellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu November 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2016 Ei tulekaan meille häitä tai vihkimistä vielä tänä vuonna, kun sulhanen ei päässytkään Suomeen (kiitos Suomen suurlähetystölle ja maahanmuuttopolitiikalle tästäkin). Ensi kesän hääjuhlapäivä pidetään vielä voimassa, mutta alkaa jo epätoivo iskeä, ettei mikään tunnu onnnistuvan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts