saluki Kirjoitettu October 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2008 Meillä oli todella isot kihlajaiset! Oli mukava juhlia koko ystäväjoukon kanssa, eikä yhtään harmita "numeron tekeminen". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Vastaan jo hieman etukäteen, sillä emme ole kihlaustamme vielä julkistaneet. Tarkoituksena olisi kertoa suvulle jouluaattona, kun saan sormuksen sormeen. Voidaan siinä sitten Jeesuksen syntymäpäivän ohella juhlistaa myös meidän kihlausta. Jos vanhempani ehdottomasti haluavat kihlajaiset, niin saavat kyllä sitten itse kustantaa ne. On tää talous sen verran kovilla, kun pitäis häihin säästää kaikki ylimääräinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Kyllä järjestettiin Oli mukava juhlia läheisten, perheiden ja ystävien kesken Samalla perheet ja kaverit pääs tutustumaan paremmin toisiinsa.Ei kyllä harmita, että juhlat järjestettiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crevasse Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 (muokattu) Juhlitaan kahdestaan. Ei tunnu oikein omalta jutulta kahvin ja voileipäkakun tarjoileminen sukulaisille. Itse kihlautuminen oli tosi juhlallisen tuntuista, ja haluaisin että olisi jotain spesiaalia sitten kun jonain kauniina päivänä saadaan ne sormuksetkin. Pitää vain kehitellä että mitä. Mitähän muuta sitä voisi keksiä kuin parempaa illallista? Muokattu: October 10, 2008, käyttäjä: Crevasse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anna-sofia Kirjoitettu October 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2008 Me ei olla juhlittu kihlajaisia.. Ehkä joskus myöhemmin syödään molempien perheiden kera, kun anoppi+appi palaa Lapista etelään.. Saa nähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keke Rosberg Kirjoitettu October 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2008 Emme pitäneet kihlajaisia. Toki skumpat kilisteltiin seuraavana päivänä, kun kerrottiin sulhasen vanhemmille ja kummitädille (vietettiin juhannusta heidän kanssaan yhdessä mökillä) - mutta tätäkään ei oltu milläänlailla suunniteltu (yllätyskihlaus )Muutaman viikon päästä pidetään tuparit, silloin todennäköisesti myös kilistellään kihlajaisten kunniaksi hyvien ystävien kanssa, mutta silloinkaan kihlaus ei siis ole juhlinnassa pääasia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu October 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2008 Meillä ei ollut minkäänlaisia juhlia, edes kahdestaan ei varsinaisesti juhlittu, oltiin vain hempeinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bride-to-be Kirjoitettu October 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2008 Juhlimme yhdessä kavereiden kanssa ja tietysti myös kahdestaan.. Vanhempiemme kanssa emme varsinaisesti juhlineet, mutta kihlajaislahjat kyllä saatiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cressie Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Mies ei ole vielä virallisesti kosinut, mutta ajattelimme pitää pienimuotoiset kihlajaiset ihan lähisuvulleni. Miehen suku asuu niin kaukana, että eivät varmaankaan lähtisi tänne niiden takia. Olen ajatellut, että kutsutaan ihan vain minun perhe ja muutama täti. Ja kavereille kahvitus toki sitten omana päivänään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Meillä on suunnitelmissa kahdenkeskeinen kylpylämatka ennen jouluaattoa. Siellä sitten "rengastetaan" toisemme ja muutenkin rentoudutaan ja nautitaan toisistamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvoitus Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Vietimme pienimuotoisen juhlan perheen parissa kotonamme. Ahkeroin ruoat ja kakut itse, ja myös juhlapäivä meni tarjoillessa ja tiskatessa. Ystävien kanssa menemme syömään ravintolaan muutaman viikon päästä..Meistä on mukavaa juhlistaa tärkeää päivää yhdessä lähipiirin kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvoitus Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Kutsuimme molempien perheet kotiimme, söimme hyvin ja joimme kahvit. Minä ahkeroin ruoat, kakut ja leivokset alusta alkaen itse. Myös juhlapäivä meni tarjoillessa ja tiskatessa.. En ehkä näin jälkikäteen ajateltuna tarjoilisi ja tiskaisi itse, mutta mukavaa oli kerrankin tarjota juhla perheelle eikä vain olla vieraana. Tilaisuus oli mukava, lämminhenkinen ja intiimi. Muutaman viikon päästä menemme ravintolaan syömään ystävien kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu October 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2008 Tuli mieleen näin jälkijunassa, että suurien kihlajaisien lisäksi juhlistamme tapahtumaa myös kihlajaismatkalla Matka saatiin lahjaksi sulhon vanhemmilta ja ajankohta tulee olemaan vasta noin kolme kuukautta kihlauksen jälkeen, mutta se ei meitä haittaa. Päinvastoin, pääsee irti arjesta, kun siihen on siihen mennessä taas juminut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ledup Kirjoitettu November 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2008 (muokattu) Vastasin, että emme juhlineet. Miehen kanssa joimme tyytyväisinä skumpat Muokattu: November 3, 2008, käyttäjä: Ledup Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna1980 Kirjoitettu November 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2008 Eipä sitä tarvinnut juhlia. Eikä kummankaan suku olisi järjestänyt - ei kuulu meillä perinteisiin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Mikäli se meistä riippuu, niin emme aio sulhoni kanssa järjestää kihlajaisia, meistä on syytä juhlia vasta sitten kun mennään naimisiin. Olemme tosin vielä salakihloissa, ja toivomme etteivät vanhempammekaan tiedon saatuaan mitään hulabaloita järjestäisi ainakaan koko suvun kesken... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Meilläkään ei ensin ollut ajatuksissa järjestää mitään kummallisempia kihlajaisia. Nyt kihlauksen julkistamisen jälkeen sekä äitini ja kummitätini ovat molemmat sitä mieltä, että pienimuotoiset pirskeet pitää tottakai järjestää. Eikä meillä sitä mitään vastaan ole, ihan kiva vähän juhlistaa kihlausta lähisuvun kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukaneli Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Ei pidetty, sillä mentiin etelänmatkalla kihloihin ja sieltä käsin ilmotettiin vanhemmille Tietysti sitten jälkikäteen porukat kävivät kahvilla, mutta ei sen kummempaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0nnu Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Emme ole järjestäneet, emmekä tule järjestämään kihlajaisia. Olemme ajatelleet, että meillä kihlautumista juhlitaan kahdestaan hempeillen ja häitä sitten hieman isommassa porukassa. Emme ole kihlautumisestamme erikseen edes kertoneet kenellekään. Jotkut läheisistä on huomanneet sormukset vasemman käden nimettömissämme ja toisilta se on jäänyt huomaamatta, mutta eiköhän sana lähde jossain vaiheessa kulkemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haati Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Vastasin kysymysmerkin, koska ilmoitimme kihlajaisista syntymäpäiväjuhlissani eli juhlat oli, mutta ei sen kunniaksi Nyt kävi kyllä mielessä, että pitäisikö järjestää jotain, mutta kaikkien vanhempien yhtäaikainen läsnäolo taitaisi olla aika vaikeaa (asuvat niin eri puolilla Suomea ja joulunakaan ei onnista, koska osa on ulkomailla). Jokin pieni juttu olisi kyllä ollut kiva - tai edes valokuva! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haave Kirjoitettu November 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2008 Me ei sukulaisten kanssa juhlittu ollenkaan. Vaan pidettiin kavereitten kanssa juhlat (jotka oli myös mun synttärijuhlat). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu November 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2008 Ei juhlittu kihlajaisia muuten kuin ihan kahden. Kahvipullat vietiin kummankin vanhemmille sekä töihin, muuten oli ihan ilmoitusluontoinen juttu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmmi Kirjoitettu December 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2008 Me juhlittiin kihlajaisia ystävien kesken Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenni Kirjoitettu December 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2008 Ei juhlittu, tosin eipä siitä useimmat vielä tiedä. Meillä ei ole sormuksia, niin eipä kukaan osaa arvata. Toivottavasti kukaan ei keksi juhlia järjestää, kun joskus saavat tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ainiliini Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Meillä pidettiin itseasiassa kahdet kihlajaiset Toiset oli sulhon vanhempien luona sulhon sukulaisille ja toiset minun vanhempien luona minun sukulaisille. Syynä oli ensinnäkin se, että meidän omassa kodissa ei olisi ollut mitenkään tilaa kuin max neljän hengen juhliin. Toisekseen päätettiin jakaa porukka, koska kummankaan vanhemmille ei oikein olisi sopinut kaikki ja näin sulho pystyi tutustumaan paremmin minun sukulaisiin ja minä sulhon sukulaisiin, koska molemmissa suvuissa oli paljon henkilöitä, joita toinen ei ollut aikaisemmin nähty. Myöskään meidän vanhempamme eivät olleet vielä nähneet, koska välimatkaa heidän asuinpaikoillaan on jonkin verran. Jälkikäteen ollaan oltu tyytyväisiä, eikä vieraatkaan valittaneet.. ainakaan meille:) Sulhon mummu oli ainut, joka harmitteli, ettei nähnytkään minun vanhempiani vaikka oli kovasti odottanut sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts